Audi e-tron – Το ηλεκτροκίνητο όχημα, που δείχνει την πορεία της αυτοκίνησης στο άμεσο μέλλον…

Κατηγορία: Τεχνολογία Αυτοκίνητο


Το Audi e-tron σε ένα εντυπωσιακό πείραμα. Το πρωτότυπο Audi e-tron τοποθετείται σε ένα τεράστιο κλωβό Faraday της Siemens και «βομβαρδίζεται» από ηλεκτρικές εκκενώσεις τάσης 3.000.000 Volt.

Ο κλωβός Faraday που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις υψηλής τάσης της Siemens στο Βερολίνο έχει διαστάσεις 42x32x25 μέτρα. Μία ομάδα από ηλεκτρολόγους και μηχανολόγους ερευνά στο μεγαλύτερο ερευνητικό κέντρο του είδους στον κόσμο, την ενέργεια που εκλύουν ηλεκτρικές εκκενώσεις, τάσης έως 3.000.000 Volt!

Κατασκευάστηκε το 1958 και μέσα σε αυτόν τον παραβολικό κλωβό υπάρχει μία μονάδα παραγωγής υπέρ-υψηλής τάσης στο μέγεθος ενός σπιτιού. Και το πρωτότυπο Audi e-tron βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο του.

 

Εκθαμβωτικές λάμψεις χορεύουν πάνω από την οροφή του αυτοκινήτου φωτίζοντας την αίθουσα έως τα 25 μέτρα που είναι το ύψος της. Οι ειδικοί έχουν ως στόχο μία ελεγχόμενη φωτεινή βολή υπερ-υψηλής τάσης προς το αυτοκίνητο.

Το πείραμα αυτό συμβολίζει κάτι που έχουν ονειρευτεί οι άνθρωποι εδώ και χιλιάδες χρόνια: να αιχμαλωτίσουν τις αστραπές και να χρησιμοποιήσουν την ενέργεια τους.

 

Ακόμη και σήμερα δεν είναι δυνατή η χρήση της τεράστιας έκλυσης ενέργειας που παράγεται από μία αστραπή ώστε να χρησιμοποιηθεί για την φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά οι μηχανικοί έφτασαν ένα βήμα πιο κοντά σε μία ταχύτατη φόρτιση. Και το Audi e-tron παραγωγής θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα φορτίζει με ισχύ έως 150 kW.

Στους σταθμούς υψηλής ισχύος που χρησιμοποιούν το Ευρωπαϊκό πρότυπο φόρτισης «Combined Charging System» (CCS), όπως αυτό του δικτύου Ionity, το πρωτότυπο Audi e-tron έχει την δυνατότητα να πραγματοποιήσει την επόμενη μεγάλη του διαδρομή σε λιγότερα από 30 λεπτά.

Αυτό είναι εφικτό χάρη στην εξελιγμένη θερμική διαχείριση του συστήματος για τη μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται στο δάπεδο του αυτοκινήτου, έχει ενεργειακή χωρητικότητα 95 kWh και προσφέρει πάνω από 400 χιλιόμετρα κίνησης με μία φόρτιση και στις ρεαλιστικές δοκιμές του κύκλου WLTP.

 

Πρόκειται λοιπόν για ένα ηλεκτρικό SUV με ευκολία στην καθημερινή χρήση. Μέχρι το τέλος του 2018, θα υπάρχουν σχεδόν 200 σταθμοί υψηλής φόρτισης (HPC) με τον καθένα να διαθέτει έξι παροχές φόρτισης.

Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει 400 τοποθεσίες σε διαστήματα 120 χιλιομέτρων, κατά μήκος των αυτοκινητόδρομων και των κυρίων οδών μέχρι το 2020.

Εκτός από την ταχυφόρτιση σε συνεχές ρεύμα, το ηλεκτρικό SUV μπορεί επίσης να φορτιστεί σε εναλλασσόμενη AC παροχή έως 11 kW και προαιρετικά έως 22 kW. Έτσι οι οδηγοί και χρήστες του ηλεκτρικού SUV θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους από 65.000 δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε όλη την Ευρώπη.

Ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σημαντικά μέσα στα επόμενα χρόνια. Στο λανσάρισμα, η Audi θα προσφέρει στους πελάτες του e-tron μια απλοποιημένη πρόσβαση στο περίπου 80% από αυτούς τους σταθμούς φόρτισης στο πλαίσιο προνομιακής υπηρεσίας.

Είτε πρόκειται για ρεύμα AC ἠ DC, είτε για ισχύ 11 kW ή 150 kW – μια κάρτα θα είναι ότι χρειάζεται κάθε πελάτης για κάθε διαδικασία φόρτισης. Το μόνο που θα έχουν να κάνουν οι πελάτες είναι μία εγγραφή για μία φορά στην διαδικτυακή πύλη myAudi και να συνάψουν μια σύμβαση φόρτισης.

Η χρέωση είναι αυτοματοποιημένη και δεν απαιτεί καμία φυσική μορφή πληρωμής. Η διαδικασία θα γίνει ακόμη πιο εύχρηστη με την λειτουργία Plug & Charge, η οποία θα εισαχθεί το 2019. Πλέον δεν θα είναι απαραίτητη κάποια κάρτα – το ίδιο το αυτοκίνητο αυτόματα θα εξουσιοδοτεί και θα «ξεκλειδώνει» από μόνο του το σταθμό φόρτισης.

Τα ταξίδια και οι εκδρομές θα μπορούν να σχεδιαστούν στην εφαρμογή myAudi ή απευθείας στο αυτοκίνητο. Και στις δύο περιπτώσεις στον πελάτη εμφανίζεται η πιο κατάλληλη διαδρομή με τα απαιτούμενα σημεία φόρτισης.

Το σύστημα πλοήγησης λαμβάνει υπόψη του όχι μόνο την φόρτιση της μπαταρίας αλλά επίσης και την κατάσταση της κυκλοφορίας υπολογίζοντας τον χρόνο άφιξης μαζί με αυτόν του χρόνου φόρτισης. Στον υπολογισμό της διαδρομής περιλαμβάνονται οι DC σταθμοί και οι περισσότεροι σταθμοί εναλλασσόμενου ρεύματος AC που υπάρχουν στην Ευρώπη.

 

Η Audi προσφέρει εναλλακτικούς τρόπους φόρτισης στο σπίτι. Αν ο πελάτης το επιθυμεί ένας εξουσιοδοτημένος από το δίκτυο της Audi ηλεκτρολόγος μπορεί να ελέγξει τις επιλογές φόρτισης και τις υποδομές στον ιδιωτικό χώρο στάθμευσης.

Το βασικό σύστημα φόρτισης προσφέρει δύο επιλογές: με παροχή ισχύος έως 2,3 kW και σύνδεση στα 230 Volt ή παροχή ισχύος έως 11 kW με τριφασικό στα 400 Volt. Στην τελευταία περίπτωση η μπαταρία μπορεί να φορτίσει πλήρως σε περίπου 8,5 ώρες.

Με το προαιρετικό σύστημα φόρτισης η ισχύς διπλασιάζεται στα 22 kW με δεδομένο πως το ηλεκτρικό SUV είναι εφοδιασμένο με τον απαραίτητο δεύτερο φορτιστή. Σε συνδυασμό με το οικιακό σύστημα διαχείρισης ενέργειας, το σύστημα φόρτισης προσφέρει έξυπνες λειτουργίες.

Για παράδειγμα, το πρωτότυπο Audi e-tron μπορεί να φορτίσει με την μέγιστη επιτρεπόμενη έξοδο ισχύος δίχως να επιβαρύνεται το δίκτυο και οι λοιποί καταναλωτές ενέργειας – λαμβάνοντας υπ’ όψιν σε πραγματικό χρόνο τις δικές τους απαιτήσεις ενέργειας. Η λειτουργία αυτή αποτρέπει την υπερφόρτωση του οικιακού δικτύου.

Επιπρόσθετα, οι πελάτες μπορούν να προκαθορίσουν τις προσωπικές τους προτεραιότητες, όπως η φόρτιση σε περίοδο με χαμηλό τιμολόγιο. Αν το σπίτι είναι εξοπλισμένο με φωτοβολταϊκό σύστημα το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίζει με την ενέργεια που παράγεται από το εν λόγω σύστημα, διαθέτοντας επιπλέον και δυνατότητα πρόβλεψης ηλιοφάνειας.

Η εφαρμογή myAudi παρέχει εύκολο έλεγχο ακόμη και αν αναπαύεστε στον καναπέ του σπιτιού σας. Μέσω του εύχρηστου app υπάρχει δυνατότητα προγραμματισμού, ρύθμισης και ελέγχου της διαδικασίας φόρτισης και της προ-θέρμανσης/προ-ψύξης του ηλεκτρικού SUV.

O χρήστης μπορεί να ορίσει την επιθυμητή ώρα αναχώρησης ώστε το πρωτότυπο Audi e-tron να φορτίσει και/ ή να ενεργοποιήσει το σύστημα κλιματισμού στην επιθυμητή θερμοκρασία.

Πηγή: 4troxoi.gr

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "