Αξιολόγηση, “Νέο Σχολείο”, Ωράριο Εκπαιδευτικών, κλπ: Το είχαμε προαναγγείλει, για άλλη μία φορά επιβεβαιωνόμαστε – Τι προβλέπει το νέο μνημόνιο...

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Υπουργείο Παιδείας

Τάσος Κουράκης & Αριστείδης Μπαλτάς: Όχι δεν σκίζουν το μνημόνιο – Απλώς μελετούν όλα όσα θα “χώσουν” στους Εκπαιδευτικούς. Που είσαι νιότη μου να δεις τι “θυσίες” για σένα κάνω (!!!)

Και τώρα τι θα γίνει με τους “αγωνιστές” και τους “αγώνες” κατά της αξιολόγησης; Όπως γίνεται φανερό, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αλλά και των σχολικών μονάδων, καθώς και η δραστηριοποίηση των κανόνων λειτουργίας των σχολείων επανέρχονται άμεσα και με δριμύτητα, αφού με τη νέα μνημονιακή συμφωνία που σήμερα συζητείται στη Βουλή, η Κυβέρνηση των Τσίπρα – Καμμένου, δεσμεύεται να ακολουθήσει, νομοθετήσει και εφαρμόσει όλα όσα αυτή προδιαγράφει (για να δείτε ή “κατεβάσετε” την έκθεση ΟΟΣΑ/2011 κάντε κλικ εδώ).

Αρκεί να διαβάσει κανείς το προοίμιο της έκθεσης του ΟΟΣΑ του 2011 για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και θα κατανοήσει αμέσως την πορεία των πραγμάτων που έρχονται.

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων, συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση διδακτικού ωραρίου των έμπειρων κυρίως εκπαιδευτικών, αλλαγή ή διορθωτικές παρεμβάσεις για τους νόμους που έχουν μέχρι σήμερα ψηφισθεί, αναδιάταξη στοχοθεσίας, δομής και λειτουργικού συστήματος του “Νέου Σχολείου”, -ναι αυτό που οι “αγράμματοι” σοφοί του ΙΕΠ έχουν κάνει σαλάτα-, Διευθυντές – μάνατζερ με λόγο στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αναμόρφωση ωρολογίων και αναλυτικών προγραμμάτων, είναι μερικά από αυτά που στα πλαίσια της νέας συμφωνίας η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας των κ.κ. Μπαλτά & Κουράκη, καλείται να εφαρμόσει και νομοθετήσει.

Εδώ ακούμπησε και το νέο “πολυνομοσχέδιο – κουρελού” του οποίου η τύχη αγνοείται πλέον, όπως και το προηγούμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που έγινε νόμος το Φεβρουάριο και το οποίο αναμένεται σύντομα να αλλάξει τελείως μορφή.

Για όλα αυτά, το Vukentra.gr έχει ασχοληθεί κατ' επανάληψη στο παρελθόν και θα ασχοληθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Σε πρώτο στάδιο δείτε τι περιλαμβάνει επιγραμματικά το νέο μνημόνιο για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και ασχοληθείτε με την έκθεση ΟΟΣΑ/2011 προκειμένου να κατανοήσετε τη νέα τάξη πραγμάτων στην οποία μπαίνει από αύριο, ημέρα ψήφισης της νέας μνημονιακής συμφωνίας από την Βουλή, το σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας.

Σύμφωνα με τους όρους της, που περιλαμβάνονται στο Σχέδιο Νόμου (μνημόνιο), που κατέθεσε προς ψήφιση, στη Βουλή, η Κυβέρνηση δεσμεύεται να ακολουθήσει όσα ορίζει η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ και ειδικότερα:

1. Να ευθυγραμμίσει τον αριθμό διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού, καθώς και την αναλογία μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2018

2. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης.

3. Το υπουργείο παιδείας, σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ και ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, θα επικαιροποιήσουν, έως τον Απρίλιο του 2016, την αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που εκπόνησε ο ΟΟΣΑ το 2011. Η εν λόγω επανεξέταση θα καλύπτει όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των δεσμών μεταξύ έρευνας και εκπαίδευσης και της συνεργασίας μεταξύ Πανεπιστημίων, Ερευνητικών Ιδρυμάτων και επιχειρήσεων με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.

4. Μεταξύ άλλων η επανεξέταση θα αξιολογήσει την υλοποίηση της μεταρρύθμισης του “Νέου Σχολείου”, το περιθώριο περαιτέρω εξορθολογισμού (των τάξεων, σχολείων και Πανεπιστημίων), τη λειτουργία και διακυβέρνηση των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημοσίων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα.

5. Η επανεξέταση θα προτείνει συστάσεις, σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ

6. Με βάση τις συστάσεις της επανεξέτασης, το υπουργείο Παιδείας θα εκπονήσει επικαιροποιημένο εκπαιδευτικό σχέδιο και θα υποβάλει προτάσεις για δράσεις το αργότερο έως τον Μάιο του 2016, και εφόσον είναι δυνατόν, τα μέτρα θα πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν από το ακαδημαϊκό έτος 2016-17.

7. Διασφάλιση και δίκαιη μεταχείριση όλων των φορέων παροχής εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών ιδρυμάτων, καθορίζοντας ελάχιστα πρότυπα.

Για τους τεχνολόγους, αλλά και τους Φυσικούς, να θυμήσουμε την αρχή διατήρησης της ενέργειας και τον Κύκλο της Εντροπείας. Τα πάντα αλλάζουν μορφή και τα πάντα επανέρχονται στο σημείο αρχικής εκκίνησης.

Αυτή τη φορά, βέβαια, να ευχηθούμε να μην υπάρξουν απολύσεις εκπαιδευτικών, γιατί με την ολοκλήρωση των “μεταρρυθμίσεων” η δύναμη των εκπαιδευτικών (οργανικές θέσεις) και ο αριθμός των σχολείων θα μειωθούν υπερβολικά και σύμφωνα με τις προβλέψεις η μείωση θα ξεπεράσει το 30%.

Εκπαιδ-άρχης

Vukentra.gr

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "