Ο μεθυσμένος νταλικιέρης, η ανυπαρξία ελέγχων και οι ευθύνες για τις «σφαγές» των δρόμων…

Κατηγορία: Τεχνολογία Αυτοκίνητο


Η περίπτωση του μεθύστακα νταλικιέρη που έσπειρε τον θάνατο προχθές στην Λ. Κηφισού είναι η κλασική εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας του «έλα μωρέ… και τι έγινε δηλαδή»;

Μιας Ελλάδας βουτηγμένης στην οικονομική ανέχεια και γονατισμένης από τα μνημόνια, εξαιτίας μιας κρίσης που πέρα από τους πολιτικούς η λαϊκή σοφία έχει καταλήξει στο ότι την προκάλεσε ο απαράδεκτος δημόσιος τομέας και τα παράσιτα που «υπηρετούν» σε αυτόν.

Ένας δημόσιος τομέας που όντως απέχει παρασάγγας από τον ιδεατό, και που στις περισσότερες περιπτώσεις αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη, στην οικονομία, στην επιχειρηματικότητα κλπ.

Και στον αντίποδα, σύμφωνα με τους πολέμιους του δημοσίου, υπάρχει ο καημένος ο ιδιωτικός τομέας που πολεμάει μόνος του τα θηρία, μέσα σε ένα εχθρικό περιβάλλον, με ήθος και με θυσίες, προσπαθώντας να επαναφέρει την οικονομία της χώρας στην κανονικότητα. Και αυτά τα λένε ακόμη και «φιλελεύθεροι» ή παραδοσιακά «δεξιοί», που όμως ψήφισαν Αλέξη για να καταργηθούν οι φόροι και τα χαράτσια…

Τέλος πάντων, η κατάντια του δημοσίου μας είναι γνωστή, και έχουν καταναλωθεί τόνοι από μελάνι για να περιγράψουν την ανεπάρκεια και την διαφθορά του. Με τους περισσότερους δυστυχώς να εμμένουν στην καταδίκη όλων ανεξαιρέτως των ΔΥ, αρνούμενοι να αντιληφθούν ότι υπάρχει εκεί μέσα ένα ποσοστό που πραγματικά δουλεύει, εξ ου και λειτουργούν τα νοσοκομεία, τα σχολεία, και διάφορες άλλες απαραίτητες υπηρεσίες. Το μόνο λοιπόν που χρειάζεται είναι πραγματική και ουσιαστική αξιολόγηση των υπαλλήλων, και όχι γενικό ανάθεμα.

Κάτι που έχει αντιληφθεί και ο Κυριάκος, γι’ αυτό και δέχεται πυρά από φανατικούς οπαδούς του Άνταμ Σμιθ, που έχουν ως σύνθημα το «να απολυθούν όλοι οι κηφήνες»!

Για να αναπνεύσει επιτέλους η ιδιωτική πρωτοβουλία λένε… Αυτή π.χ. του νταλικιέρη που λέγαμε, που σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα από την εποχή της στρεβλής ανάπτυξης του Σημίτη και της γρηγοράδας των φοροφυγάδων «επιχειρηματιών», αυτός συνέχιζε το βιολί του.


Όπως προκύπτει λοιπόν, κι ας σκούζει περί του αντιθέτου ο κ. Μαντούβαλος, μιλάμε για λαμπρό παράδειγμα ιδιώτη αυτοαπασχολούμενου επιχειρηματία. Με μια νταλίκα που στερούνταν άδειας κυκλοφορίας, κρατικών πινακίδων, ασφαλιστηρίου, δελτίου ΚΤΕΟ, βεβαίωσης καλής λειτουργίας ταχογράφου, καθώς και του απαιτούμενου τσιπ.

Επίσης, σύμφωνα με την τροχαία (πάντα κατόπιν εορτής), ο φερόμενος αριθμός πλαισίου του οχήματος δεν έχει καταχωρηθεί στην αρμόδια υπηρεσία της αστυνομίας ενώ δεν προέκυψαν τίτλοι ιδιοκτησίας του οχήματος, όπως επίσης και το νόμιμο της εισαγωγής του στη χώρα. Χώρια που οι πινακίδες που έφερε το όχημα αντιστοιχούν σε άλλο όχημα με άλλο αριθμό πλαισίου!!!

Μιλάμε δηλαδή για επιχειρηματία λουλούδι, που το κακό δημόσιο το οποίο ο ίδιος πληρώνει με τον ιδρώτα της εργασίας του, τον πολεμάει… με φόρους, χαράτσια, τέλη κυκλοφορίας και λοιπά εμπόδια. Αντί να τον αφήνει ελεύθερο να αναπτύξει τα επιχειρηματικά του οράματα…

Βέβαια, ο εν λόγω «επαγγελματίας» έτσι έμαθε και έτσι κάνει. Διότι αν όντως είχαμε συντεταγμένο κράτος, με κανονικό δημόσιο και με λειτουργούσα τροχαία και αστυνομία, ο συγκεκριμένος όχι μόνο δεν θα έπιανε ποτέ τιμόνι στα χέρια του, αλλά θα ήταν στην ψειρού εδώ και χρόνια. Στην μπανανία μας όμως βρήκε και παίζει. Τον έπιασαν, λέει, πριν από 2 μήνες να είναι ντίρλα στο τιμόνι της νταλίκας, και απλά του επέβαλλαν πρόστιμο 200 ευρώ. Με αποτέλεσμα να συνεχίζει να κάνει αυτό που ξέρει, με μάντρα το «έλα μωρέ… σιγά το πράγμα», και τελικά να σκοτώσει κόσμο.

Έτσι, η περίπτωσή του νταλικιέρη περιγράφει μονοκονδυλιά και τα δυο δεινά που μας ταλαιπωρούν ως χώρα, το κακό και πέρα βρέχει δημόσιο, με μια ανύπαρκτη τροχαία, που ξέρει να κάνει μπλόκα για να γράφει για κράνη, αλλά από ουσία άστα να πάνε, και από την άλλη την έμφυτη απατεωνιά του μέσου ιδιώτη «επαγγελματία», που προκειμένου να μην πληρώσει είναι ικανός για τα πάντα. Ακόμη και τον φόνο. Εκτός κι αν πιστεύετε ότι ο εν λόγω μεθύστακας, που είχε τα πάντα όλα πλαστά, θα ξόδευε χρήματα για την συντήρηση της νταλίκας, ή για σωστά ελαστικά… Μπα…το πολύ πολύ να κλαψούριζε «ας ενδιαφερθεί το κράτος», ζητώντας κάποια επιδότηση, και βρίζοντας τους άχρηστους δημόσιους υπαλλήλους.

----------------------

Είμαστε όλοι συνένοχοι για τον Κηφισό


Ένα φορτηγό με μεθυσμένο οδηγό (και πιθανόν και άυπνο), που έχει πιαστεί και πάλι πιωμένος και αφέθηκε, πάνω σε ένα φορτηγό με ψεύτικα χαρτιά και "μαϊμού" πινακίδες, χάνει τον έλεγχο και σκοτώνει δυο ανθρώπους. Πόσο πιο αφόρητα ελληνικό θέλεις να σου το κάνω;

Έχοντας περάσει αρκετά χρόνια στον χώρο των περιοδικών για "επαγγελματίες" και τις Μεταφορές, τα μάτια μου και τα αυτιά μου συνέλλεξαν ανομολόγητες πληροφορίες και καλά κρυμμένα μυστικά που δύσκολα μπορεί να κατανοήσει μια οποιαδήποτε καλώς ευνομούμενη πολιτεία. Από τα Τέμπη μέχρι τον προχθεσινό Κηφισό όλα μοιάζουν τόσο ίδια και τόσο αδιάφορα στο πέρασμα του χρόνου, που νιώθεις ότι ζεις σε έναν βούρκο ακινησίας και γενικευμένης παραλυσίας.

Μόλις πριν λίγες μέρες, έγραψα από αυτή εδώ την ιστοσελίδα, για το πόσο απαραίτητο είναι να απαιτήσουμε ως ελληνική κοινωνία την μέγιστη δυνατή αστυνόμευση έτσι ώστε να έλθουμε κάποια στιγμή σε 10, 15 χρόνια αργότερα σε μια κανονικότητα στους δρόμους μας. Δυστυχώς η πραγματικότητα της νταλίκας στον Κηφισό με επιβεβαίωσε με τον πιο σκληρό τρόπο.

Η περίπτωση του συγκεκριμένου "επαγγελματία" θα μπορούσε να είναι η εξαίρεση, αν δεν ήταν ο κοινός τόπος στον χώρο της Μεταφοράς στην Ελλάδα. Μιλάμε για έναν οδηγό που έχει στείλει στον άλλο κόσμο δύο ανθρώπους (και έναν να χαροπαλεύει) όντας μεθυσμένος (και κατά πάσα περίπτωση άυπνος), με ένα φορτηγό με παραποιημένες πινακίδες και λάθος χαρτιά. Μιλάμε δηλαδή για ένα όργιο παρανομίας, που η ταπεινή μου εμπειρία από όσα έζησα για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, απλά επιβεβαιώνει τον χαρακτηρισμό του εγκλήματος με πρόθεση (για ποια αμέλεια μιλούν άραγε;).

Οι περισσότεροι θα σταθούν στο "μεθυσμένος". Και σίγουρα αυτό τραβάει πρώτο τις εντυπώσεις. Το αδιανόητο όμως είναι ότι υπάρχουν αρκετοί που παίρνουν το μέρος του οδηγού, που δείχνουν κατανόηση, που συζητούν για το ποσοστό του αλκοόλ στο αίμα, "ένα ποτηράκι παραπάνω βρε αδερφέ". Και ίσως και να μην έχουν άδικο: εδώ η ίδια η Τροχαία, πριν λίγους μήνες τον έπιασε να είναι πιωμένος, και τον άφησε με ένα μικρό πρόστιμο και ένα σκούντημα στην πλάτη, "μην το ξανακάνεις".

Να τα πιάσουμε λοιπόν από την αρχή: Καμία ανοχή στο αλκοόλ για τον επαγγελματία οδηγό. Ούτε 0,10, ούτε 0,12, ούτε "αδελφέ κόψε κάτι, μη μου κλείσεις το σπίτι". Μηδέν. Μηδέν! Απολύτως μηδέν, όπως συμβαίνει για τους επαγγελματίες οδηγούς σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο. Μηδέν. Ζέρο. Αριθμητικά: "0". Και μηδενική ανοχή. Καμία συζήτηση. Κανένας συμβιβασμός. Και εξοντωτικά πρόστιμα, αυστηρές διοικητικές ποινές, κατάθεση του διπλώματος. Και σε υποτροπή -όπως στην περίπτωσή μας- δια παντός εξοβελισμός από τον χώρο του επαγγελματία οδηγού.

Στην περίπτωση αυτή βέβαια έρχονται να προστεθούν και τα υπόλοιπα "μπουμπούκια" που ανθίζουν στο μποστάνι της ελληνικής Μεταφοράς. Οι παράνομες άδειες κυκλοφορίας, οι πειραγμένες πινακίδες, τα παραστατικά μαϊμού, ο πειραγμένος ταχογράφος, το ανύπαρκτο τσιπάκι, η ανύπαρκτη ασφάλιση, η απουσία ελέγχου ΚΤΕΟ, τα μύρια όσα που μπορεί να βάλει ο νους σας και που δεν είναι της παρούσης να σας αναφέρω. Σε όλα αυτά -και ποιός ξέρει πόσα ακόμα- σοβαρά αδικήματα είχε υποπέσει ο συγκεκριμένος οδηγός πριν καν σκοτώσει. Και το άλλο το εξίσου σοβαρό που όλοι αγνοούν: το ωράριο. Αυτό που στο εξωτερικό τηρείται ευλαβικά -με την εκάστοτε Τροχαία να το έχει πάνω-πάνω στην λίστα των ποινών- και που στην Ελλάδα έχει αναλάβει εργολαβία η μαγκιά του καθενός και οι υπερωρίες του Άγιου Χριστόφορου ώστε να μην έχουμε έναν ή και περισσότερα τέτοια δυστυχήματα κάθε μέρα.

Τα προβλήματα είναι σύνθετα (ποιο ωράριο όταν τα μεροκάματα είναι ελάχιστα και ο Βούλγαρος οδηγός δουλεύει με τα μισά και χωρίς ασφάλιση;), οι λύσεις ακόμα αναμένονται (η τάχαμου απελευθέρωση του επαγγέλματος μετέτρεψε τον χώρο σε οίκο με κόκκινο φωτάκι στην είσοδο), το λεγόμενο και Κράτος (το ποιο;)  πορεύεται αμέριμνο ψάχνοντας να βρει πως να καβατζώσει τη μία εκλογή μετά την άλλη. Ένας κλάδος παρατημένος στο έλεος της αυθαιρεσίας, με λίγους -ελάχιστους- σοβαρούς και μία πλειοψηφία πάσης φύσεως "επαγγελματιών" που κάνει τα πάντα στον βωμό της επιβίωσης και του κέρδους. Ακόμα και το να παίρνει το τιμόνι μετά από ένα "γλεντάκι" στις 5 τα ξημερώματα και όποιον πάρει ο χάρος.

Κανείς δεν θέλει να βάλει γερά το χέρι σ' αυτό το μπάχαλο γιατί τα συμφέροντα είναι πολλά και τα κουκιά στην κάλπη πολύτιμα. Τα αθώα θύματα του καθόλου αθώου οδηγού δεν ήταν απλά μια άτυχη στιγμή. Ήταν ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα αυτού που όλοι μας γνωρίζουμε και κανείς μας δεν θέλει να προλάβει. Ο μεθυσμένος φορτηγατζής με τα παράνομα χαρτιά είναι ένας από όλους εμάς, που θεοποιήσαμε την ευκολία, που κάναμε σύνθημα ζωής το "έλα μωρέ", που φέραμε την κοινωνία μας ως ένα ασύντακτο μπουλούκι μπροστά στις συντεταγμένες απαιτήσεις των νέων καιρών. Όπως τότε στα Τέμπη έτσι και τώρα στον Κηφισό (και σε όλα όσα έχουν μεσολαβήσει) είμαστε όλοι συνένοχοι σ' αυτό το διαρκές έγκλημα των δρόμων. Και λίγο πριν πατήσετε το κουμπί για το reality των πισινών, σταθείτε μια στιγμή, κοιτάξτε τις εικόνες της νταλίκας στον Κηφισό. Κοιτάξτε τις καλά και αναλογιστείτε πόσο θλιβερά αφόρητοι Έλληνες έχουμε καταντήσει που ούτε στους εαυτούς μας δεν αρέσουμε πλέον. Και αυτό λέγεται συνενοχή! (τώρα αλλάξτε κανάλι, μη σας κρατάμε άλλο...).

----------------------

Για ποιες κατηγορίες ασκήθηκε δίωξη στον οδηγό της νταλίκας του Κηφισού


Ποινική δίωξη για το κακούργημα της διατάραξης ασφαλείας συγκοινωνιών, από την οποία πράξη προήλθε θάνατος, ασκήθηκε σε βάρος του 64χρονου οδηγού νταλίκας  για το τροχαίο στη λεωφόρο Κηφισού τα ξημερώματα της Τετάρτης.

Σε βάρος του ασκήθηκε ακόμη δίωξη για 3 πλημμεληματα. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της δικογραφίας, το όχημα διέθετε ασφαλιστήριο, πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας άλλου οχήματος, ενώ ο δράστης υπό την επήρεια αλκοόλ είχε συλληφθεί κι άλλη φορά στο παρελθόν, οδηγώντας μάλιστα και εκείνη τη φορά επαγγελματικό όχημα.

Συγκεκριμένα, τα αδικήματα για τα οποία κατηγορείται ο 64χρονος είναι:

  • Διατάραξης ασφαλείας συγκοινωνιών, από την οποία πράξη προήλθε θάνατος
  • Ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή
  • Σωματική βλάβη από αμέλεια
  • Παράνομη χρήση γνήσιου πιστοποιητικού
  • Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ εντός δύο ετών από προηγούμενη παράβαση.

Τι ισχυρίζεται ο οδηγός – Τι λένε οι αστυνομικοί

Σοκ προκαλούν καταθέσεις και μαρτυρίες που περιλαμβάνονται στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί για το τραγικό δυστύχημα στη Λεωφόρο Κηφισού με κατηγορούμενο τον 64χρονο οδηγό νταλίκας.

Ο 64χρονος τα ξημερώματα της Τετάρτης υπό την επήρεια αλκοόλ έχασε τον έλεγχο του βαρέος οχήματος και αφού έσπασε τη νησίδα πέρασε στο αντίθετο ρεύμα στέλνοντας στο θάνατο δυο άτομα, ενώ ένα τρίτο δίνει μάχη για τη ζωή του στην εντατική.

«Ήμουν σε φιλικό σπίτι και διασκεδάζαμε. Μου τηλεφώνησε ο δεύτερος οδηγός της νταλίκας και μου ζήτησε εκτάκτως να κάνω εγώ το δρομολόγιο. Δέχτηκα γιατί αν και είχα πιει κρασί ένιωθα καλά. Έτρεχα με 60 χιλιόμετρα όμως δεν «άκουσε» το τιμόνι», υποστήριξε στην προανακριτική του απολογία ο 64χρονος, ο οποίος αναμένεται να απολογηθεί στον ανακριτή για τις βαρύτατες κατηγορίες που του απαγγέλθηκαν την ερχόμενη Δεύτερα.

Την εικόνα του 64χρονου, δευτερόλεπτα μετά το θανατηφόρο τροχαίο, περιγράφουν στις καταθέσεις τους δυο αστυνομικοί που βρέθηκαν στο σημείο.

«Βγήκε από το αυτοκίνητο και ήταν εμφανώς μεθυσμένος», κατέθεσε ένας εκ των αστυνομικών ενώ άλλος συνάδελφός του περιέγραψε στις αρχές: «Ο οδηγός ήταν προφανώς σε κατάσταση μέθης αφού απέπνεε έντονη οσμή οινοπνεύματος. Είχε μάτια ερυθρά, είχε ομιλία συγκεχυμένη και ασταθές βάδισμα….»

Χωρίς άδεια

Από την κατάθεση άλλου αστυνομικού που περιλαμβάνεται στη δικογραφία, προκύπτει ότι η μοιραία νταλίκα στερούνταν άδειας κυκλοφορίας.

Όπως ανέφερε ο συγκεκριμένος μάρτυρας – αστυνομικός, κατά τον έλεγχο της νταλίκας διαπιστώθηκε ότι «στερούνταν άδειας κυκλοφορίας, κρατικών πινακίδων, ασφαλιστηρίου, δελτίου ΚΤΕΟ, βεβαίωσης καλής λειτουργίας ταχογράφου καθώς και του απαιτούμενου τσιπ».

Ακόμα, σύμφωνα με την ίδια μαρτυρία, ο φερόμενος αριθμός πλαισίου του οχήματος δεν έχει καταχωρηθεί στην αρμόδια υπηρεσία της αστυνομίας ενώ δεν προέκυψαν τίτλοι ιδιοκτησίας του οχήματος, όπως επίσης και το νόμιμο της εισαγωγής του στη χώρα.

Επίσης, ο αστυνομικός κατέθεσε πως στις 12 Φεβρουαρίου του 2018 και ώρα 02:45 στη συμβολή της Ιεράς Οδού με τον παράδρομο της Λεωφόρου Κηφισού, ο 64χρονος είχε εντοπιστεί από συναδέλφους του να οδηγεί το ίδιο όχημα υπό την επήρεια οινοπνεύματος σε ποσοστό 0,22. «Οι πινακίδες που έφερε το όχημα αντιστοιχούν σε άλλο όχημα με άλλο αριθμό πλαισίου. Κατά τον έλεγχο των ταχογραφων διαπιστώθηκε ότι οι οδηγοί οδηγούσαν το όχημα πάρα πολλές φορές χωρίς τα προβλεπόμενα διαλείμματα», ανέφερε ο ίδιος.

«Δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες»

Την εικόνα ενός ανθρώπου που έδειχνε σαν να μην νοιάζεται ή σαν να μην συνειδητοποιεί τι έχει κάνει, έδωσαν στις αρχές αυτόπτες μάρτυρες του δυστυχήματος: «Ο οδηγός της νταλίκας μετά το ατύχημα άργησε να κατέβει από το όχημά του ενώ μου έκανε εντύπωση πως όταν κατέβηκε δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες», κατέθεσε ο πρώτος μάρτυρας.

Στην κατάθεσή του ο άλλος αυτόπτης του θανατηφόρου τροχαίου ανάφερε: «Βλέπω στο ρεύμα προς Λαμία μια νταλίκα να ανεβαίνει την κεντρική νησίδα της Λεωφόρου Κηφισού, να καταστρέφει τις μπάρες, να εισέρχεται κάθετα στο αντίθετο ρεύμα …Συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα και τα εξέτρεψε και τα δυο, το ένα προς τις δεξιές μπάρες του ρεύματος προς Πειραιά και το άλλο το ανέβασε στην κεντρική νησίδα της Λεωφόρου Κηφισού….Σταματήσαμε και πήγαμε προς το μέρος των οχημάτων. Ο οδηγός της νταλίκας έδειχνε σα χαμένος».

Πηγή: antinews.gr, caranddriver.gr, lykavitos.gr

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "