Τρώγοντας το ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας: Πως τα κονδύλια του ΕΣΠΑ για την Εκπαίδευση δεν κατέληξαν στην Αναβάθμισή της παρά τις αλλεπάλληλες «Μεταρρυθμίσεις της» αλλά… (μέρος 1ο)

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Υπουργείο Παιδείας

 

Το Vukentra.gr έχει γράψει πολλές φορές για προγράμματα και κονδύλια του ΕΣΠΑ Παιδείας που αντί να καταλήξουν εκεί που πρέπει, φθάνουν στις «τσέπες» σοφών στελεχών, προβεβλημένων ή μη. 

Πρόκειται για πάρτι ουσιαστικής κατασπατάλησης των κοινοτικών και όχι μόνο πόρων για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας σε σκοπούς και στόχους που βρίσκονται και είναι καλυμμένοι κάτω από βαρύγδουπους τίτλους «Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων». 

Πριν, όμως, αναφερθούμε στα του ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας, δηλαδή για την περίοδο 2007 – 2013 και για να αποδώσουμε «τα του Καίσαρος τω Καίσαρη», θα πρέπει να πούμε ότι η πρακτική σχεδιασμού και διαχείρισης των Κοινοτικά χρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων βελτίωσης του Εκπαιδευτικού Συστήματος της χώρας έχει τις ρίζες της στις αρχές της δεκαετίας του ’80, στα περίφημα Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα (ΜΟΠ) και στην συνέχεια στο 1ο, 2ο & 3ο ΚΠΣ (Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης). 

Δισεκατομμύρια ευρώ διακινήθηκαν για τις διάφορες «Εκπαιδευτικές Μεταρρυθμίσεις», καταλήγοντας στο τέλος στα ταμεία και τους λογαριασμούς «αετονύχηδων», τόσο του Δημόσιου, όσο και του Ιδιωτικού Τομέα. Ποιος, τουλάχιστον στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, δεν γνωρίζει  το περίφημο πρόγραμμα «Εξοπλισμού Σχολικών Εργαστηρίων και ΣΕΚ» του 1992 – 93, συνολικού προϋπολογισμού 80 δις δραχμών, -σημερινά 24 εκατ. ευρώ περίπου-, που κατέληξε λόγω του τρόπου υλοποίησης του το 1996-98 να γίνει μοκέτες και κλιματιστικά στα γραφεία Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ. Χαρακτηριστικό της λεηλασίας του από «επίορκα» εκπαιδευτικά στελέχη και συνεργαζόμενους ιδιώτες είναι συγκεκριμένη περίπτωση  στη Δυτική Αθήνα, όπου για την «απορρόφηση» σχετικού κονδυλίου 45 εκατ. δραχμών για το εξοπλισμό ΣΕΚ, ιδρύθηκε κατάστημα προμήθειας εξοπλισμού, από ιδιώτη που ήταν αδελφός εκπαιδευτικού τότε Διευθυντή Σχολείου και σήμερα υψηλόβαθμου στελέχους του Υπουργείου Παιδείας. Το συγκεκριμένο κατάστημα «έκλισε» αμέσως μετά την «εξάντληση» του κονδυλίου των 40 εκατ. δραχμών. 

Βέβαια, το γεγονός ότι μηχάνημα με τιμή ελεύθερης αγοράς «στην βιτρίνα» 35.000 δραχμές, χρεώθηκε τιμολογιακά στο Πρόγραμμα 700.000 δραχμές, δεν απασχόλησε κανένα από  τους διαχειριστές του, όπως επίσης δεν τους απασχόλησε ότι σε Σχολείο της Δυτικής Αττικής «χρεώθηκαν» για την κάλυψη του Γραφείου Διευθυντή και της αίθουσας καθηγητών 2.000 τετραγωνικά μέτρα «μοκέτα» και περίπου 12 κλιματιστικά, άσχετα βέβαια αν αυτά ουδέποτε τοποθετήθηκαν εκεί που υποτίθεται ότι έπρεπε. 

Να σημειωθεί ότι τόσο στα ΜΟΠ, όσο και στα ΚΠΣ, για κάθε 100 ευρώ που δαπανήθηκαν  σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Δράσεις, τα 25 ευρώ προέρχονταν από Εθνικούς Πόρους, ενώ στο ΕΣΠΑ του 2007 – 2013 και αυτό που σήμερα τρέχει (2014-2020) για κάθε 100 ευρώ που ξοδεύονται τα 20 προέρχονται από τους φόρους που πληρώνει ο ελληνικός λαός και τα υπόλοιπα 80 ευρώ είναι Κοινοτική (ευρωπαϊκή) χρηματοδότηση. 

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κατασπαταληθεί ένα Πρόγραμμα ΕΣΠΑ. Όλοι είναι νομότυποι, ειδικά μετά την σύσταση της  OLAF (Ανεξάρτητη Υπηρεσία Καταπολέμησης της Απάτης, - κάτι σαν το ελληνικό «Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ-, που ερευνά καταγγελίες για κακοδιαχείριση και απάτες στα ευρωπαϊκά χρηματοδοτούμενα προγράμματα, με πολλές μάλιστα επιτυχίες, ειδικά στη χώρα μας. Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά στο ΙΤΥΕ και στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων για να μην εξαιρέσουμε την περίφημη υπόθεση της Παντείου για την οποία έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα σε πολυετή φυλάκιση καθηγητές της Σχολής και υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη της. 

Πολυμήχανοι οι Έλληνες, κατάφεραν να ξεπεράσουν τον σκόπελο και όλα πλέον γίνονται σύμφωνα με το γράμμα του νόμου. Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει κανένα πλέον αφού κάθε δράση ευρωπαϊκού χρηματοδοτούμενου προγράμματος, έχει έγκριση εκ των προτέρων και βασίζεται πάνω στις καθορισμένες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή νόρμες. 

Το «κόλπο» ή μάλλον η «ευρεσιτεχνία» είναι, είναι ο τρόπος «σχεδίασης» ενός προγράμματος και ο εξ αρχής καθορισμός των δράσεων, πράξεων και αμοιβών των συμμετεχόντων στην υλοποίησή του. 

Από την στιγμή που θα «πάρει» την έγκριση από τα αρμόδια εθνικά και κοινοτικά Όργανα, όλα έχουν καλώς και κανείς δεν μπορεί να θεωρήσει κάποια από τις υλοποιούμενες ενέργειες ως παράνομη και έτσι είναι πράγματι. Τρανό παράδειγμα το «Πρόγραμμα Επιμόρφωσης 25.000 εκπαιδευτικών για την Ειδική Αγωγή». Για τους υλοποιητές (συντονιστές, επιμορφωτές, κλπ) οι αμοιβές ήταν αρκούντως ικανοποιητικές, για τους επιμορφούμενους, όμως, δεν προβλέφθηκε τίποτα, αν εξαιρέσει κανείς το «σάντουιτς και την πορτοκαλάδα» που τους προσφέρθηκε στο διάλειμμα. 

Μία άλλη παράμετρος στην «σχεδίαση» των Προγραμμάτων ΕΣΠΑ, είναι η πρόβλεψη επιμέρους δράσεων, υποτίθεται σχετικών με τον βασικό σκοπό και στόχο του, όπως η «Δημοσιότητα των Δράσεων», οι «Μελέτες», οι «Τεχνικοί Σύμβουλοι Διαχείρισης», οι «Έρευνες στατιστικών Στοιχείων», κλπ. Να σημειώσουμε ότι όλες αυτές οι δράσεις προβλέπονται από τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μόνο που στα Ελληνικά σχεδιασμένα Προγράμματα ΕΣΠΑ, συνήθως απορροφούν πολύ μεγάλα ποσοστά από τον προϋπολογισμό ενός προγράμματος αυτής της μορφής, με αποτέλεσμα, όπως γίνεται απόλυτα κατανοητό, τα κονδύλια (ποσά) που τελικά διατίθονται για τον  πραγματικό στόχο και σκοπό του να είναι πολύ μειωμένα. Κι αν για κάποιο λόγο «ξεφύγει» κάποια από αυτές τις «επικουρικές» δράσεις, πάντα υπάρχει το «κόλπο» της αναθεώρησης του προγράμματος (μερικά έχουν αναθεωρηθεί περισσότερες από πέντε (5) φορές) για τον ορισμό και την υλοποίησή τους, όπως βέβαια και για την πρόβλεψη αμοιβών σε στελέχη που δεν είχαν ορισθεί εξ αρχής. 

Για να γίνουν, αυτά που αναφέραμε αντιληπτά και κατανοητά, παραθέτουμε (βλέπε σχετικό πίνακα στην συνέχεια του άρθρου) τα εξής πολύ χαρακτηριστικά: 

α). Δράσεις Δημοσιότητας στα ΜΜΕ του ΕΠ «Δια Βίου Εκπαίδευση και Κατάρτιση» 

Διατέθηκαν για τον σκοπό αυτό, από την έναρξη του ΕΣΠΑ 2007 -2013 έως σήμερα 5.362.818 ευρώ, αν και δεν αποκλείεται να μας έχουν ξεφύγει και άλλες αποφάσεις. 

β). Ορισμός Τεχνικών Συμβούλων Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΣΠΑ 

Υποτίθεται ότι προσλαμβάνονται εξειδικευμένα Στελέχη ή Εταιρίες Συμβούλων που προσφέρουν τεχνογνωσία στην διαχείριση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, τεχνογνωσία που δεν έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι και εκπαιδευτικοί που στελεχώνουν τις υπηρεσίες και τους δημόσιους Φορείς που τα υλοποιούν. Το βασικό έργο που τους ανατίθεται είναι «οι Εκθέσεις προόδου, -συνήθως τριμηνιαίες-, υλοποίησής των προγραμμάτων αυτών. Το γιατί αυτή την εργασία δεν μπορούν να την φέρουν σε πέρας οι υπάλληλοι και τα στελέχη των υπηρεσιών και των δημοσίων φορέων, που σημειωτέων συνήθως συμμετέχουν στην υλοποίηση αυτών των προγραμμάτων με πολύ ικανοποιητικές αμοιβές-, ουδέποτε δεν έχει εξηγηθεί. 

Η ποιο χαρακτηριστική  περίπτωση εταιρείας με συμβάσεις «Τεχνικού Συμβούλου» σε προγράμματα ΕΣΠΑ και δει εκπαιδευτικά είναι η εταιρία «Planet ΑΕ Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών». Μόνο για δύο προγράμματα ΕΣΠΑ του ΙΤΥΕ και ΙΕΠ έχει υπογράψει τρεις συμβάσεις Τεχνικού Συμβούλου (η μία αποτελεί ανανέωση  η μάλλον παράτση προηγούμενης με την ενεργοποίηση «δικαιώματος όψιον» (!!!) της διοίκησης του ΙΕΠ), που θα τις αποφέρουν συνολικά ως αμοιβή 1.027.381 ευρώ. Για την συγκεκριμένη μάλιστα εταιρία έχει δημοσιευθεί στα Social Media, ότι της έχει παραχωρηθεί χώρος για γραφεία στον 7ο όροφο του ΙΕΠ, δίπλα στα γραφεία της διοίκησής του. 

Δαπανήθηκαν ακόμη 187.351 ευρώ σε Ιδιώτη (εταιρία) για «Δράσεις Δημοσιότητας και Προβολής του Έργου «Εκπαίδευση των Παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας» (!!!). 

γ). Μελέτες, Έρευνες και άλλα τινά… 

Αποτελούν ουσιαστικά, σύμφωνα με γνώστες της σχεδίασης των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, τη «βασική αιτία» για την δαπάνη πολύ υψηλών σχετικά ποσών για τις λεγόμενες «προπαρασκευαστικές ενέργειες», πού στην πράξη λίγα προσφέρουν στον τελικό στόχο και σκοπό του προγράμματος για τον οποίο γίνονται. 

Χαρακτηριστικότερες περιπτώσεις είναι: 

1) η «Διενέργεια της Πανελλαδικής Έρευνας «Πρόγραμμα για τη Διεθνή Αποτίμηση των Ικανοτήτων των Ενηλίκων» (Βάσει των Προδιαγραφών του Προγράμματος του PIAAC ΟΟΣΑ)» που στοίχησε 798.577 ευρώ    και 

2) η «Μελέτη σχετικά με τους Τρόπους Ενίσχυσης της Αποτελεσματικότητας του Δημοσίου Εκπαιδευτικού Συστήματος μέσω της Βελτίωσης της Αποδοτικότητας των Διαθέσιμων Πόρων και μέσω Υιοθέτησης Καλών Διεθνών Πρακτικών» που στοίχισε 778.259 ευρώ. 

Φαίνεται, όμως, ότι οι σχετικές με το ΕΣΠΑ υπηρεσίες, του Υπουργείου Παιδείας και των εποπτευόμενων Ιδρυμάτων και Οργανισμών του, είναι τελείως ανίκανες για οτιδήποτε, αφού: 

1) για «Τεχνική Υποστήριξη για την Εφαρμογή των Νόμων 4009/2011 & 4076/2012» (Τριτοβάθμια Εκπαίδευση) δαπανήθηκαν από κονδύλια του ΕΣΠΑ σε Ιδιώτη 234.095 ευρώ, ενώ 

2) είναι πολύ χαρακτηριστικό ότι για τον «Προσδιορισμό των Ειδικών Στρατηγικών Στόχων της Περιόδου 2014 – 2020» (νέο ΕΣΠΑ), κάτι που υποτίθεται ότι αφορά την πολιτική και τις θέσεις του Υπουργείου Παιδείας, πληρώθηκε για να τους καθορίσει, εταιρία του Ιδιωτικού Τομέα με 18.000 ευρώ. 

Δείτε στην συνέχεια τον πίνακα με όσα δαπανήθηκαν από το ΕΣΠΑ 2007 – 2013 του Υπουργείου παιδείας (υπάρχουν και άλλα στοιχεία που θα παρουσιασθούν σε επόμενη ανάρτηση) για Συμβούλους, Μελέτες, Δημοσιότητα και Επικοινωνιακή Προβολή των χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν από τηνΕΥΔ στο ΕΠ ΕΔΒΜ (Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση) και όχι μόνο. Τα συμπεράσματα δικά σας… 

Το παρόν σημείωμα, αποτελεί το 1ο μέρος του αφιερώματος του Vukentra.gr στα «Προγράμματα ΕΣΠΑ» του Υπουργείου Παιδείας. Αφορά τις δαπάνες  για Συμβούλους, Μελέτες, Δημοσιότητα και Επικοινωνιακή Προβολή των χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν ή βρίσκονται σήμερα στο στάδιο της υλοποίησης. Θα ακολουθήσει το 2ο μέρος αφιερωμένο συνολικά στα προγράμματα ΕΣΠΑ του Υπουργείου παιδείας, ανεξάρτητα από τον Φορέα που υλοποιήθηκαν, με το 3ο μέρος να αφορά αποκλειστικά το ΙΕΠ.  

ΕΣΠΑ Υπουργείου Παιδείας  

Σύμβουλοι – Μελέτες – Δημοσιότητα και Επικοινωνιακή Προβολή  

α/α

Εταιρία (Ανάδοχος)

Ευρώ

Τίτλος «Έργου» ΕΣΠΑ

1

«CREAM» Ανώνυμος Εταιρία Διαφημίσεων και Επικοινωνίας

3.099.600

Υλοποίηση Δράσεων Δημοσιότητας στα ΜΜΕ με Σκοπό την Προβολή των Ενεργειών του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση»

2

«Fortune Φόρτσιουν» Ανώνυμος Εταιρία Διαφημίσεων και Επικοινωνίας

1.168.500

Υλοποίηση Δράσεων Δημοσιότητας για την Προβολή Δράσεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» που υλοποιούν την Εθνική Στρατηγική για την Εκπαίδευση

3

«Communicasion (Κομιουνικείσιον) ΕΦΕΚΤ» Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Α.Ε.

557.018

Σύμβουλος Δημοσιότητας για την Εφαρμογή Επικοινωνιακής Στρατηγικής κι την Προβολή του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» μέσω Ενεργειών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)

4

«Spin Politicl and Corporate Communicasions Συμβουλευτικές Υπηρεσίες» Εκδοτική Διαφημιστική ΑΕ

399.432

Σύμβουλος Επικοινωνιακής Στρατηγικής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση», για την Επικοινωνιακή Υποστήριξη των Δράσεων του Προγράμματος

5

«Logos Associates» Εταιρία Ολοκληρωμένων Εφαρμογών Λόγου ΕΠΕ

61.480

Σύμβουλος Επικοινωνίας για την Υποστήριξη της ΕΥΔ στο «Συντονισμό των Δικαιούχων ως προς τις Δράσης Δημοσιότητας»

6

«Γραφική Δημιουργική Διαφημιστική ΕΠΕ»

48.708

Προβολή και Δημοσιότητα για «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης Κοινωνικών Εταίρων – ΔΙΔΔ»

7

«Αφοί Τζενάλη Λέων» Ελληνική Τεχνολογική

26.080

Ενέργειες Προβολής και Δημοσιότητας «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης Κοινωνικών Εταίρων – Κοινωνικό Πολυκέντρο»

8

«Menon Network EEIG»

18.000

«Εμπειρογνωμοσύνη για τον «Προσδιορισμό των Ειδικών Στρατηγικών Στόχων της Περιόδου 2014 – 2020»

5

«ΑΞΕΣ Γραφικές Τέχνες ΑΕ»

516.850

Σύμβουλος Υποστήριξης Διεξαγωγής των Εργασιών Ταξινόμησης και Ελέγχου των Τυπικών Στοιχείων στο Πλαίσιο της Αξιολόγησης των Προτάσεων του Έργου «Ηράκλειτος Β»

6

«Παπαθανασίου Α. Κωνσταντίνος» Ανώνυμη Εταιρία Παροχής Υπηρεσιών και Εφαρμογών Υψηλής Τεχνολογίας Εικόνας & Ήχου

350.678

Τεχνική Υποστήριξη για την Αξιολόγηση Προτάσεων στο Πλαίσιο του Προγράμματος «Ηράκλειτος Β (ΙΙ)»

7

«Price Water House Coopers Business Solutions» Ανώνυμη Εταιρία Παροχής Επιχειρηματικών & Λογιστικών – «Remaco» Ανώνυμη Εταιρία Σύμβουλοι Επιχειρήσεων και Ανάπτυξης

1.252.128

Τεχνικός Σύμβουλος για την Υποστήριξη της Συγχώνευσης των Φορέων του Υπουργείου Παιδείας ενόψει των Επιταγών του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης με Σκοπό την Αρτιότερη και Ταχύτερη Δυνατή Υλοποίηση των Συγχρηματοδοτούμενων Έργων που Εκτελούν

8

«Οπίνιον» Εταιρία Έρευνας Αγοράς με Υψηλή Τεχν. Α.Ε. – «Στράτος Φανάρας και ΣΙΑ» Έρευναι Μελέται Ανώνυμη Εταιρία Παροχής Υπηρεσιών

798.577

Διενέργεια της Πανελλαδικής Έρευνας «Πρόγραμμα για τη Διεθνή Αποτίμηση των Ικανοτήτων των Ενηλίκων» (Βάσει των Προδιαγραφών του Προγράμματος του PIAAC ΟΟΣΑ)

9

«Organisation de Cooperation & de Developpement Economiques»

778.259

Μελέτη σχετικά με τους Τρόπους Ενίσχυσης της Αποτελεσματικότητας του Δημοσίου Εκπαιδευτικού Συστήματος μέσω της Βελτίωσης της Αποδοτικότητας των Διαθέσιμων Πόρων και μέσω Υιοθέτησης Καλών Διεθνών Πρακτικών

10

«TEC» Επιχειρηματικές Λύσεις Α.Ε.

631.081

Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης για την Επιχειρηματικότητα, την Καινοτομία και την Εξωστρέφεια – Α.Π.8

11

«Planet ΑΕ Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών»

439.200

Τεχνικός Σύμβουλος για την υποστήριξη του Ο.ΕΠ.ΕΚ. στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιολόγηση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική Πράξη»

12

«Planet ΑΕ Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών»

405.481

Απλούστευση Διαδικασιών Ενιαίου Φορέα Διοικητικής Υποστήριξης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

13

«Planet ΑΕ Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών»

182.700

Νέες Υπηρεσίες Συμβούλου Υποστήριξης ΙΕΠ για την Πράξη «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική Πράξη»

14

«Προοπτική ΑΕ» Σύμβουλοι Προγρ – Διαχ. Αν. Συμβ. Τεχ. ΕΜΠ ΕΤ

234.095

Τεχνική Υποστήριξη για την Εφαρμογή των Νόμων 4009/2011 & 4076/2012

15

«Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης ΕΚΕΤΑ»

219.835

Μελέτη για τις Αναγκαίες Βελτιώσεις του Συστήματος  Μαθητών προς το Σκοπό της Αποτελεσματικής Υλοποίησης του Σχεδιαζόμενου «Σχολείου του 21ου Αιώνα»

16

«Alice Travel – Αφοι Αντωνίου Οικονόμου & Σια ΕΕ»

187.351

Δράσεις Δημοσιότητας και Προβολής του Έργου «Εκπαίδευση των Παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας»

17

«Ατλαντίς Συμβουλευτική» Ανώνυμη Εταιρία

147.600

Τεχνικός Σύμβουλος για την υποστήριξη του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) ως Δικαιούχου Υλοποίησης Έργων του ΕΠ ΕΔΒΜ (Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση)

18

«Παούρης Μ - Αργυρόπουλος Ν ΟΕ»

144.144

Τεχνικός Σύμβουλος για την Διαμόρφωση και Υποστήριξη Μηχανογραφικού Συστήματος Λογιστικής Παρακολούθησης και Διαχείρισης Έργων στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

19

«Ανώνυμη Εταιρία Συστημάτων Οργάνωσης Λειτουργίας και Επικοινωνίας Επιχειρήσεων»

135.000

Αποτύπωση και Εκτίμηση των Αναγκών της Σχολικής Υγείας στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα

20

«Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων Έργων ΑΕ»

135.000

Μελέτη Σχεδιασμού Μοντέλου – Εργαλείου για τη Μέτρηση της Αποδοτικότητας των Δημοσίων Πανεπιστημίων της Ελλάδας

21

«Νεοανάλυσις Σύμβουλοι» Μονοπρόσωπη ΕΠΕ

124.600

Τεχνικός Σύμβουλος για την Υποστήριξη των Διαδικασιών που Υλοποιεί η Μονάδα Β3 της ΕΥΔ ΕΠ ΕΔΒΜ (Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση) για την Παρακολούθηση και τη Διαχείριση Δράσεων στην Ανώτατη Εκπαίδευση και στην Έρευνα

22

«Καινοτόμα Επιχειρηματικά Δίκτυα Ανάπτυξης ΕΠΕ»

97.200

Σύμβουλος της ΕΥΔ ΕΠ ΕΔΒΜ (Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση) για την υποστήριξη των Εντάξεων, Εγκρίσεων, Νομικών Δεσμεύσεων και Έναρξης Χρηματοδότησης των Πολυάριθμων Πράξεων των Ερευνητικών Προγραμμάτων «Αρχιμήδης» και «Θαλής»

23

«Χατζηγεωργίου και Συνεργάτες ΑΕ» Εταιρία Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Μελετητικών Έργων

90.000

Τεχνικός Σύμβουλος για την Υποστήριξη της Διοικητικής Επαλήθευσης Έργων Προμήθειας Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού από Σχολικές Βιβλιοθήκες

24

«Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας Πανεπιστημίου Πατρών»

84.300

Εξωτερική Αξιολόγηση της Πράξης «Επιμόρφωση Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών και Αναπληρωτών Σχολικού Έτους 2010 – 2011»

25

«Ορθολογισμός Οικονομικές Λογιστικές και Αναπτυξιακές Εφαρμογές ΑΕ»

82.410

Τεχνικός Σύμβουλος Υποστήριξης Οικονομικών Υπηρεσιών των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως Δικαιούχων Υλοποίησης έργων του ΕΠ ΕΔΒΜ (Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση)

26

«Στράτος Φανάρας και ΣΙΑ» Έρευναι Μελέται Ανώνυμη Εταιρία Παροχής Υπηρεσιών

80.298

Έρευνα Πεδίου για Μελέτες «Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Απόκτηση Βασικών Δεξιοτήτων στις Νέες Τεχνολογίες»

27

«Ε.Κ.Ε.Π.Ε.Κ.Ε.Π. – Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού»

73.300

Προπαρασκευαστική Μελέτη «Έρευνα για την Τήρηση Κριτηρίων Ποιότητας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Αρχικής Κατάρτισης»

28

«Enoros Consulting LTD»

69.618

Τεχνικός Σύμβουλος Υποστήριξης για τη «Διασφάλιση της Ποιότητας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Κατάρτισης και Μαθητείας»

29

«KPMG Σύμβουλοι ΑΕ»

69.902

Τεχνικός Σύμβουλος για την Υποστήριξη της Συγχώνευσης του Ε.ΚΕ.ΠΙ.Σ, του Ε.Ο.Π.Π. και του Ε.Κ.Ε.Π.

30

«Ινστιτούτο Εργασίας ΙΝΕ – Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ»

60.270

Εκπόνηση Μελέτης για «Ένα Ενιαίο Πλαίσιο Ποιοτικής Αναβάθμισης Αρχικής – Συνεχιζόμενης Κατάρτισης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων»

31

«Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης»

49.500

Σχέδιο Δράσης για τον Εξορθολογισμό του Συστήματος Φοιτητικής Πρόνοιας

32

«Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών»

46.40

Μελέτη για τις «Δυνατότητες Βελτίωσης της Αποτελεσματικότητας του Θεσμού της Πρακτικής Άσκησης στην εκπαίδευση»

33

«Κοινωνία Γνώσης – Υπηρεσίες Εκπαίδευσης, Οργάνωσης Πληροφορικής» Μονοπρόσωπη ΕΠΕ

44.772

Εξωτερική Αξιολόγηση Πράξης «Νέο Σχολείο 21ου Αιώνα»

34

«VFA  Σύμβουλοι Ανάπτυξης και Καινοτομίας» Μονοπρόσωπη ΕΠΕ

40.839

Εξωτερική Αξιολόγηση Πράξης «Νέο Σχολείο 21ου Αιώνα»

35

Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΓΣΕΕ (ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ)

17.100

Εσωτερική Αξιολόγηση Έργου (; !!!)

36

«Κέρδος ΑΕ» Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

23.373

Εξωτερική Αξιολόγηση της Πράξης «Εισαγωγική Επιμόρφωση για νεοδιόριστους και προσλαμβανόμενους ως αναπληρωτές εκπαιδευτικούς σχολικού έτους 2011-2012 »

37

«Κέρδος ΑΕ» Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

23.170

Εξωτερική Αξιολόγηση της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Λυκείων στο Αντικείμενο «Ερευνητικές Εργασίες (Projekt)»

38

«Όμιλος Συμβούλων ΕΨΙΛΟΝ – 2000 ΕΠΕ»

43.765

Μετέπειτα Πορεία Εκπαιδευόμενων 2008 στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)

39

«AGILIS ΑΕ Στατιστικής και Πληροφορικής»

41.999

Καταγραφή Βεβαιώσεων, Πιστοποιητικών, Τίτλων Σπουδών, καθώς και των Εκπαιδευτικών Φορέων που τα εκδίδουν σε ηλεκτρονική Βάση Δεδομένων για την «Αξιοποίηση τους στη Διαδικασία Αντιστοίχησης Γνώσεων – Δεξιοτήτων – Ικανοτήτων στο υπό Διαμόρφωση Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων»

40

«Τζουγανάτος Δ Ν & Συνεργάτες» Δικηγορική Εταιρία – «Δελλής  -Γιανακόπουλος» Δικηγορική Εταιρία

14.760

Κατάρτιση Προτύπων Τευχών Δημοπράτησης, Σχεδίων Συμβάσεων και σχετικών Νομικών Εγγράφων προς χρήση από τους Δικαιούχους και από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης με στόχο την Επιτάχυνση Υλοποίησης του Προγράμματος (; !!!)

 Για όποιον θέλει να «κατεβάσει» τον πίνακα σε «pdf» κλικ εδώ 

Εκπαιδ-άρχης 

Vukentra.gr

 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "