Πολεοδομία Δήμου Περιστερίου: Είναι «ανίκανη», «αδιάφορη», δεν έχει τη «θέληση» ή δεν έχει «δυνάμεις» για να κάνει το έργο της…;

Κατηγορία: Περιστέρι Δημοτικό Συμβούλιο


Σε ότι αφορά την Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου, δεν τρέφουμε καμία αυταπάτη. Δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα, ούτε θα δει και θα πράξει τίποτα… Αυθαίρετες κατασκευές, σε πρασιές και όχι μόνο, μόνιμες στο σύνολό τους, που κλείνουν ή εξαφανίζουν πεζοδρόμια, καφετέριες μπροστά στην είσοδο σχολείων, περίπτερα που καταλαμβάνουν το οδόστρωμα και άλλα πολλά αλλάζουν τα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα στην Πόλη…

-------------------------

Όσοι ζουν στο Περιστέρι και παρακολουθούν την καθημερινή σχεδόν μετάλλαξή της, σ’ ένα και «μοναδικό» για σύγχρονη και ευνομούμενη πόλη, επικεντρώνονται, που αν μη τι άλλο αλλοιώνει τους κοινόχρηστους χώρους της.

Είναι η διαμόρφωση της επονομαζόμενης «πρασιάς» των κτιρίων, σε κλειστούς χώρους καταστημάτων υγειονομικού κυρίως χαρακτήρα (καφετέριες, μπαρ, καφενεία, κλπ), αποκλειστικής χρήσης από τους επιχειρηματίες που τα λειτουργούν.

Κατασκευές, μόνιμες στο σύνολό τους, που κλείνουν τα πεζοδρόμια, στα όρια σχεδόν του οδοστρώματος, ξεφυτρώνουν με τη ανοχή της Υπηρεσίας Δόμησης (Πολεοδομίας) του Δήμου, αλλάζοντας το αστικό τοπίο.

Κοντά σ’ αυτές τις περιπτώσεις και οι «γείτονες» που αν και δεν λειτουργούν καταστήματα αυτής της μορφής, δράττονται της ευκαιρίας και μετατρέπουν τις απλές τέντες για τον ήλιο των δικών τους επιχειρήσεων σε κλειστούς μόνιμους χώρους αυξάνοντας τους χώρους που δραστηριοποιούνται.

Όλους αυτούς, ακόμη, τους μιμούνται οι ιδιοκτήτες ακινήτων, ειδικά στις γειτονιές της πόλης, που λόγο νομοθεσίας διαθέτουν πυλωτές. Βρίσκοντας την ευκαιρία και κυρίως έχοντας την αίσθηση ότι δεν υπάρχει κανένας πλέον έλεγχος από την «Πολεοδομία» του Δήμου, κλείνουν τις πυλωτές των ακινήτων τους, είτε με μόνιμες κατασκευές, είτε με πρόχειρες, μετατρέποντας τες είτε σε αποθηκευτικούς χώρους, είτε σε κλειστά «παρκινγκ των αυτοκινήτων τους, εκτοπίζοντας τους δημότες από τα πεζοδρόμια.

Για να επανέλθουμε στις μόνιμες κατασκευές που δημιουργούνται από «επιχειρηματίες», -επαναλαμβάνουμε, όχι από ιδιοκτήτες ακινήτων-, στις πρασιές των ισόγειων χώρων ακινήτων που ενοικιάζουν για επαγγελματική χρήση, ποιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό που περιγράψαμε στο πρόσφατο άρθρο μας για το «Αναψυκτήριο – καφετέρια» που διαμορφώνεται απέναντι από την είσοδο σχολείου παρά την σχετική απαγόρευση του νόμου (για να δείτε το άρθρο κάντε κλικ εδώ και για να δείτε το «Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη» για παρόμοια περίπτωση πάλι στο Περιστέρι κάντε κλικ εδώ).

Τόσο η διαμόρφωσης του χώρου του καταστήματος, όσο και η μόνιμη και όχι κινητή κατασκευή και διαμόρφωση της πρασιάς του έχουν πλέον ολοκληρωθεί και η συγκεκριμένη επιχείρηση είναι πλέον έτοιμη κατά τα φαινόμενα να αδειοδοτηθεί (περισσότερα γι’ αυτό ποιο κάτω).

Κατά νόμο, για τον συγκεκριμένο χώρο, δηλαδή αυτόν που προσδιορίζεται από το ακίνητο, απαιτείται «άδεια αλλαγής χρήσης», από την Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου, κι αυτό γιατί ο συγκεκριμένος χώρος προορίζεται να λειτουργήσει ως κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος πρώτη φορά (για να δείτε τι δικαιολογητικά χρειάζονται για την αδειοδότηση καφετέριας ή αναψυκτηρίου κάντε κλικ εδώ)

Δεν είναι γνωστό στην στήλη, αν έχει κατατεθεί σχετική αίτηση στην Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου και αν αυτή έχει εγκριθεί. Εάν αυτό έχει συμβεί ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης και όχι ο επιχειρηματίας που τον μισθώνει, θα πρέπει να έχει καταθέσει πέραν των άλλων και τα σχέδια μετατροπής του χώρου, όπως και τα όρια της πρασιάς του. Αυτό σημαίνει ότι οι υπηρεσίες της Πολεοδομίας του Δήμου, έχουν πλήρη γνώση του τι πρόκειται να γίνει… με ότι κι αν αυτό σημαίνει…

Το ωραίο και αυτό δείχνει το κλίμα και την τάση που επικρατεί, είναι ότι ο διπλανός επιχειρηματίας, που βρίσκεται σε επαφή με το «νέο» κατάστημα, μόλις διαπίστωσε ότι ο τελευταίος διαμόρφωσε την έμπροσθεν του χώρου του πρασιά σε κλειστό χώρο, με μόνιμη κατασκευή, προχωρά πλέον σε αντίστοιχη μόνιμη κατασκευή στην πρασιά της δικής του επιχείρησης, προκειμένου να την διαμορφώσει σε κλειστό χώρο, αν και δεν λειτουργεί ως κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Τι προβλέπει ο νόμος για τις «πρασιές» των ακινήτων… και τα πεζοδρόμια που βρίσκονται μπροστά τους…

Όπως αναφέρουν στη στήλη, έμπειροι μηχανικοί κατασκευών, οι ιδιοκτήτες, και όχι οι επιχειρηματίες που μισθώνουν ισόγειους χώρους, έχουν το δικαίωμα να τοποθετούν πάνω από την πρασιά του ακινήτου τους, κινητές κατασκευές σκίασης και προστασίας από τον ήλιο ή τη βροχή, όπως είναι οι τέντες, υπό τον όρο ότι αυτές είναι ανοιγόμενες (εξ ου ο όρος «κινητές») και δεν στηρίζονται με μόνιμες κατασκευές στο δάπεδο της πρασιάς ή του έμπροσθεν από αυτές πεζοδρομίου.

Έχουν επίσης το δικαίωμα να «οριοθετούν» την πρασιά τους με κινητές κατασκευές, που θα μπορούν να μετακινηθούν ανά πάσα στιγμή ελευθερώνοντας τον χώρο. Σε καμία περίπτωση, όμως, αυτές οι κατασκευές δεν επιτρέπεται να είναι μόνιμες, είτε με πάκτωμα στο δάπεδο, είτε μόνιμη στερέωσή τους.

Τέλος δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση πρόσθετων δαπέδων στον χώρο που καταλαμβάνει η «πρασιά», αφού έτσι αλλοιώνεται το «υψομετρικό» του ακινήτου.

Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα από το τι ορίζει το αρχικό πολεοδομικό σχέδιο βάση του οποίο τοποθετήθηκε κατασκευαστικά το ακίνητο, το πεζοδρόμιο που βρίσκεται εμπρός από την πρασιά των ακινήτων, δεν μπορεί να είναι μικρότερο σε πλάτος, από 1,5 μέτρα.

Τι κάνει η Υπηρεσία Δόμησης (Πολεοδομία) του Δήμου…

Ο έλεγχος νομιμότητας, όλων όσων αναφέρθηκαν ποιο πάνω, ανήκει αποκλειστικά στην Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου. Φαίνεται, όμως, εκ του αποτελέσματος ότι δεν κάνει τίποτα και «αγνοεί» όλα αυτά τα φαινόμενα και πράξεις καταστρατήγησης και καταπάτησης της ισχύουσας νομοθεσίας. Με απλά λόγια «ζει στον κόσμο» της και είτε κάνει πως δεν βλέπει, είτε επικαλείται την έλλειψη γνώσης για το τι συμβαίνει πραγματικά στους τομείς αρμοδιότητάς της.

Χαρακτηριστική δε είναι η «νοοτροπία» των στελεχών της, για το καθήκον τους να ελέγχου κάθε «παράνομη», παράτυπη ή μη νόμιμη κατασκευή στα ακίνητα της πόλης, όπως αυτή μας μεταφέρθηκε ως δήλωση πολύ υψηλόβαθμου υπαλλήλου της, δήλωση που κι εμείς μεταφέρουμε στον αναγνώστη, με «επιφύλαξη», αφού δεν είμασταν αυτήκοες μάρτυρες.

«Εμείς, (δηλαδή η Υπηρεσία Δόμησης) επεμβαίνουμε και ελέγχουμε για τυχόν πολεοδομικές παραβάσεις, μόνο όταν έχουμε κάποια συγκεκριμένη καταγγελία, αλλιώς πως θέλετε να το γνωρίζουμε»…

Κι όμως, ούτε αυτό, αν πράγματι δηλώθηκε ισχύει, δηλαδή τηρείται από τα στελέχη της συγκεκριμένης υπηρεσίας…

Πολύ χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των καταγγελιών για αυθαίρετες πολεοδομικές και κτιριακές παραβάσεις, σε κτίρια μάλιστα του Δήμου, είτε από τον ίδιο το Δήμο, είτε από τους επιχειρηματίες που εκμεταλλεύονται αυτά τα ακίνητα, καταγγελίες που έχουν κατατεθεί εγγράφως, από δημοτική παράταξη μάλιστα, στην υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Περιστερίου από τον Φεβρουάριο του 2017 και έκτοτε «απόλυτη σιγή» εκ μέρους της.

Οι κ.κ. που αποτελούν τα «Στελέχη» της συγκεκριμένης Υπηρεσίας, ερμηνεύοντας κατά το δοκούν μία μερικώς ασαφή διάταξη του νόμου που ορίζει τα των αυθαιρέτων, δηλώνουν τα εξής πρωτοφανή:

Ο «Τσίφ» της υπηρεσίας: «Οι καταγγελίες «χρεώθηκαν» σε συγκεκριμένο υπάλληλο της υπηρεσίας που έχει αρμοδιότητα για τον έλεγχο αυθαίρετων κατασκευών, κι αυτός όταν ολοκληρώσει τον έλεγχο, θα επιληφθούμε κατά νόμο…» (!!!)

Ο αρμόδιος για τον έλεγχο υπάλληλος: «Έχω «φτιάξει» το φάκελο για το θέμα των καταγγελιών και τον μελετάω…» (!!!)

Απαντήσεις, όμως στους καταγγέλλοντες, … «γιοκ».., που μάλλον περιμένουν πότε θα ευαρεστηθούν τα ποιο πάνω στελέχη του Δήμου να κάνουν τα όσα ορίζει ο νόμος και το καθήκον τους…

Οι άδειες λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφετέριες, επιχειρήσεις φαγητού, καφενεία, κλπ) και πως εκδίδονται…

Την Αρμοδιότητα για την έκδοση άδειας λειτουργίας ή την «αφαίρεσή» της για ένα κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος την έχει κατά νόμο ο Δήμος, ενώ τον έλεγχο αν το κατάστημα που θα λειτουργήσει ή λειτουργεί είναι νόμιμο την έχει η Ελληνική Αστυνομία.

Δύο είναι τα ποιο βασικά στοιχεία που εξετάζουν τα αρμόδια Όργανα του Δήμου, προκειμένου να αδειοδοτήσουν ή όχι ένα κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Πρώτον την άδεια αλλαγής χρήσης του χώρου, μόνο όταν πρόκειται να λειτουργήσει κατάστημα αυτού του είδους σ’ αυτόν για πρώτη φορά-, και δεύτερον το πιστοποιητικό τήρησης της υγειονομικής νομοθεσίας. Η πρώτη εκδίδετε, από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης και το δεύτερο από την αρμόδια διεύθυνση υγειονομικού της Περιφέρειας (για να δείτε το Π.Δ. ίδρυσης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος κάντε κλικ εδώ).

Η αδειοδότηση γίνεταιαπό τα εξής Συλλογικά Όργανα του Δήμου κατά σειρά:

1ον) Το Συμβούλιο του τοπικού Δημοτικού Διαμερίσματος (τοπική κοινότητα) στα όρια ευθύνης του οποίου ανήκει το προς αδειοδότηση κατάστημα, εκφράζει (αποφασίζει) την άποψή του για την αδειοδότηση ή όχι του νέου καταστήματος. Εάν η απόφαση του δημοτικού διαμερίσματος είναι αρνητική, απαιτείται ειδική αιτιολόγηση για να παρακαμφθεί αυτά, από τα επόμενα Όργανα του δήμου που εμπλέκονται σ’ αυτή τη διαδικασία.

2ον) Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου: Μπορεί να δεχθεί ή όχι την εισηγητική απόφαση του Δημοτικού Διαμερίσματος. Σε κάθε περίπτωση αν η απόφασή της είναι αρνητική (απορριπτική) σε ότι αφορά την απόφαση του Δημοτικού Διαμερίσματος, αυτή θα πρέπει να είναι ειδικά αιτιολογημένη…

3ον) Το Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης: Έχει το δικαίωμα να δεχθεί ή να απορρίψει την εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, για την αδειοδότηση ή όχι του νέου καταστήματος. Όπως και στο προηγούμενο Όργανο, η ανατροπή (απόρριψη) της εισήγησης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής θα πρέπει να είναι πλήρως και ειδικά αιτιολογημένη.

Αφαίρεση της Άδειας λειτουργίας ενός καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος…

Η αφαίρεση της άδειας λειτουργίας ενός καταστήματος αυτού του είδους, γίνεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου, μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, για τους λόγους α) παράβασης των όρων της άδειας λειτουργίας του, β) λόγους δημοσίου συμφέροντος και γ) παραβατικές συμπεριφορές μέσα στον χώρο του, εφόσον βέβαια αυτές έχουν καταγραφεί από την ΕΛ.ΑΣ.

Παρατήρηση 1η: Ο Δήμος Περιστερίου έχει «προϊστορία» στην παράβαση της νομοθεσίας σε ότι αφορά την ίδρυση «καφετεριών» δίπλα ή πολύ κοντά σε σχολική μονάδα. Σε μία μάλιστα απ’ αυτές τις περιπτώσεις επενέβη ο Συνήγορος του Πολίτη, με το πόσρισμά του να είναι Κόλαφος για την τότε Διοίκηση του Δήμου, αλλά και το Δημοτικό Συμβούλιό του. (για να δείτε το «Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη» κάντε κλικ εδώ).

Παρατήρηση 2η: Σύμφωνα με επαγγελματίες μηχανικούς που ασχολούνται με την αδειοδότηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, η νομοθεσία για την απόσταση από σχολεία, νοσοκομεία, κλπ, έχει αλλάξει και η ελάχιστη απόσταση μεταξύ καταστήματος-Σχολείου έχει αυξηθεί από 50 στα 100 μέτρα…

Επιμύθιο

Σε ότι αφορά τη «μόδα» που υπάρχει πλέον και εξαπλώνεται με καταιγιστικούς ρυθμούς στο Περιστέρι, να δημιουργούνται «κλειστοί» χώροι με μόνιμες κατασκευές, στις πρασιές των ακινήτων στα οποία λειτουργούν καφετέριες, μπαρ, κλπ, αρμόδια να ελέγξει την νομιμότητά τους είναι η Υπηρεσία Δόμησης (Πολεοδομία) του Δήμου, που, όμως, μέχρι τώρα δεν έχει δώσει κανένα δείγμα ότι μπορεί, θέλει ή το κάνει σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος. Διαπιστωμένα απλώς το αγνοεί ως τυχόν πρόβλημα, ακόμη και στις περιπτώσεις που το πεζοδρόμιο που απομένει δεν έχει το νόμιμο πλάτος.

Στην προκείμενη περίπτωση το ερώτημα που αναφύεται είναι: «Είναι η τελευταία «ανίκανη», «αδιάφορη», δεν έχει τη θέληση ή δεν έχει «δυνάμεις» για να κάνει το έργο της, όπως ορίζεται και καθορίζεται από το νόμο…;»

Σε ότι αφορά την αδειοδότηση των καταστημάτων αυτού του είδους, όλα, μα όλα ξεκινούν από τα Συμβούλια των τοπικών Δημοτικών Διαμερισμάτων, που αποφασίζουν σε πρώτο στάδιο αν θα δοθούν οι άδειες λειτουργίας ή όχι, όπως και η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής που εξετάζει τις εισηγήσεις των πρώτων αυτών Οργάνων του Δήμου.

Εδώ το ερώτημα που προκύπτει είναι: «Εξετάζουν ή όχι τα δύο αυτά συλλογικά Όργανα του δήμου, όλες τις παραμέτρους και προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος για τη αδειοδότηση αυτών των καταστημάτων, όπως α) άδεια αλλαγής χρήσης ακινήτου, β) τήρηση πολεοδομικής νομοθεσίας, εγγύτητα θέσης σε σχολικές μονάδες, πλάτος πεζοδρομίων που απομένουν, κλπ…».

--------------------------

Υ.Γ.1: Παραμένουμε σε αναμονή, για να δούμε τελικά αν θα «αδειοδοτηθεί», από τα προαναφερθέντα συλλογικά Όργανα του Δήμου, το νέο κατάστημα (καφετέρια, αναψυκτήριο ή…) που είναι πλέον έτοιμο (απομένει μόνο να τοποθετηθεί ο εξοπλισμός του), αν και όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο μας απέχει από την κεντρική είσοδο Σχολείου (δίδυμου μάλιστα αφού λειτουργεί και Γυμνάσιο και Λύκειο) λιγότερο από 30 μέτρα περίπου.

Σε ότι αφορά την Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου, δεν τρέφουμε καμία αυταπάτη. Δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα, ούτε θα δει και θα πράξει τίποτα… Τόσο απλά και όμορφα…

--------------------------

Υ.Γ.2: Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν γνωρίζουμε αν η αντιπολίτευση του δήμου έχει πάρει είδηση για το θέμα που αναφέραμε σε ότι αφορά το νέο «αναψυκτήριο ή καφετέρια) απέναντι από τη διπλή Σχολική Μονάδα ή αν είναι στα «ενδιαφέροντά» της. Σε κάθε περίπτωση, ένας τουλάχιστον δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης το βλέπει διαρκώς και σε καθημερινή βάση μπροστά του…

--------------------------

Υ.Γ.3: Τι θα γίνει κύριοι της Διοίκησης του Δήμου Περιστερίου με τις τέντες των περιπτέρων που αγκυρώνονται στο οδόστρωμα των δημοτικών οδών, παραβιάζοντας τόσο τον κανονισμό περιπτέρων που σεις οι ίδιοι ψηφίσατε, αλλά και τον ΚΟΚ, αφανίζοντας σε ορισμένες περιπτώσεις και το πεζοδρόμιο; Ποιος τελικά θα έχει την ευθύνη αν κάποιο εποχούμενο αυτοκίνητο πέσει επάνω σ’ αυτές τις κατασκευές παρασύροντας και όποιον έχει την «τύχη» να βρίσκεται πίσω τους; Ο οδηγός του οχήματος που θα χρειασθεί πιθανόν όλο το πλάτος του δρόμου, ο «περιπτεράς», η διοίκηση του Δήμου που δεν το «βλέπει», ο πελάτης του περιπτέρου ή ο «φούφουτος…

«Ο Σχολάζων και Κολάζων»

Vukentra.gr

----------------------

Διαβάστε ακόμη: 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "