Nissan Leaf: Το απόλυτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο (Φωτό & Βίντεο)

Κατηγορία: Τεχνολογία Αυτοκίνητο


Στην πρωτεύουσα της Νορβηγίας πραγματοποιήθηκε η πρώτη παρουσίαση της ευρωπαϊκής εκδοχής του νέου, δεύτερης γενιάς, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Nissan.

To Leaf, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως, θα διατίθεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2018 στην ειδική έκδοση λανσαρίσματος 2.ZERO, η οποία θα έχει υπερπλήρη εξοπλισμό και στάνταρ το σύστημα ημι-αυτόνομης κίνησης ProPILOT, που θα κάνει το ντεμπούτο του μαζί με το Leaf.

To Leaf, για πρώτη φορά, θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας από το Μάιο του 2018. Όπως αναφέρθηκε και κατά την παρουσίασή του, φιλοδοξεί να συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του, όντας ένα από τα πλέον προσιτά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Στις ΗΠΑ, που έχουν αρχίσει οι πωλήσεις του μοντέλου, οι τιμές ξεκινούν κάτω από τις 30.000 δολάρια για τη βασική έκδοση.


Το νέο Nissan Leaf εξασφαλίζει αυτονομία  378 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση. Την ίδια στιγμή, ο νέος ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 150 ίππους ισχύος και 320 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας εντυπωσιακές επιδόσεις.

Η Nissan λανσάρει στο Leaf και την τεχνολογία  ProPILOT, η οποία χρησιμοποιεί το τιμόνι, την πέδηση και την επιτάχυνση για να υποστηρίξει  τον οδηγό κατά την οδήγηση σε συνθήκες βεβαρυμμένης κυκλοφορίας, όπως και στον αυτοκινητόδρομο. Σε χαμηλές ταχύτητες, επιτρέπει στο όχημα να επιβραδύνει αυτόνομα και να ακινητοποιηθεί εκεί που  σταματά η κυκλοφοριακή ροή.  Εφόσον η ροή επανέλθει, θα αρχίσει να ακολουθεί το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Στο νέο Leaf, περιλαμβάνεται και το ProPILOT Park για πλήρως αυτόνομη διαδικασία στάθμευσης.


Μια ακόμα καινοτόμος τεχνολογία που λανσάρεται για πρώτη φορά σε Nissan ονομάζεται e-Pedal  και αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι οδηγούν. Πλέον η χρήση του φρένου σχεδόν μηδενίζεται, καθώς αυξάνοντας ή μειώνοντας την πίεση που ασκείται στο πεντάλ του γκαζιού το αυτοκίνητο επιταχύνει ή επιβραδύνει. Όταν το πεντάλ του γκαζιού είναι πλήρως απελευθερωμένο, τα φρένα  ενεργοποιούνται αυτόματα, φέρνοντας το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση, χρησιμοποιώντας την ενέργεια της πέδησης για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Το αυτοκίνητο διατηρεί τη θέση του, ακόμη και σε απότομες ανηφόρες  και κατηφόρες, μέχρι να πιεστεί ξανά το πεντάλ του γκαζιού. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός απαλλάσσεται από το στρες  όπως πότε άλλοτε.


Το νέο Nissan Leaf είναι κάτι  πολύ περισσότερο από ένα 100% ηλεκτροκίνητο όχημα. Πρόκειται για μια κινητή μονάδα ισχύος με μοναδική αμφίδρομη φόρτιση. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να δώσει πίσω ενέργεια, συνδεδεμένο με σπίτια και γραφεία. Μπορεί ακόμη και να επιστρέψει τυχόν επιπλέον ενέργεια για να συμπληρώσει και να σταθεροποιήσει το τοπικό ενεργειακό δίκτυο,  χάρη στην καινοτόμο τεχνολογία Οχήματος προς Δίκτυο (Vehicle to Grid) της Nissan


Συναρπαστική ωστόσο δεν είναι μόνο η τεχνολογία του νέου Leaf. Το μοντέλο, διαθέτει  δυναμική εμφάνιση και εξαιρετική αεροδυναμική, χαρακτηριστικά που το καθιστούν άκρως  ελκυστική επιλογή για τους Ευρωπαίους  αγοραστές. Οποιοσδήποτε είναι εξοικειωμένος με τα χαρακτηριστικά σχεδιασμού της Nissan, θα αναγνωρίσει τα φώτα   σχήματος μπούμερανγκ, τη μάσκα V-motion στο μπροστινό μέρος και το μπλε καλούπι του πίσω προφυλακτήρα. Το αμάξωμα, με μήκος 4,48 μέτρων τοποθετείται στην καρδιά της δημοφιλούς κατηγορίας C και εξασφαλίζει άνετους χώρους για πέντε επιβάτες και όγκο για τις αποσκευές 435 λίτρων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το σχετικά χαμηλό βάρος, που στη βασική έκδοση δεν ξεπερνά τα 1.500 κιλά.


Στο εσωτερικό η σχεδιαστική φιλοσοφία επικεντρώνει στην απόλυτη κάλυψη των αναγκών του οδηγού και συνδυάζει την έξυπνη χρήση του χώρου με την βέλτιστη λειτουργικότητα. Το πάνελ με τη μορφή “πτερυγίου” και η “ζωντανή” μπλε ραφή στα καθίσματα, στο ταμπλό και στο τιμόνι, δημιουργούν μια χαλαρή ατμόσφαιρα και μια αίσθηση υψηλής ποιότητας. Η νέα οθόνη TFT 7 ιντσών, απεικονίζει  βασικά χαρακτηριστικά, όπως την τεχνολογία Safety Shield, τον μετρητή ισχύος, καθώς  και τις πληροφορίες από τα συστήματα ήχου και πλοήγησης. Τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto έχουν επίσης ενσωματωθεί για βελτιωμένη συνδεσιμότητα.


Αναφορικά με τους χρόνους φόρτισης, το Leaf απαιτεί 16 ώρες για μια πλήρη φόρτιση από απλή οικιακή πρίζα, 8 με τον οικιακό φορτιστή των 6 Kw και μόλις 40 λεπτά για ανάκτηση του 80% της ενέργειας των μπαταριών, σε ταχυφορτιστή των 50 Kw.

Πηγή: reader.gr

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "