«ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α»: Ευγενής Προσπάθεια ή Oλική Eπαναφορά «ΣΚΕΛΕΤΩΝ» της Εκπαίδευσης;

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Υπουργείο Παιδείας


Αν και βρίσκεται στον αέρα σαν συλλογική προσπάθεια εδώ και δύο τουλάχιστον χρόνια, μόλις σήμερα ετοιμάζεται να λάβει την τυπική μορφή της. Όπως αναφέρει στο εισαγωγικό κείμενο της ιστοσελίδας της, πρόκειται για την «Πρωτοβουλία για την Παιδεία και την Ανάπτυξη» (ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.), κίνηση απότοκο και με γεννεσιουργό αίτιο και μήτρα την«Επιτροπή πρωτοβουλίας ΠΑΙΔΕΙΑ 2015».

Παρότι την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, βρίσκεται στο στάδιο της τυπικής ίδρυσής της (βλέπε: http://prwpaideia.eu/wp/), εξήγγειλε ήδη την πρώτη εκδήλωσή της (Ημερίδα) με θέμα: Μεταρρύθμιση στο Ελληνικό Σχολείο. Προβληματισμοί και Προτάσεις» και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «Βασικό στόχο της ΠΡΩΠΑΙΔΕΙΑ αποτελεί η μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας κατά τρόπο συνολικό, σύγχρονο και σύμφωνο με τις διεθνείς εξελίξεις. Για την προώθηση αυτού του στόχου, η ΠΡΩΠΑΙΔΕΙΑ έχει ήδη προχωρήσει και συνεχίζει να προχωρά σε ποικίλες δράσεις. Μια από αυτές είναι και η διοργάνωση συζητήσεων γύρω από κεντρικά, στρατηγικής σημασίας, ζητήματα του χώρου.»

Είναι πράγματι έτσι ή πρόκειται για προσπάθεια ολικής επαναφοράς στα «κομματικά» και προσεχώς κατά μερικούς εξουσιαστικά δρώμενα «ΣΚΕΛΕΤΩΝ» που αν μη τι άλλο κατάφεραν «λεηλατώντας» και κατασπαταλώντας πόρους του 1ου ΕΣΠΑ και των Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Ταμείων να οδηγήσουν το εκπαιδευτικό σύστημα στα σημερινά χάλια του;

Είναι ή όχι μία πρωτογενής προσπάθεια, -εικάζεται ότι θα ακολουθήσουν και άλλες-, να επανέλθουν στο προσκήνιο, προσδοκώντας τις εκπαιδευτικές εξουσιαστικές ΚΑΡΕΚΛΕΣ στην επόμενη Κυβέρνηση, όταν και όποτε αυτή έλθει, προσώπων που αν μη τι άλλο, δημιούργησαν το «σύστημα» που καταβάθρωσε την επιρροή της κεντροαριστεράς, αλλά και τις κεντροδεξιάς στην ελληνική εκπαίδευση με την πρωτοφανή ενασχόλησή τους στο μοίρασμα της πίτας και μόνο;

Είναι ή όχι προσπάθεια «ξεπλύματος» προσώπων που από τη δεκαετία του ’90 ήταν συνεχώς στα «ΠΡΑΓΜΑΤΑ» της εκπαίδευσης, οδηγώντας την στην απαξίωση και στερώντας την από κάθε αναπτυξιακό πόρο που ως συνήθως στα ελληνικά δεδομένα της μεταπολίτευσης κατέληξαν στις «τσέπες», νόμιμα πάντα θα πρέπει να αναφέρουμε, συγκεκριμένου αριθμού επιτελικών στελεχών, ανηκόντων στις ομαδούλες που οι ΣΟΦΟΙ των ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ της Κεντροαριστεράς και της Κεντροαριστεράς είχαν συναρμόσει εν ήδη «Ιλουμινάτι»;

Ας τα πάρουμε, όμως, με τη σειρά…

Μελετώντας τόσο τα της κίνησης «ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.», όπως αυτή αυτοπεριγράφεται μέσα από τα ιδρυτικά-καταστατικά και όχι μόνο κείμενά της (παρουσιάζονται στη συνέχεια), όπως και στην πρώτη, όπως αναφέρεται δημόσια εκδήλωσή της (παρουσιάζεται κι αυτή στη συνέχεια), για το «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ» θα βρει ως δηλώνοντες επιτέλους παρουσία πρόσωπα «ΣΟΦΩΝ» της Εκπαίδευσης, που πέρασαν επί Κυβερνήσεων Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ από κρίσιμες θέσεις και συνέβαλαν ομολογουμένως στην προλεταριοποίησή της.

Είναι όλοι παιδιά της προηγούμενης αλλά και της επόμενης ημέρας στο εκπαιδευτικό σύστημα ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται ότι θέλουν να παρουσιασθούν.

Ανατρέχοντας κανείς στο πρόγραμμα (για να το δείτε κάντε κλικ εδώ) της πρώτης εκδήλωσης της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής κίνησης στελεχών με θέμα «Μεταρρύθμιση στο Ελληνικό Σχολείο. Προβληματισμοί και Προτάσεις» διαπιστώνει ότι σ’ αυτή εμφανίζονται για πρώτη φορά μετά τον Ιανουάριο του 2015 μία σειρά προσώπων τα οποία στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι σήμερα, απλώς τήρησαν τη απόλυτη σιωπή, εκτός βέβαια από τον Πρόεδρο της κίνησης, καθηγητή ΕΜΠ κο Σταυρακάκη που πράγματι βρέθηκε στην πρωτοπορία των αντιδράσεων στο «περίφημο και καινοφανές μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα Μπαλτά».

Τα «ΠΡΟΣΩΠΑ» των Εκπαιδευτικών ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ… που έφυγαν και που «έρχονται»…!!!

α) Καλτσάς Κωσταντίνος του Χρήστου: Από την εποχή της απόσπασής του στο Γραφείο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Γ΄Αθήνας στα μέσα της διακυβέρνησης Καραμανλή του νεώτερου, -επί Προϊσταμένου Κανέλλου Αλεξανδρόπουλου-, η άνοδός του και η εκπαιδευτική ανέλιξή του ήταν μετεωρική. Με την άνοδο στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας της «πρωτοπόρου» κας Άννας Διαμαντοπούλου, τοποθετήθηκε στην ηγεσία του Οργανισμού «Δια Βίου Μάθησης». Για τον συγκεκριμένο Οργανισμό και την θητεία του κ. Καλτσά δεν υπάρχουν ιστορικά στοιχεία για το αναμορφωτικό έργο που αυτός επιτέλεσε και άφησε παρακαταθήκη για τους επόμενους. Από τον τελευταίο αποχώρησε, όταν ο Οργανισμός ενσωματώθηκε στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ, καταλαμβάνοντας λόγο νομοθετικής πρόβλεψης και εξ οφιτσίου (να μην πάνε χαμένα τα ταλέντα των «παιδιών») θέση Σχολικού Συμβούλου Ηλεκτρολόγων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Σήμερα εκτός απ’ αυτή τη εκπαιδευτική θέση, κατέχει δι’ εκλογής, τη θέση του Προέδρου της Ένωσης Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών (ΠΕ 17), διαδεχόμενος τον σημερινό Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ κ. Γιώργο Μουστάκα. Θεωρείται άνθρωπος χαμηλών τόνων, που αποφεύγει μετά μανίας τις τριβές με το εκπαιδευτικό κατεστημένο, εξ ού και ακόμη δεν έχει υπάρξει καμία αντίδραση της ΕΤΕ για τις ενοποιήσεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που στέλνει στα τάρταρα τους ΠΕ 17. Σε κάθε περίπτωση, όσοι τον γνωρίζουν, δηλώνουν ή μάλλον εκτιμούν ότι είναι πάντα έτοιμος να θέσει τον εαυτό του στην διάθεση αυτών που διοικούν την Εκπαίδευση, αν και εφόσον του δοθεί η ευκαιρία να επιδείξει τις ικανότητές του από υψηλή, πολύ υψηλή θέση διοικητικής και επιτελικής ευθύνης. Σε ότι αφορά την εκπαιδευτική εμπειρία του, είναι γεγονός ότι σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία έχει να ασκήσει μάχιμη «διδακτική» και διδασκαλία στις αίθουσες, περισσότερα από 12-15 χρόνια, αν κι αυτό μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι το αναπληρώνει από την ενασχόλησή του υπηρεσιακή και όχι μόνο με την αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Στην νέα Κίνηση «ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.», κατέχει τη θέση του ταμία στο 1ο και προτεινόμενο Διοικητικό Συμβούλιό της.

β) Γιαλούρης Παρασκευάς: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών, για μία 20ετεία τουλάχιστον, πέρασε στον υπηρεσιακό βίου του από πολλές πρόσθετα αμειβόμενες εκπαιδευτικές θέσεις, -όπως πρόεδρος Βαθμολογικών Κέντρων, ΠΕΚ, κλπ, ενώ κατά την περίοδο συν-υπουργίας Κ. Αρβανιτόπουλου-Ά. Διαμαντοπούλου στο ΥΠΠΕΘ, ήταν μέλος της Διοίκησης του ΙΕΠ, συμμετέχοντας επ’ αμοιβή λόγο της ιδιότητας αυτής σε πολλές επιμορφωτικές δράσεις, ακόμη και στην δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού για την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων και την επιμόρφωση σ’ αυτήν των Διευθυντών Σχολείων. Ανάμεσα σε όλες τις άλλες δημιουργικές και αναμορφωτικές δράσεις που συμμετείχε την περίοδο αυτή, είναι και η σύνταξη του Προεδρικού Διατάγματος για την αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών (Πρόεδρος της Επιτροπής Σύνταξης), Π.Δ. που ατύχησε αφενός γιατί οι διατάξεις του ήταν αντικείμενο υποκειμενικών ερμηνειών και αφετέρου λόγο της έλευσης στην εξουσία του ΣΥΡΙΖΑ που ήταν και «υποτίθεται» ότι είναι ακόμη σε δράσεις αυτής της μορφής. Στέλεχος των Επιτροπών Παιδείας της ΝΔ, από την εποχή της διακυβέρνησης Καραμανλή του νεότερου (μπορεί και ποιο πριν), διακρίθηκε για την πλήρη «εγκατάλειψη» των συντρόφων συναγωνιστών του στο κόμμα και την ένταξή του στην κυρίαρχη επί Μπαμπινιώτη και Αρβανιτόπουλου ομάδα ΓΚΛΑΒΑ προκειμένου να συμμετάσχει στο μοίρασμα και την κατάληψη επιτελικών εκπαιδευτικών θέσεων. Σήμερα, κατέχει την θέση της τεχνοκρατικής Επιτροπής Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, έχοντας πλέον προχωρήσει σε «παιδομάζωμα» όλων των παλιών εκπαιδευτικών στελεχών της, δίνοντας υποσχέσεις για δίκαιη και αξιοκρατική «μεταχείριση» σε θέσεις ευθύνης, άμα και όταν το «κόμμα» έλθει στην εξουσία. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν κομματικά στελέχη αυτής της συγκεκριμένης κατηγορίας, έχει αλλάξει πλέον νοοτροπία (αυτά το αναφέρουν) και έχει πλέον αντιληφθεί ότι η στήριξη των ομοειδεατών είναι πλέον καθήκον και όχι προσωπική χάρη.

γ) Γκλαβάς Σωτήριος: Ο δημόσιος εκπαιδευτικός βίος του είναι γνωστός τις πάσι πλέον. Ο ίδιος υπέργηρος, -πλησιάζει τα 80-, συνεχίζει να ελπίζει ότι θα του δοθεί μία ακόμη ευκαιρία για να ολοκληρώσει το αναθεωρητικό και αναμορφωτικό έργο του στην εκπαίδευση. Κατά την θητεία του, τόσο ως Διευθυντής Γραφείου Υπουργού (Μπαμπινιώτης), όσο και σαν Ειδικός Γραμματέας Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης, κυρίως όμως σαν Πρόεδρος του ΙΕΠ, διακρίθηκε για την συγκρότηση πολύ ισχυρής ομάδας συνεργατών που οι παρατηρητές των πραγμάτων της εποχής που κατείχε αυτές τις θέσεις του ονόμαζαν «Ταλιμπάν» του Προέδρου, λόγω της πολύ ισχυρής στήριξης που παρείχαν σε κάθε απόφαση, ενέργεια και δράση που εκπορεύονταν από το «ΣΟΦΟ Γραφείο» του. Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, από τα συμβάντα της διοίκησής του και στις τρείς διοικητικές θέσεις που κατείχε κατά σειρά, είναι κοινό μυστικό ότι έριξε το βάρος, τόσο το δικό του, όσο και της ομάδας στελεχών που είχε συγκροτήσει, στην διαχείριση του ΕΣΠΑ Παιδείας και των πόρων από τα Κοινωνικά Ταμεία της ΕΕ που προορίζονταν για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Ήταν δε τόσο σφικτός ο «εναγκαλισμός» όλων αυτών των πόρων, που κάποια στιγμή ο τότε υφυπουργός Παιδείας κος Ανδρέας Λοβέρδος, επενέβη και αναδρομολόγησε ένα ποσό 45 εκατ. ευρώ περίπου σε άλλες δράσεις, αφού αυτά θα «χάνονταν» λόγο λήξης του χρηματοδοτικού προγράμματος.

Σε κάθε περίπτωση, ο πολύ έμπειρος στα εκπαιδευτικά πράγματα κος Γκλαβάς, φρόντισε για την ηιτελή κατάρτιση πλήθους εκπαιδευτικών, ειδικά στην χρυσοτόκο «κότα» της Ειδικής Αγωγής, αξιοποιώντας πάντα κάθε πολύ έμπειρο στέλεχος της εκπαίδευσης που γνώριζε προσωπικά, με ιδιαίτερη προτίμηση στους συνταξιούχους. Σε ότι αφορά το έργο που άφησε, όλοι γνωρίζουν ότι ήταν τεράστιο, αν και οι ειδήμονες λένε ότι τίποτα από αυτό δεν κατέστι δυνατό να αξιοποιηθεί, εκτός ίσως από την εμπέδωση στην Β/θμια Εκπαίδευση ότι δεν πρέπει να εξετάζεται όλη διδακτέα ύλη που καθορίζουν τα αναλυτικά προγράμματα των μαθημάτων, αλλά μόνο ένα μικρό μέρος της. Ακόμη σε ότι αφορά την Επαγγελματική Εκπαίδευση, ουσιαστικά καθόρισε και παγίωσε την διδακτική τεχνικών μαθημάτων και την καλλιέργεια επαγγελματικών δεξιοτήτων χωρίς επίσημο διδακτικό υλικό (εκπαιδευτικά βιβλία) που να διανέμεται στους μαθητές, πρακτική και τακτική που ακολούθησαν και οι διάδοχοί του, εξοικονομώντας σε ετήσια βάση το τεράστιο ποσό των 300.000 ευρώ περίπου, που όπως είναι φυσικό πληρώνουν οι εκπαιδευτικοί και μαθητές από την τσέπη τους..

δ) Τσούλιας Νικόλαος: Πρώην Πρόεδρος ΟΛΜΕ, επί εποχής Σημίτη, που η πολύ «παραγωγική» συνδικαλιστικά θητεία του, τον έθεσε ολοκληρωτικά εκτός συνδικαλιστικού κινήματος. Δεν είναι γνωστό, αλλά κατά πάσα πιθανότητα ανήκει στην τάξη των «συνταξιούχων εκπαιδευτικών» που λόγο της μεγάλης εμπειρίας του έχει άποψη για κάθε θέμα της Β/θμιας Εκπαίδευσης. Ανεπιστέλλον κατά τα φαινόμενα στέλεχος της Κίνησης «ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.», αφού έχει το προνόμιο να συμμετέχει στην Εκτελεστική Γραμματεία της, ενώ θα είναι και ο εισηγητής στην εκδήλωση της στο θέμα «Εθνικό Απολυτήριο», εκτιμάται ότι μετά το 2000, επιχειρεί την ολική επαναφορά του στα εκπαιδευτικά πράγματα.

Συνολικά υπάρχουν και άλλα πρόσωπα, που χρίζουν προσοχής, κυρίως συνταξιούχοι που θέλουν μάλλον να προσφέρουν την πλούσια εμπειρία τους στο εκπαιδευτικό σύστημα, πρόσωπα που πιθανόν να απασχολήσουν με τον ένα ή άλλο τρόπο την εκπαιδευτική κοινότητα και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις δεν μιλάμε για τους Πανεπιστημιακούς. Οι τελευταίοι, έτσι κι αλλιώς είναι πάντα πεφωτισμένοι. Για όλους αυτούς η στήλη θα επανέλθει εν καιρώ, παρουσιάζοντας το αποτύπωμά τους στο εκπαιδευτικό σύστημα, ενώ θα πρέπει να αναφερθεί ότι υπάρχουν και άλλοι που δειλά δειλά θα «σκάσουν μύτη κατά τη λαϊκή έκφραση με πρώτα φαβορί, ακόμη και για πολύ υψηλές σχεδόν κυβερνητικές θέσεις στελέχη που βρίσκονται αυτή την χρονική περίοδο στα κομματικά γραφεία της Νέας δημοκρατίας και της Δημοκρατικής Κίνησης (ΠΑΣΟΚ).

-----------

Υ.Γ.: Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και αυθαίρετες ερμηνείες, δεν γίνεται στο παρόν σημείωμα κανένα σχόλιο ή κριτική σ’ αυτή καθ’ αυτή την κίνηση «ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.», που φαίνεται ότι στοχεύει σε κάτι νέο στο εκπαιδευτικό σύστημα. Ούτε βέβαια στις επιστημονικές γνώσεις των προσώπων που συμμετέχουν στην Κίνηση ή ακόμη κι αυτή την εκδήλωση. Με παλιά, όμως και φθαρμένα υλικά δεν γίνεται σούπα και μάλιστα «βελουτέ». Κι εκεί είναι όλες οι ενστάσεις της στήλης. Το νέο θα πρέπει να είναι πραγματικά ΝΕΟ και όχι απλώς «ξαναζεσταμένο» φαγητό, με σημαδεμένους από την πελατεία «μάγειρες», τώρα μάλιστα που φαίνεται ότι το τραπέζι ξαναστρώνεται με νέο Ταβερνιάρη…

«Διογένης ο Κρατών και τον Φανόν»

Vukentra.gr

---------------------

Δείτε στην συνέχεια, στοιχεία για την «ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.», τα στελέχη της και την εκδήλωση (Ημερίδα) που διοργανώνει το ΣΑΒΒΑΤΟ 10/03/2018, και ώρες 09:00-17.30, στην Αίθουσα ΑΘΗΝΑ του Wyndham Grand Athens, Μεγ. Αλεξάνδρου 2, Πλατεία Καραϊσκάκη Αθήνα, όπως αυτά είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της http://prwpaideia.eu

---------------------

Ημερίδα: Μεταρρύθμιση στο Ελληνικό Σχολείο. Προβληματισμοί και Προτάσεις

(http://prwpaideia.eu/wp/2018/02/12/imerida_sxoleio/)

Η ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α (ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ για ΠΑΙΔΕΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ) διοργανώνει Ημερίδα, με θέμα: «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ και ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ», το ΣΑΒΒΑΤΟ 10/03/2018, και ώρες 09:00-17.30, στην Αίθουσα ΑΘΗΝΑ του Wyndham Grand Athens, Μεγ. Αλεξάνδρου 2, Πλατεία Καραϊσκάκη Αθήνα.

Βασικό στόχο της ΠΡΩΠΑΙΔΕΙΑ αποτελεί η μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας κατά τρόπο συνολικό, σύγχρονο και σύμφωνο με τις διεθνείς εξελίξεις. Για την προώθηση αυτού του στόχου, η ΠΡΩΠΑΙΔΕΙΑ έχει ήδη προχωρήσει και συνεχίζει να προχωρά σε ποικίλες δράσεις. Μια από αυτές είναι και η διοργάνωση συζητήσεων γύρω από κεντρικά, στρατηγικής σημασίας, ζητήματα του χώρου.

Στην Ημερίδα Εργασίας της 10 Μαρτίου 2018 φέρνουμε γύρω από το ίδιο τραπέζι ανθρώπους από τα Σχολεία, τα Πανεπιστήμια, το χώρο της εργασίας, των επιχειρήσεων, τα πολιτικά κόμματα και γενικότερα τα κέντρα αποφάσεων, με στόχο να συζητηθεί αναλυτικά και σε κάθε δυνατή διάσταση το στρατηγικής σημασίας ζήτημα της συνολικής μεταρρύθμισης στο χώρο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έρευνας και της σπουδαιότητας ενός τέτοιου εγχειρήματος, τελικά, στη σύγχρονη, ισόρροπη, πολύπλευρη και ουσιαστική ανάπτυξη της χώρας.

Για να συμμετάσχετε στην ημερίδα πρέπει να υποβάλετε δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά στην ακόλουθη διεύθυνση: https://tinyurl.com/prwpaideia

----------------------------------

ΑΘΗΝΑ, 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018

Προς: Τα μέλη της ομάδας «ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.»

Θέμα: Σύσταση Αστικής Εταιρείας Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα με την επωνυμία «ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.».

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι

Σας πληροφορούμε ότι αυτές τις μέρες ολοκληρώνεται και τυπικά η διαδικασία σύστασης Αστικής Εταιρείας Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα με την επωνυμία «ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.». Ο σκοπός της Εταιρείας είναι αφενός να συμβάλει στην προσπάθεια μεταρρύθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας κατά τρόπο ολοκληρωμένο, σύγχρονο και σύμφωνο με τις διεθνείς εξελίξεις και αφετέρου να επιτύχει την πλήρη ενεργοποίηση, ουσιαστική συνεργασία και σύμπραξη όλων των δημιουργικών δυνάμεων του τόπου που προέρχονται από όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, από τους χώρους της εργασίας, της επιχειρηματικότητας, της βιομηχανίας, της επιστήμης και του πολιτισμού. Ιδρυτικοί Εταίροι της Εταιρίας είναι 38 από τα μέλη της ομάδας μας. Στον σύνδεσμο http://prwpaideia.eu/wp/prwpaideia/ θα βρείτε το καταστατικό της Εταιρείας και στον σύνδεσμο http://prwpaideia.eu/wp/dioikisi/ το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο αυτής. Έγινε προσπάθεια να υπάρχει αντιπροσώπευση από όλους τους χώρους της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας, τόσο στη σύνθεση των Εταίρων όσο και σε αυτή του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Γραμματείας.

Σύμφωνα με απλή και σαφή διαδικασία, που αναφέρεται στο καταστατικό της Εταιρείας [Άρθρο 5, παρ.2], όποιος το επιθυμεί μπορεί να ενταχθεί ως νέος Εταίρος στην Εταιρεία. Επίσης, με απλούστερη διαδικασία, μπορεί κάποιος να ενταχθεί στην κατηγορία των Μελών της Εταιρείας [Άρθρο 5, παρ.5]. Τα Μέλη δεν έχουν δικαιώματα επί της διοίκησης ή διαχείρισης της Εταιρείας, αλλά ούτε και υποχρεώσεις.

Μεταξύ των πρώτων δραστηριοτήτων της Εταιρίας είναι η διοργάνωση δύο εκδηλώσεων με θέμα, αντίστοιχα:

1] Ημερίδα με τίτλο: «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ και ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ», που θα γίνει στις 10 Μαρτίου 2018

2] Διήμερο Συμπόσιο με τίτλο: «ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΩΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ», το οποίο προσδιορίζεται να γίνει προς το τέλος Μαΐου.

Θα χαρούμε πολύ να δεχτούμε νέους Εταίρους ή Μέλη στην Εταιρεία, προερχόμενα από την ομάδα «ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.».

Τέλος, στο άμεσο μέλλον σκεπτόμαστε να απονείμουμε την ιδιότητα του Επίτιμου Μέλους [ΕΜ] σε πρόσωπα που έχουν σημαντική προσφορά στην προώθηση των σκοπών της Εταιρείας στη χώρα μας αλλά και διεθνώς.

Εκ μέρους του Δ.Σ. της Εταιρείας,

Ο Πρόεδρος

Νικόλαος Μ. Σταυρακάκης, Καθηγητής ΕΜΠ.

---------------------------------

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Πριν από περίπου ένα χρόνο, τον Μάιο του 2015, μια ομάδα λειτουργών της εκπαίδευσης απ’ όλες τις βαθμίδες συγκροτήθηκε αυθόρμητα ως «Επιτροπή πρωτοβουλίας ΠΑΙΔΕΙΑ 2015» για να αντιδράσει στην επιχειρούμενη με τα νομοσχέδια του τότε υπουργού Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά κατεδάφιση της Παιδείας.

Συνειδητοποιήσαμε, μέσα από τις δημόσιες εκδηλώσεις που οργανώσαμε, τη δύναμη της συντονισμένης αντίδρασης της κοινωνίας των πολιτών και θέλουμε να πιστεύουμε ότι και με τη δική μας μικρή συνεισφορά η Παιδεία τότε απέφυγε τα χειρότερα. Όμως, η αντίδραση μόνο ως αποτρεπτική κακών μπορεί να λειτουργήσει· κινήσεις προς τα μπρος απαιτούν δράση.

Αισθανθήκαμε έτσι την ανάγκη να συνεχίσουμε να ασχολούμαστε συλλογικά με τα θέματα της Παιδείας, προκειμένου να συμβάλλουμε στη διαδικασία διαμόρφωσης ενός εθνικού στρατηγικού σχεδίου για την Παιδεία, όπου ως «εθνικό» νοείται εκείνο που συγκεντρώνει την ευρύτερη δυνατή κοινωνική και πολιτική συναίνεση, πέρα από κομματικές, συντεχνιακές ή ιδεοληπτικές αγκυλώσεις και χωρίς ταξικές παρωπίδες.

Συνειδητοποιώντας αφενός ότι η δράση μας δεν μπορεί να περιορίζεται χρονικά και αφετέρου ότι η Παιδεία, η Έρευνα, η Καινοτομία και, τελικά, η Ανάπτυξη της χώρας είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, αλλάξαμε το όνομα της πρωτοβουλίας μας σε «Πρωτοβουλία για την Παιδεία και την Ανάπτυξη» (ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.).

Διοικητικό Συμβούλιο

1. Σταυρακάκης Νικόλαος του Μιχαήλ (Πρόεδρος)

2. Αποστολόπουλος Χρήστος του Νικόλαου (Αντιπρόεδρος)

3. Καλτσάς Κωσταντίνος του Χρήστου (Ταμίας)

4. Γαβαλάκης Νικόλαος του Ιωάννη

5. Καθαράκης Μιχαήλ του Εμμανουήλ

6. Καραμπατζός Αντώνιος του Γεωργίου

7. Κατσαρός Ιωάννης του Αποστόλου

8. Κάτσικας Σωκράτης του Κωνσταντίνου

9. Κυραϊλίδης Χαράλαμπος του Θεόδωρος

10. Μουσιόπουλος Νικόλαος του Στυλιανού

11. Μπούντα Ελένη του Ευθυμίου

Εκτελεστική Γραμματεία

1. Παυλάκης Εμμανουήλ του Ευαγγέλου

2. Τσακαλίδου Έφη του Χρήστου

3. Τσούλιας Νικόλαος του Κωνσταντίνου

 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "