Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών: Η μνημονιακή υποχρέωση, οι «λεονταρισμοί» του Υπουργείου Παιδείας και οι «λαγοί»…

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Υπουργείο Παιδείας


Η «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» των Εκπαιδευτικών, παρά τα όσα αναφέρουν και διατείνονται τα στελέχη και κυρίως η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι μνημονιακή υποχρέωση της Κυβέρνησης Τσίπρα.

Έχει περιληφθεί στο τρίτο μνημόνιο, το επονομαζόμενο και «μνημόνιο ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ», που υπογράφηκε το καλοκαίρι του 2015 και δεν άλλαξε ως υποχρέωση ή κατά το ορθόν, ως προαπαιτούμενο, ούτε με το νομοσχέδιο των 7.500 σελίδων με το οποίο έγιναν νόμος του κράτους, όλα όσα συμφωνήθηκαν με τους θεσμούς την άνοιξη που μας πέρασε προκειμένου να υπάρξει η εκταμίευση της 1ης δόσης.

Η διαφορά με τα άλλα προαπαιτούμενα, που η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ καλείται να υλοποιήσει πριν την Β’ αξιολόγηση της ελληνικής οικονομίας από τους θεσμούς προκειμένου να δοθεί η υποδόσης των 2.8 δις μέσα στον Οκτώβριο ή Νοέμβριο που έρχονται, είναι ότι υπάρχει άλλο χρονοδιάγραμμα για τα όσα συμφωνήθηκαν για το εκπαιδευτικό σύστημα, χρονοδιάγραμμα που ορίζει ότι όλες οι αλλαγές και μεταρρυθμίσεις στον χώρο της Παιδείας θα λάβουν την οριστική μορφή τους και θα νομοθετηθούν την άνοιξη του 2017, προκειμένου να εφαρμοσθούν από το σχολικό έτος 2017-18.

Βασικό κείμενο στο οποίο η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να προσαρμοσθεί και να ορίσει τις μεταρρυθμίσεις που θα νομοθετήσει είναι η περίφημη «Έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (Ο.Ο.Σ.Α.)» του 2011 που συμφωνήθηκε επί Άννας Διαμαντοπούλου.

Οι θεσμοί επιμένουν να μην υπάρξει καμία παρέκκλιση απ’ όσα αυτή ορίζει και η μόνη υποχώρηση που έκαναν ήταν να δεχθούν την επικαιροποίηση των στατιστικών στοιχείων της σε παρόντα χρόνο και δει στον Οκτώβριο τρέχοντος έτους.


Τον επόμενο μήνα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των «συνομιλιών» με τους θεσμούς, θα πρέπει να τους παρουσιάσει την επικαιροποιημένη εκδοχή της Έκθεσης ΟΟΣΑ, και να ορίσει το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης όλων όσων αυτή περιλαμβάνει με τελικό χρόνο ψήφισης του νομοσχεδίου που θα τις περιλαμβάνει τον Απρίλιο του 2017.

Ανάμεσα στα ποιο σημαντικά, που η Έκθεση ΟΟΣΑ περιλαμβάνει είναι και η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των Εκπαιδευτικών, για την οποία οι θεσμοί δεν δέχονται καμία συζήτηση και επιμένουν στην θεσμοθέτηση και εφαρμογή της…

Ο ΣΥΡΙΖΑ, όμως, είχε κάνει προεκλογικό «μπαϊράκι» του, την μη αποδοχή της «Αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών», το έχει επαναλάβει πολλές φορές μέχρι σήμερα και γι’ αυτό «δυσκολεύεται» πλέον να προχωρήσει στην θεσμοθέτησή της.

Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα, λοιπόν για την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και για το σύνολο των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, γιατί η εκπαιδευτική κοινότητα, αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες δεξαμενές ψηφοφόρων του και όχι μόνο, αφού λειτούργησε και σαν πολλαπλασιαστής της πολιτικής «προπαγάνδας» του, που τον έφερε στην εξουσία δύο φορές διαδοχικά…

Υπάρχουν κι άλλα που πρέπει να γίνουν και τα οποία δια της πλαγίας οδού το Υπουργείο Παιδείας, υπό τον κ. Νίκο Φίλη, έχει πλέον θεσμοθετήσει ή δεν έχει «καταργήσει» σύμφωνα με τις προεκλογικές υποσχέσεις του, όπως το αυξημένο ωράριο των εκπαιδευτικών, ο αυξημένος και απόλυτος αριθμός μαθητών ανά τάξη και τμήμα, ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για την διατήρηση τάξης και τμήματος, έστω και κατ’ εξαίρεση ή οι συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων.

Βέβαια, αυτά η ηγετική ομάδα του Παιδείας, τα εφαρμόζει προς το παρόν κατά το δοκούν, επικαλούμενη τα στοιχεία του MySkool, αν και εν’ όψη των εκλογών «αιρετών» για τα υπηρεσιακά συμβούλια, έχει κάνει πίσω, ακόμη και για όσες αποφάσεις έχει ήδη πάρει, όπως την απόσυρση-ανάκληση της κατάργησης δημοτικών σχολείων στην Ηλία και στο Ηράκλειο Κρήτης.


Για να επανέλθουμε, όμως, στην ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων, όπως και των στελεχών της εκπαίδευσης, αναμένεται να θεσμοθετηθεί-νομοθετηθεί, αμέσως μετά την έγκριση – συμφωνία με τους θεσμούς, της επικαιροποιημένης Έκθεσης ΟΟΣΑ και το αργότερο μέχρι τέλους του Απριλίου του 2017, προκειμένου να εφαρμοσθεί τόσο στην επιλογή των στελεχών διοίκησης της εκπαίδευσης (Διευθυντών σχολικών μονάδων, σχολικών συμβούλων, κλπ), όσο και για το σύνολο των εκπαιδευτικών μέχρι την έναρξη του επόμενου σχολικού έτους.

Τα μηνύματα από τους Θεσμούς ή αν θέλετε της Τετρόικα, προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση κι αυτό φαίνεται και από το τελευταίο και ποιο πρόσφατο μήνυμά τους που αφορά την διαδικασία απολύσεων στην ιδιωτική εκπαίδευση, για την οποία ο κ. Φίλης, αν και δήλωσε ότι πλέον είναι νόμος του κράτους, τελικά θα αναγκασθεί να την αποσύρει-καταργήσει, παρά τους ήπιους, είναι αλήθεια, λεονταρισμούς του…

Το νομοτελειακό της εφαρμογής της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, έχει υποχρεώσει πλέον, -ο καιρός ήγγικεν γαρ-, τον κ. Νίκο Φίλη και τα επιτελικά στελέχη του Παιδείας να αναζητήσει τους τρόπους, αλλά και την προπαγανδιστική πολιτική μέθοδο, να παραδεχθεί ότι είναι κάτι που δεν μπορεί να αρνηθεί, αλλά στα πλαίσια της πολιτικής διαστρέβλωσης της πραγματικότητας να το παρουσιάσει ως κοινωνικό αίτημα, εισάγοντας «από νωρίς» τον κοινωνικό αυτοματισμό στο συγκεκριμένο θέμα.

Για τον λόγο αυτό, η παρέμβαση της δημοσιογράφου της ΕΡΤ κ. Μαριλένας Κασίμη, κατά την διάρκεια της συνέντευξης του κ. Νίκου Φίλη, πριν λίγες μέρες, περί ανάγκης ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ των εκπαιδευτικών, με την σημείωση ότι δεν μιλά ως δημοσιογράφος, αλλά ως μητέρα με τέκνα - μαθητές στο σχολείο (βλέπε το βίντεο που ακολουθεί), θα πρέπει να εκληφθεί ως το «ξύπνημα» του κοινωνικού γίγαντα που απαιτεί το σωστό.


Με άλλα λόγια ο κοινωνικός αυτοματισμός, είναι πλέον εδώ και ο κ. υπουργός, ως προστάτης και γιατί όχι ως «εξεταστής» των «δίκαιων αιτημάτων» του κοινωνικού συνόλου, είναι υποχρεωμένος να τα λάβει σοβαρά υπόψη, πόσο μάλλον που αυτά επηρεάζουν μόνο μία συγκεκριμένη ομάδα εργαζόμενων στον δημόσιο τομέα που κάλλιστα θα μπορούν να αναφερθούν ως συντεχνία που αρνείται να συμβάλει στον εκσυγχρονισμό και την πρόοδο του Ελληνικού Κράτους

Κατά τον Νίκο Ππαχρήστο, Γενικό Γραμματέα της ΟΛΜΕ, η τοποθέτηση της δημοσιογράφου της Κρατικής τηλεόρασης που για όλα τα δεινά της εκπαίδευσης θεωρεί τους εκπαιδευτικούς, ούτε λίγο ούτε πολύ προτείνει ως θεραπεία  για τα ανυπέρβλητα προβλήματα στην εκπαίδευση την απόλυση των εκπαιδευτικών”.

Η «απάντηση» της κας Κασίμη στον κ. Τσιριγώτη από την προσωπική σελίδα της στα κοινωνικά δίκτυα…

Μαριλένα Κατσίμη«Χθες στην συνέντευξη που πήραμε από τον κύριο Φίλη στην ΕΡΤ, είπα ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αξιολογούνται κι αν δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους (και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό) θα πρέπει να μετακινούνται σε άλλη θέση κι αν δεν κάνουν πουθενά καλά τη δουλειά τους να απολύονται. Επειδή έχω δεχτεί πολλά μνμ αγανακτισμένων (και άλλα πολύ θετικά) κι επειδή ο κύριος Τσιριγώτης, εκπαιδευτικός δημοσίευσε ένα κείμενο με τίτλο: Η ΚΑΤΣΙΜΗ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ Κο ΦΙΛΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ. Αναρτώ εδώ την απάντησή μου.

Κυριε Τσιριγώτη καλησπέρα! 

Φίλοι μου εκπαιδευτικοί μου έστειλαν την ανάρτηση που κάνατε για μένα και θα ήθελα να κάνω κάποιες διευκρινίσεις (με τη σειρά που διαβάζω την ανάρτησή σας). 

1ον, Πράγματι πιστεύετε ότι κάθε αξιολόγηση είναι «νεοφιλελεύθερη»; Εγώ αντιθέτως πιστεύω πως όχι. Αναφέρομαι σε μια αξιολόγηση που πρέπει να γίνει, από τα παιδιά, τους γονείς, τους συμβούλους, τον διευθυντή.. Η αξιολόγηση μπορεί να συμβάλει στην αξιοκρατία. Δηλαδή, δάσκαλοι και καθηγητές που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους γιατί δεν την αγαπούν και την κάνουν αγγαρεία, με αποτέλεσμα τα παιδιά μας να βαριούνται φριχτά το σχολείο γιατί πρέπει να συνεχίζουν να παίρνουν τη θέση κάποιου άλλου. Και μη μου πείτε ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι εκπαιδευτικοί γιατί θα κρύβεστε πίσω από το δαχτυλό σας. Αυτό που λέω εγώ είναι νεοφιλεύθερο και αριστερό είναι να υπάρχουν άνθρωποι που αργομισθούν και 25% των συνανθρώπων μας να είναι άνεργοι;» 

Για όσους ακόμη αμφιβάλουν, για τον αν θα υπάρξει ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ εκπαιδευτικών ή όχι, ας αναρωτηθούν προς τι η εκκωφαντική σιωπή για το θέμα, του λαλίστατου κατά τα άλλα υπουργού Παιδείας κ. Νίκου Φίλη, παρά τον θόρυβο που «σηκώθηκε»…

Εκπαιδ-άρχης

Vukentra.gr

-------------------------------------

Διαβάστε στην συνέχεια όλη την απάντηση της κας Μιλένας Κασίμη μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook, στο σχόλιο του εκπαιδευτικού Δημήτρη Τσιριγώτη, για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και τις απολύσεις

«Χθες στην συνέντευξη που πήραμε από τον κύριο Φίλη στην ΕΡΤ, είπα ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αξιολογούνται κι αν δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους (και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό) θα πρέπει να μετακινούνται σε άλλη θέση κι αν δεν κάνουν πουθενά καλά τη δουλειά τους να απολύονται. Επειδή έχω δεχτεί πολλά μνμ αγανακτισμένων (και άλλα πολύ θετικά) κι επειδή ο κύριος Τσιριγώτης, εκπαιδευτικός δημοσίευσε ένα κείμενο με τίτλο: Η ΚΑΤΣΙΜΗ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ Κο ΦΙΛΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ. Αναρτώ εδώ την απάντησή μου.

Κυριε Τσιριγώτη καλησπέρα! 

Φίλοι μου εκπαιδευτικοί μου έστειλαν την ανάρτηση που κάνατε για μένα και θα ήθελα να κάνω κάποιες διευκρινίσεις (με τη σειρά που διαβάζω την ανάρτησή σας). 

1ον, Πράγματι πιστεύετε ότι κάθε αξιολόγηση είναι «νεοφιλελεύθερη»; Εγώ αντιθέτως πιστεύω πως όχι. Αναφέρομαι σε μια αξιολόγηση που πρέπει να γίνει, από τα παιδιά, τους γονείς, τους συμβούλους, τον διευθυντή.. Η αξιολόγηση μπορεί να συμβάλει στην αξιοκρατία. Δηλαδή, δάσκαλοι και καθηγητές που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους γιατί δεν την αγαπούν και την κάνουν αγγαρεία, με αποτέλεσμα τα παιδιά μας να βαριούνται φριχτά το σχολείο γιατί πρέπει να συνεχίζουν να παίρνουν τη θέση κάποιου άλλου. Και μη μου πείτε ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι εκπαιδευτικοί γιατί θα κρύβεστε πίσω από το δαχτυλό σας. Αυτό που λέω εγώ είναι νεοφιλεύθερο και αριστερό είναι να υπάρχουν άνθρωποι που αργομισθούν και 25% των συνανθρώπων μας να είναι άνεργοι; 

2ον Κάνατε ένα συνειρμό με το κλείσιμο της ΕΡΤ. Αυτό όμως ήταν μια τελείως διαφορετική υπόθεση. Το ότι έκλεισε η ΕΡΤ ήταν θέμα Δημοκρατίας. Ακόμη και σαν συνδικαλίστρια δεν υπερασπίστηκα ποτέ αυτούς που αδιαφορούσαν για τη δουλειά τους και υποστήριξα απολύσεις στο ΑΠΕ πχ, που όλοι ήξεραν ότι ήταν απόλυτα δίκαιες. Η ΕΡΤ άνοιξε δυστυχώς χωρίς να γίνει πάλι καμία αξιολόγηση με αποτέλεσμα να είμαστε χιλιάδες εργαζόμενοι που πολλοί απ αυτούς δεν έχουν αντικείμενο, ενώ άλλοι τρέχουν και δεν φτάνουν. Η ΕΡΤ δεν μπορεί να προχωρήσει γιατί δεν μπορεί να προσλάβει νέο προσωπικό, ενώ πληρώνει ανθρώπους που δεν χρειάζονται. Αυτοί μπορούν να προσφέρουν κάπου αλλού. Υπάρχουν και κάποιοι που δεν μπορούν να προσφέρουν πουθενά, επειδή είναι απρόθυμοι να δουλέψουν. Εσείς θεωρείτε σωστό να πληρώνονται και άλλοι να μένουν άνεργοι, είναι δίκαιο? Αυτό είναι αριστερά; Επαναλαμβάνω είχα πάντα αυτή την άποψη για την αξιολόγηση και τις απολύσεις και την εξέφραζα και από την ερτ-οπεν.

3ον Υπεραπλουστεύετε και αδικείτε την ευπρέπειά σας ότι λέτε ότι εγώ ζήτησα «απολύσεις». Μίλησα ως γονιός για να μεταφέρω την εμπειρία μου. Η πληροφορία που έδωσα είναι βιωματική δηλαδή. Από πού προκύπτει ότι οι δημοσιογράφοι δεν εκφράζουν την προσωπική τους άποψη? ν. Οι εκπομπές στηρίζονται στην άποψη των δημοσιογράφων και, κατά την εκτίμησή μου, στην αυστηρή διάκριση μεταξύ σχολίου και είδησης. 

4ον. Με εγκαλείτε για θιασώτη «κοινωνικού αυτοματισμού». Ωστόσο, κοινωνικός αυτοματισμός θα ήταν αν έλεγα ότι οι εκπαιδευτικοί γενικά ε'ίναι βολεμένοι και τρ'ωνε τα λεφτά μας, και διάφορα τέτοια του συρμού. 

5ον . Δεν μίλησα για άξιους και ανάξιους. Δεν θεωρώ ότι η «αξιότητα» είναι το επίδικο εδώ και για το λόγο αυτό διαφωνώ με όλη τη ρητορική περί «αριστείας». Μιλώ για ανθρώπους που τιμούν το δημόσιο συμφέρον με όσες επιδόσεις μπορούν να έχουν και ανθρώπους που ιδιοτελώς αδιαφορούν. Δεν αντιλαμβάνομαι καθόλου μια αριστερά που τους υπερασπίζεται. Αυτό είναι ακριβώς που δίνει πάτημα σε πραγματικά νεοφιλελεύθερες αξιολογήσεις. Φαντάζομαι. θα το γνωρίζετε κι εσείς πως υπάρχουν άνθρωποι που αγαπούν τη δουλειά τους και ας μην είναι και οι σούπερ εκπαιδευτικοί και οι εντελώς αδιάφοροι (σε όλα τα επαγγέλματα το ίδιο ισχύει). 

6ον Ξέρετε τέλος, η άποψή σας είναι τελείως υποκειμενική σχετικά με το αν είμαι καλή δημοσιογράφος ή όχι. Λαμβάνω δεκάδες μηνύματα κάθε μέρα γιατί είπα αυτό ή το άλλο και είναι φυσικό. Δεν μπορούμε να έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις. Γι αυτό μου αρέσει να απαντάω σε αυτούς που μου λένε ευγενικά τις παρατηρήσεις τους (εδώ θα ήθελα να σας ευχαριστήσω αλλά να σας πω ότι θα μπορούσατε να μου στείλετε μνμ στη σελίδα μου αφού αναφέρεστε σε μένα προσωπικά). Εγώ λοιπόν αξιολογούμαι καθημερινά από όλους τους τηλεθεατές με νούμερα κιόλας!!!! Όπως εσείς λέτε ότι σας αξιολογούν τα παιδιά και συμφωνώ ότι είναι οι πιο δύσκολοι κριτές. Αν τα παιδιά σας θεωρούν ότι κάποιος είναι πολύ κακός καθηγητής τι θα έπρεπε να γίνει κατά τη γνώμη σας; Να τον διώξουν; Επίσης αν εγώ πληρωνόμουν και δεν πατούσα στη δουλειά μου ή ερχόμουν και δεν ήμουν παραγωγική επειδή έτσι γούσταρα (γιατί ήξερα ότι δεν με κουνάει κανείς) και πάλι θα θέλατε να μην απολυθώ? 

Σας ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις αν και επιμένω ότι θα έπρεπε να μου τις στείλετε και στον προσωπικό μου λογαριασμό. Την άλλη φορά πάντως θα είμαι πιο προσεκτική στο πως θα εκφραστώ στον αέρα.

Μαριλένα Κατσίμη»

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "