Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Γ΄ Αθήνας: Τα «περίεργα» στις σχολικές μονάδες της και η «υψηλή» εποπτεία τους από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης και το ΠΥΣΔΕ

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Υπουργείο Παιδείας


Έχουμε ξαναγράψει αρκετές φορές για τα όσα συμβαίνουν στην Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας και κυρίως σε ορισμένες σχολικές μονάδες της.

Για όποιον έχει γνώση της εκπαιδευτικής αλλά και της διοικητικής νομοθεσίας, τα όσα συμβαίνουν σ’ αυτή την εκπαιδευτική Περιφέρεια, αγγίζουν τα όρια κακουργηματικών πράξεων κι ας λέει ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος και ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ότι όλα πλέον γίνονται σύμφωνα με το νόμο.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά και προς το παρόν επιγραμματικά:

α). Η κ. Διευθύντρια οι τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών και το «υψηλό» στήριγμά της

Εκπαιδευτικός, προερχόμενη από την ιδιωτική εκπαίδευση, ορίσθηκε διευθύντρια σε σχολείο του Περιστερίου το περασμένο καλοκαίρι, εξ’ αιτίας της αποχώρησης αρκετών Διευθυντών λόγο συνταξιοδότησης. Νομίζει, όμως, ότι βρίσκεται ακόμη στο σχολείο του «μπαμπά» της που η ίδια έκλεισε. Δεν φτάνει που δεν κάνει το κανονικό διδακτικό ωράριο που τις αναλογεί, φροντίζει λόγο «υπεραπασχόλησης» να διώχνει τα απιδιά, χωρίς να τους κάνει μάθημα. Έχοντας, μάλιστα, «αδυναμία» στους μαθητές και ιδιαίτερα στα «αγόρια» υποχρεώνει τους εκπαιδευτικούς να «σβήνουν» απουσίες με την αιτιολογία ότι αυτοί απασχολούνταν σε εργασίες του σχολείου.

Έχει αδυναμία στα ευρωπαϊκά προγράμματα και ειδικά αυτά που προβλέπουν «ταξιδάκια» στο εξωτερικό και γι’ αυτό ετοιμάζει ειδική ομάδα για το πρώτο «μαθητικό» ταξίδι στο εξωτερικό με την συμπαράσταση πολύ υψηλού στελέχους της Διεύθυνσης Γ΄ Αθήνας. Φυσικά, ούτε η ίδια, ούτε ο συμπαραστάτης της πρόκειται να πληρώσουν τίποτα, αυτό θα το κάνουν οι γονείς των μαθητών.

Όποιος εκπαιδευτικός, αντιδρά στη διοικητική της πρακτική τον «σεντράρει» στον υψηλό προϊστάμενο της για παραδειγματισμό. Διατείνεται μάλιστα ότι έχει μαζί του άψογη συνεργασία και την αμέριστη συμπαράστασή του γιατί αυτός εκτιμά πολύ τα «προσόντα» της και το μοντέλο διοίκησης που εφαρμόζει…

Ακόμη, επειδή θεωρεί ότι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου της δεν χρειάζονται να τα ξέρουν όλα, δεν κοινοποιεί κανένα έγγραφο ή Εγκύκλιο, οισδήποτε αντικειμένου (διοικητικό ή παιδαγωγικό), είτε της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, είτε της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής, είτε του υπουργείου Παιδείας σε αυτούς, έχοντας αναλάβει η ίδια το e-mail του σχολείου, το οποίο «σφράγισε» για όλους τους άλλους.

Τέλος έχει κάνει φύλλο και φτερό τους υπηρεσιακούς φακέλους, όλων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν με οργανική θέση στο «σχολείο Της».

Παρεμπιπτόντως θεωρεί το σχολείο που διευθύνει, ως υποβαθμισμένη σχολική μονάδα (δεν έχει η «άξια» υποδιευθυντή) και έχει προαναγγείλει ότι στις νέες επιλογές θα «φύγει» για νέο σχολείο πολύ καλύτερο, γιατί αυτό στο οποίο προς το παρόν βρίσκεται δεν «παίρνει γιατρειά»…

β). Επτά (7) ημέρες άδεια το μήνα σε συνδικαλιστές αντί των τριών

Σε σχολεία της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης υπηρετούν εκπαιδευτικοί που έχουν και την ιδιότητα του συνδικαλιστή. Κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις, δικαιούνται συνδικαλιστικής άδειας για την άσκηση των καθηκόντων τους. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης στον οποίο προσέφυγαν δεν τους έχει νομιμοποιήσει εγγράφως, άγνωστο γιατί, αλλά ζήτησε προφορικά από τους Διευθυντές σχολικών μονάδων στις οποίες υπηρετούν να τους παράσχουν κάθε διευκόλυνση προκειμένου να ασκήσουν τα συνδικαλιστικά τους καθήκοντα και κυρίως αυτό της ανεμπόδιστης επίσκεψης τους στα σχολεία της Διεύθυνσης για ενημέρωση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σ’ αυτά.

Οι συνδικαλιστές, «φιλεργατικοί» αλλά και γνώστες της «άγνοιας» των προγραμματιστών (υπεύθυνοι σύνταξης προγράμματος) εφάρμοσαν τη Καραγκιόζικη ρύση «τα δικά μου δικά μου και τα δικά τους πάλι δικά μου».

Ζήτησαν και πήραν τρεις ώρες μείωση διδακτικού ωραρίου από το προβλεπόμενο υποχρεωτικό τους, όπως ορίζει ο νόμος 1264 για την περίπτωσή τους. Η μείωση αυτή αντιστοιχεί σε τρεις ημέρες άδεια το μήνα, όπως ορίζει σχετική εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας. Ταυτόχρονα ζήτησαν και μία ημέρα ελεύθερη κάθε εβδομάδα με την αιτιολογία ότι θα έπρεπε σύμφωνα με το νόμο να τύχουν συνδικαλιστικής άδειας κατά τα οριζόμενα από το νόμο προκειμένου να ασκούν ανεμπόδιστα τα καθήκοντα τους.

Ποιος έχει την ευθύνη για το θέμα αυτό, διαπράττοντας μάλιστα το πειθαρχικό αδίκημα της «Παράβασης Καθήκοντος»…; Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης που ζήτησε από τους διευθυντές σχολικών μονάδων την διευκόλυνση των συνδικαλιστών; Οι Διευθυντές σχολικών μονάδων που ενέκριναν το πρόγραμμα του σχολείου; Οι εκπαιδευτικοί που συνέταξαν το ωρολόγιο πρόγραμμα; Ο σχολικός Σύμβουλος που το εγκρίνει κατά νόμο; Η Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων η οποία έχει την ευθύνη για την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών;

Σε κάθε περίπτωση η νομοθεσία είναι σαφής και κανείς ακόμη και οι συνδικαλιστές δεν μπορούν να απουσιάζουν από τα σχολεία που υπηρετούν για οιονδήποτε λόγο, πέραν βεβαίως αυτών που ορίζει ο νόμος…

γ). Οι υπεράριθμοι υποδιευθυντές, Τομεάρχες και Υπεύθυνοι Εργαστηρίων

Ο Νόμος είναι σαφής κι για το θέμα έχει αποφανθεί τελεσίδικα και η δικαιοσύνη, απόφαση που έγινε δεκτή από το υπουργείο δικαιοσύνης.

Δεν επιτρέπεται ο ορισμός εκπαιδευτικού που έχει κριθεί υπεράριθμος σε θέση Υποδιευθυντή σχολικής μονάδας, Τομεάρχη Εργαστηριακού Κέντρου ή Υπευθύνου Εργαστηρίου. Παρά, όμως, αυτή τη ρητή πρόβλεψη του νόμου αλλά και την επίσημη νομολογία και θέση του Υπουργείου Παιδείας, στην Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Γ΄ Αθήνας παρατηρείτε το ακριβώς αντίθετο φαινόμενο. Πληθώρα θέσεων ευθύνης σαν τις προαναφερθείσες έχουν «δοθεί» σε υπεράριθμους εκπαιδευτικούς που δεν τους επιτρέπεται να τις καταλάβουν.

Για το θέμα αυτό, μάλιστα η νομολογία, αλλά και όσα ορίζουν τα σχετικά έγγραφα του υπουργείου, είναι απόλυτα σαφής. Υποδιευθυντής σχολικής μονάδας, Τομεάρχης Εργαστηριακού Κέντρου ή Υπεύθυνος Εργαστηρίου που «βγαίνει» υπεράριθμος παύεται από τη θέση του.

Παρόλα αυτά, όμως, Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, το ΠΥΣΔΕ και οι Διευθυντές σχολικών μονάδων αγνοούν επιδεικτικά τα όσα ορίζει η νομοθεσία και συνεχίζουν τα «παίγνια» τους στις θέσεις αυτές και κατά κανόνα σε όλες τις περιπτώσεις ωθούνται εκπαιδευτικοί με πλήρες διδακτικό ωράριο να διδάξουν και σε άλλες σχολικές μονάδες, αφού τις δικές τους διδακτικές ώρες «παίρνουν» οι υπεράριθμοι που έχουν ορισθεί σε θέσεις ευθύνης.

δ). Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί με «ιδιωτικό έργο» σε περισσότερα από ένα ΙΕΚ.

Διευθυντής σχολικής μονάδας και μάλιστα στέλεχος του οικείου ΠΥΣΔΕ, έχει «υπογράψει» σύμβαση παροχής ιδιωτικού έργου, δηλαδή έχει πάρει διδακτικές ώρες σε περισσότερα από ένα Δημόσια ΙΕΚ παρά την ρητή πρόβλεψη ότι δύναται μόνο σε ένα. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και το οικείο ΠΥΣΔΕ που του χορήγησε την άδεια (αν το έπραξε, άλλως το κάνει λάθρα) άσκησης ιδιωτικού έργου ποιούν τη νήσσα…

ε). Παράκαμψη επετηρίδας αναπληρωτών κατά τις προσλήψεις

Εκπαιδευτικός, φυσικός στην ειδικότητα, συμπληρώνει αίτηση πρόσληψης στη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Γ’ Αθήνας και κατά τα οριζόμενα δηλώνει ότι επιθυμεί μειωμένο ωράριο. Μάλιστα η δήλωση του αυτή καταχωρείται στο ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου, όπως προβλέπεται. Κατά τις προσλήψεις, όταν έρχεται η σειρά του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού, αυτός παρακάμπτεται και στη θέση του προσλαμβάνεται γόνος πολύ ισχυρού στελέχους της Γ’ Αθήνας και του Υπουργείου Παιδείας.

Μερικές ημέρες μετά (ή εβδομάδες, δεν έχει σημασία) δημοσιεύεται στο Διαύγεια απόφαση του Υπουργού Παιδείας κ. Λοβέρδου πρόσληψής του λόγω (έτσι αναφέρεται στην απόφαση) δυσλειτουργίας του συστήματος (σ.σ. ψηφιακό αρχείο αιτήσεων αναπληρωτών) κατά την πρώτη ημέρα καταχώρισης των αιτήσεων αναπληρωτών ΕΑΕ.

Λεπτομέρεια: Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν είχε καταχωρηθεί στο ψηφιακό αρχείο η δήλωση του υποψηφίου για μειωμένο ωράριο εργασίας (έτσι του δηλώθηκε), αν και κατά την εκτύπωση της υποβληθείσας αίτησης το σχετικό πεδίο ήταν σημειωμένο με «ναι». Σε κάθε περίπτωση αν δεν υπήρχε αυτή η «δυσλειτουργία» δεν θα μπορούσε να προσληφθεί ο γόνος του ισχυρού εκπαιδευτικού παράγοντα που «πήδηξε» στην σειρά προτεραιότητας ώστε να βρεθεί σε θέση διορισμού. Σημειωτέον ότι πρόβλημα «δυσλειτουργίας» του ψηφιακού αρχείου υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών εντοπίσθηκε μόνο στη συγκεκριμένη περίπτωση.

στ). Ο κ. Διευθυντής και οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί

Πολύπειρος και πάνσοφος Διευθυντής Εσπερινού σχολείου, εφαρμόζει το νόμο «όπως του αρέσει». Τελευταίο επεισόδιο στη σειρά η άρνησή του για ύπαρξη εκπαιδευτικών χαρακτηρισμένων ως υπεραρίθμων από το οικείο ΠΥΣΔΕ και η δημιουργία δικής του λίστας, βάσει της οποίας κάνει τις αναθέσεις εκπαιδευτικού ωραρίου και μαθημάτων.

Χρησιμοποιεί, σαν καλό και υπάκουο παιδί των συνεργατών του που πέραν των άλλων έχουν χαρακτηρισθεί «νταυραντισμένοι», πλαστά στοιχεία κατάταξης των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην σχολική του μονάδα, δίνοντας μάλιστα αυθαίρετες ερμηνείες στην ισχύουσα νομοθεσία. Στόχος του συγκεκριμένος εκπαιδευτικός που εδώ και πέντε (5) περίπου χρόνια πιέζεται να εγκαταλείψει οικιοθελώς την σχολική μονάδα για άλλη. Το μυστικό; Προσπαθεί να καλύψει τον τελευταίο σε χρόνια και κριθέντα υπεράριθμο εκπαιδευτικό που «κάνει» και τον συνδικαλιστή.

Για τον κύριο Διευθυντή έχουμε κι ένα προσωπικό μήνυμα: Να εύχεστε να μην μπουν Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης, όπως «χαριτολογώντας» αναφέρεται διαρκώς βγαίνοντας από το Γραφείο σας, ούτε να επιληφθεί Εισαγγελέας και σε κάθε περίπτωση να μην αρχίσουμε να ασχολούμαστε με επιμέλεια με τα πεπραγμένα σας. Γιατί τα στοιχεία που έχουμε, κι όχι μόνο εμείς θα οδηγήσουν όχι μόνο εσάς, αλλά και τα «ταίρια» σας στο σχολείο αλλά και εκεί στη Θηβών 401 σε πολύ άσχημα μονοπάτια. Και μερικοί από εσάς βρίσκονται στα όρια να πάρουν σύνταξη. Εφαρμόστε το νόμο κι αφήστε τις «τσιριντζάντζουλες» και τις κατ’ ιδίαν απειλητικές ερωτήσεις «με ποιόν είσαι εσύ», άλλως θα τα πούμε πολύ σύντομα…

ζ). Η άρνηση εκπαιδευτικών να «μπουν» στα εργαστήρια και η συζητούμενη κατάργηση Ειδικότητας

Σε μεγάλο ΕΠΑΛ του Περιστερίου, οι εκπαιδευτικοί συγκεκριμένης ειδικότητας που υπηρετούν σ’ αυτό αρνήθηκαν να πάρουν διδακτικές ώρες στα Εργαστήρια, ακόμη και για τα μαθήματα που είναι μεικτά (Θ+Ε). Ο λόγος είναι η παντελής έλλειψη δεξιοτήτων και η άγνοια της χρήσης εργαστηριακού εξοπλισμού κάθε μορφής. Σε ορισμένες περιπτώσεις που «το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο» το εργαστηριακό μέρος του μαθήματος γίνεται σε θεωρητική βάση.

Το χειρότερο, όμως, όλων είναι ότι έχει ανοιχτεί συζήτηση για την κατάργηση ειδικότητας, με την αιτιολογία ότι κανένας από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου δεν έχει την εμπειρία και δεν θέλει να διδάξει στα εργαστηριακά μαθήματα που αυτή προβλέπει στο ωρολόγιο πρόγραμμά της. Το ακόμη χειρότερο είναι ότι αυτή η ειδικότητα δεν υπάρχει σε κανένα από τα άλλα δύο ημερήσια ΕΠΑΛ του Περιστερίου και ακόμη, σύμφωνα με πληροφορίες, στην κατάργηση της ειδικότητας αυτής φέρεται ότι συμφωνεί και ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας.

Έχουμε κι άλλα «θεματάκια» ή μάλλον «θεματάρες», για Διευθυντές, Τμηματάρχες της Διεύθυνσης, άφαντους εκπαιδευτικούς, πλασματικά τμήματα τάξεων, προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών, κλπ, αλλά ας γίνουν οι εκλογές αιρετών και ο ορισμός του νέου ΠΥΣΔΕ και τότε θα επανέλθουμε με ονόματα, αριθμούς και έγγραφα…

Υ.Γ.: ποιος άραγε είναι ο λόγος του πολύ έντονου εκνευρισμού που επιδεικνύει ο Προϊστάμενος της Εκπαίδευσης; Πιθανή απάντηση σ’ αυτό, όπως ισχυρίζονται στελέχη της Διεύθυνσης, να είναι η άσκηση ποινικής δίωξης σε στελέχη της και συνδικαλιστές με την κατηγορία της «έργω εξύβριση και συκοφαντική δυσφήμιση» από την Εισαγγελία Αθηνών. Αν αυτό συμβαίνει τα πράγματα γίνονται πλέον δύσκολα και τίποτα δεν μπορεί να τα αναστρέψει, ακόμη και οι ηρωισμοί και η επίδειξη «δύναμης» από τον κ. «αρχισυνδικαλιστή»…

Εκπαιδ-άρχης

Vukentra.gr

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "