Μεταρρύθμιση Λοβέρδου (Πληροφορική στις Πανελλαδικές). Καταστροφή ή όχι των αριστούχων αποφοίτων ΓΕΛ & ΕΠΑΛ;

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Υπουργείο Παιδείας


Με το ΙΕΠ του κ. Σωτήρη Γκλαβά να δηλώνει ότι συμφωνεί με την επαναφορά του μαθήματος της Πληροφορικής ως εξεταζόμενου μαθήματος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ο υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι αύριο Δευτέρα θα κάνει την επίσημη ανακοίνωση για τις αλλαγές, αφού πρώτα λάβει την άποψη των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Δημόσιας Τάξης για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές.

Με τα μέτρα του κ. Ανδρ. Λοβέρδου εκτιμάται ότι θα «πληγούν» οι αριστούχοι λυκείου που επιλέγουν Θετικές Επιστήμες.

Στον αέρα τινάζει ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση -θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου με κατάληξη στη Γ΄ Λυκείου του 2015-2016-, προχωρώντας σε αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα, ένα χρόνο μετά την ψήφιση του νόμου 4186/13. Πρόκειται για τη δέκατη μερική ή ριζική αλλαγή που γίνεται στο σύστημα εισαγωγής τα τελευταία 30 χρόνια, υποβάλλοντας για άλλη μία φορά σε πειραματισμούς τους μαθητές του Λυκείου. Την ίδια στιγμή, με τις αποφάσεις του ο κ. Λοβέρδος πλήττει ευθέως τους αριστούχους Λυκείου που επιλέγουν θετικές επιστήμες. Και αυτό, διότι με τις αλλαγές Λοβέρδου ο υποψήφιος που θα συγκεντρώσει 19.000 μονάδες θα πρέπει να επιλέξει ή τις υψηλόβαθμες σχολές υγείας ή τις περιζήτητες σχολές πληροφορικής. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι το περιζήτητο «δίδυμο» της Ιατρικής Αθηνών και του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ – τα δύο τμήματα περιλαμβάνονται στην παλέτα των επιλογών όλων των αριστούχων θετικών επιστημών την τελευταία εικοσαετία.

Ειδικότερα, με βάση το νέο σύστημα εισαγωγής, που ψηφίστηκε πέρυσι και θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016 για τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου, ισχύουν τα ακόλουθα:

Ο μαθητής στη Β΄ Λυκείου πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατευθύνσεις: των ανθρωπιστικών και των θετικών σπουδών.

Στη Γ΄ Λυκείου θα επιλέξει μεταξύ των: α) ανθρωπιστικών σπουδών, β) οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών σπουδών και γ) θετικών σπουδών, οι οποίες οδηγούν σε σχολές πέντε επιστημονικών πεδίων. Επιλέγοντας πεδίο, ο μαθητής θα εξετασθεί σε 4 μαθήματα διεκδικώντας μία θέση σε συγκεκριμένη ομάδα σχολών.

Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας που παρουσιάζει σήμερα η «Κ», στο αναλυτικό πρόγραμμα της Γ΄ Λυκείου αλλάζουν τα ακόλουθα:

Αφαιρείται το δίωρο μάθημα της Εισαγωγής στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, που είναι μάθημα γενικής παιδείας και διδάσκεται σε όλους τους μαθητές.

Οι ώρες της Γυμναστικής (εύλογα για όλους τους μαθητές) από μία γίνονται δύο.

Προστίθεται ως μάθημα επιλογής το Σχέδιο και τα Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά για όσους επιλέξουν να εισαχθούν σε τμήματα που απαιτούν την εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων.

Σημαντική αλλαγή που ανατρέπει τις ισορροπίες είναι η εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής για τους μαθητές που θα επιλέξουν την ομάδα προσανατολισμού των θετικών επιστημών. Το μάθημα θα διδάσκεται 6 ώρες και όσοι μαθητές το επιλέξουν δεν θα διδάσκονται Χημεία (επίσης έχει 6 ώρες). Την Πληροφορική θα πρέπει να επιλέγουν όσοι υποψήφιοι θέλουν να διεκδικήσουν εισαγωγή σε τμήμα ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφορικής και τη Χημεία εκείνοι που θέλουν να εισαχθούν σε τμήμα με βασικό μάθημα τη Χημεία.

Ο κ. Λοβέρδος αλλάζει τις τεχνικές ισορροπίες του συστήματος, καθώς επί της ουσίας, με την εισαγωγή της Πληροφορικής, δημιουργεί ένα έκτο επιστημονικό πεδίο, ενισχύοντας τα επιχειρήματα όσων τον κατηγορούν ότι λειτουργεί με συντεχνιακά κριτήρια αφού στα Λύκεια υπάρχουν πλεονάζοντες καθηγητές Γυμναστικής και Πληροφορικής. Από την άλλη, η επανεισαγωγή της Πληροφορικής στερεί από τους υποψηφίους επιλογές σπουδών καθώς τους βάζει διλήμματα μεταξύ περιζήτητων σχολών (π.χ., όπως αναφέρθηκε, μεταξύ Ιατρικής και τμημάτων Η/Υ, και μεταξύ Χημικών Μηχανικών και τμημάτων Η/Υ), ενώ απροσδιόριστο είναι το βασικό μάθημα για σχολές όπως των Πολιτικών Μηχανικών.

Τέλος, υπουργείο Παιδείας και ΑΕΙ έχουν ολιγωρήσει να ξεκαθαρίσουν σημαντικά ζητήματα για τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου, όπως σε ποια επιστημονική κατεύθυνση θα ενταχθεί καθένα από τα 450 τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ και το μάθημα βαρύτητας για την εισαγωγή σε καθένα.

Χημικοί «κατά» καθηγητών Πληροφορικής

Η κόντρα μεταξύ καθηγητών Πληροφορικής και Χημείας, που είχε ξεσπάσει πέρυσι όταν ενόψει της ψήφισης του νόμου 4186/13 η Χημεία ήταν μεταξύ των τεσσάρων πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων αλλά όχι η Πληροφορική, αναζωπυρώθηκε τώρα με την απόφαση Λοβέρδου για εισαγωγή της Πληροφορικής.

Ενδεικτικά, μετά την πληροφορία για τον τελικό σχεδιασμό του υπ. Παιδείας, η Ενωση Ελλήνων Χημικών συγκάλεσε έκτακτη συνεδρίαση των αντιπροσώπων της από όλη τη χώρα, για αύριο, με θέμα τον καθορισμό της στάσης του κλάδου. Οι χημικοί υποστηρίζουν ότι με τις αλλαγές θα υποβαθμιστεί η διδασκαλία της Χημείας στη Γ΄ Λυκείου, καθώς οι περισσότεροι μαθητές θα επιλέγουν την Πληροφορική, που θεωρείται ευκολότερο μάθημα της Χημείας. Οι ενώσεις καθηγητών Πληροφορικής θεωρούν απαραίτητη την εξέταση της Πληροφορικής για την εισαγωγή στα 33 τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ, ενώ οι χημικοί αντιτείνουν ότι υπάρχουν περί τα 100 τμήματα σχετικά με τη Χημεία. Πίσω από τη διελκυστίνδα κρύβεται ο φόβος των καθηγητών κάθε ειδικότητας μήπως δημιουργηθεί πλεόνασμα προσωπικού στα σχολεία, αλλά και μήπως μειωθεί η ζήτηση στην αγορά των φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων μαθημάτων. Το βασικό ερώτημα, πάντως, είναι εάν οι αλλαγές γίνονται με παιδαγωγικά κριτήρια ή μήπως επικρατούν συντεχνιακές λογικές και συμφέροντα...

Απόστολος Λακασάς / kathimerini.gr

ΠΑΣΚ Χημικών εναντίον Α. Λοβέρδου και συνεργατών του για την επαναφορά της Πληροφορικής στις Πανελλαδικές

Σφοδρή επίθεση κατά του υπουργού Παιδείας Α. Λοβέρδου εξαπολύει με ανακοίνωσή της η ΠΑΣΚ Χημικών σχετικά με την πρόθεση να επαναφέρει την πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και καταγγέλλει ως πρωτεργάτες πιέσεων στενούς συνεργάτες του, που υπηρετούν στο γραφείο του στο υπουργείο.

Η ΠΑΣΚ Χημικών κατηγορεί τον Α. Λοβέρδο ότι:

Α. Στην ανακοίνωσή του να επαναφέρει την Πληροφορική, παρέλειψε να αναφέρει ότι το κάνει αυτό, τροποποιώντας βιαίως τον τελευταίο νόμο που ψηφίστηκε και από τον ίδιο, πριν ένα χρόνο, και ο οποίος νόμος εξορθολόγιζε το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.

Β. Γίνεται προσπάθεια να περιθωριοποιηθεί προκλητικά, ξανά, το μάθημα της Χημείας, που αποτελεί βασικό μάθημα όλων των θετικών επιστημών. Υπενθυμίζουμε ότι σε όλα τα Ευρωπαϊκά και Διεθνή συστήματα, όπως το Ιnternational Baccalaureat (I.B.), για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, εξεταζόμενο μάθημα είναι η Χημεία και όχι ο Προγραμματισμός.

Η ΠΑΣΚ θέτει το ερώτημα: «τι προέκυψε μέσα σ’ ένα χρόνο και ο νέος υπουργός αλλάζει αυτό που ο ίδιος υπερψήφισε;»

Στο ερώτημα αυτό η ΠΑΣΚ δίνει τη δική της απάντηση: «Όλες οι ενδείξεις, για τους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ, τείνουν στο γεγονός ότι τα κίνητρα του είναι η εξυπηρέτηση των συντεχνιακών συμφερόντων και πιέσεων, που βέβαια ουδεμία σχέση έχουν με τον κοινά αποδεκτό στόχο για την περαιτέρω αναβάθμιση της εκπαίδευσης, τόσο για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πολίτη όσο και την ολοκληρωμένη προετοιμασία των μαθητών για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια, ώστε και αυτά να λειτουργούν αποτελεσματικά και οι νέοι επιστήμονες να είναι επαρκείς και ανταγωνιστικοί. Ας ζητήσουν τη γνώμη των θεσμικών οργάνων των Πανεπιστημίων».

Πρωτεργάτες των πιέσεων αυτών είναι πολλοί στενοί συνεργάτες του, που υπηρετούν στο γραφείο του στο υπουργείο, αποκαλύπει η ΠΑΣΚ και υπογραμμίζει:

1. Δεν θέλουμε να το πιστέψουμε αλλά η μέχρι τώρα στάση του κ. Υπουργού να αρνείται πεισματικά και προκλητικά να δεχτεί ο ίδιος το προεδρείο της ΕΕΧ, θεσμοθετημένου συμβούλου της Πολιτείας, καταδεικνύει την αστήρικτη και εξωθεσμική μεθόδευση που γίνεται.

2. Η παράταξη μας δεν προτίθεται να μπει στη λογική του «διαίρει και βασίλευε¨ μεταξύ επιστημόνων διαφορετικών ειδικοτήτων, ούτε να ακολουθήσει τις προκλήσεις θερμοκέφαλων.

3. Ως δύναμη ευθύνης και λογικής προτείνουμε για τις σχετικές σχολές να εξετάζεται το μάθημα της Πληροφορικής ως ειδικό μάθημα, όπως το σχέδιο στα τμήματα και τις σχολές που θα το ζητήσουν.

ΕΕΧ Κρήτης: Ανοιχτή Επιστολή προς τον υπουργό Παιδείας, κ. Ανδρέα Λοβέρδο για την επαναφορά της Πληροφορικής στις Πανελλαδικές εξετάσεις

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, σύμφωνα με το γραφείο τύπου σας, προτίθεστε να ανακοινώσετε την επαναφορά του μαθήματος της Πληροφορικής στα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Επ’ αυτού του ζητήματος, θα θέλαμε να λάβετε υπ’ όψει τα ακόλουθα:

Η απόφασή σας αυτή θα επηρεάσει σημαντικά το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, γιατί δεν αφορά μόνον στους εκπαιδευτικούς, αλλά κυρίως στους μαθητές και στους γονείς τους. Η χώρα μας, εν μέσω περιόδου κρίσεως, χρειάζεται ένα σταθερό εκπαιδευτικό σύστημα με ευρεία κοινωνική και πολιτική συναίνεση. Γι’ αυτό η απόφασή σας πρέπει να είναι δίκαιη και απαλλαγμένη από συντεχνιακές πιέσεις, στοχεύοντας προς το συμφέρον της εκπαίδευσης και μόνο.

Δεν γνωρίζουμε τι θα ανακοινώσετε, όμως ελπίζουμε ότι η απόφασή σας δεν θα μετατρέψει το μάθημα της Χημείας σε «αποδιοπομπαίο τράγο», επειδή σε ορισμένους φαίνεται να είναι πολιτικά το πιο ανώδυνο. Η Χημεία είναι βασική επιστήμη, έχει αδιαμφισβήτητα εξέχουσα θέση στα εκπαιδευτικά συστήματα όλων των προηγμένων χωρών και η αποπομπή της θα ήταν άκρως επιζήμια για ευρύτερους παιδαγωγικούς και εκπαιδευτικούς λόγους.

Το Υπουργείο μετά από 15 χρόνια φέρνει ένα νέο σύστημα για την εισαγωγή των μαθητών στα Πανεπιστήμια, που στηρίζεται σε τέσσερα βασικά μαθήματα. Είναι βασικά μαθήματα που έχουν να κάνουν με τον μαθητή και όχι με τις ιδιοτέλειες της κάθε συντεχνίας. Τα μαθήματα των φυσικών επιστημών δεν έχουν σκοπό να εισάγουν τους μαθητές μας απλά σε ένα Πανεπιστημιακό Τμήμα για να γίνουν Γιατροί, Φυσικοί, Χημικοί, Μηχανικοί κ.τ.λ. Έχουν πολυδιάστατους στόχους και απευθύνονται σε όλους τους μαθητές, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν. Έχουν κυρίαρχο ρόλο σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα καθώς βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν τους νόμους της φύσης, τη σχέση αιτίας –αποτελέσματος (μέσα από τον πειραματικό τους χαρακτήρα) και να κατακτήσουν τη γνώση. Τα μαθήματα των φυσικών επιστημών καλλιεργούν την κριτική τους σκέψη, ώστε να είναι σε θέση οι μαθητές να κατανοούν, συνεπώς να αξιολογούν και ενδεχομένως να δίνουν λύσεις σε θεμελιώδη ζητήματα της «ύπαρξής» τους που σχετίζονται τόσο με τον εξωτερικό τους κόσμο (φυσικός), όσο και με τον εσωτερικό τους (υγεία). Επίσης, συντελούν στο να λειτουργούν ελεύθερα και δημιουργικά μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι, σεβόμενοι το περιβάλλον που ζούνε και να καθίστανται σταδιακά υπεύθυνοι καταναλωτές και ενεργοί πολίτες, απώτερος στόχος κάθε επιτυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος.

Όπως καταλαβαίνετε, κύριε Υπουργέ, το θέμα δεν είναι συντεχνιακό, είναι καθαρά παιδαγωγικό.

Ας εξετάσουμε τι μας δίδαξε η εμπειρία των 15 χρόνων με το τρέχον σύστημα και τις δύο κατευθύνσεις, Θετική και Τεχνολογική. Εκτός από τους μαθητές που στοχεύουν στις Επιστήμες Υγείας, σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι επιλέγουν να εξεταστούν στα μαθήματα της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. Επιλέγουν Τεχνολογική επειδή τους «αρέσει»; Όχι, την επιλέγουν γιατί κατά γενική ομολογία είναι πιο εύκολη. Ο μαθητής πετυχαίνει ευκολότερα τον στόχο του με λιγότερη προσπάθεια, αφού ο νομοθέτης επιτρέπει να διεκδικήσει τις ίδιες σχολές και από την Τεχνολογική και από την Θετική Κατεύθυνση. Στις Φυσικές επιστήμες, κύριε Υπουργέ, αυτό το ονομάζουμε «αρχή της ελαχίστης ενέργειας», με την οποία, ως γνωστόν, διέπεται ολόκληρο το σύμπαν, γιατί όχι και οι μαθητές μας; Όπως επίσης καλά γνωρίζετε κύριε Υπουργέ η Τεχνολογική κατεύθυνση έχει δύο κύκλους, αυτόν της Πληροφορικής & Υπηρεσιών και τον άλλο της Τεχνολογίας & Παραγωγής. Στον πρώτο κύκλο εξεταζόμενα μαθήματα είναι η Πληροφορική και η Διοίκηση Επιχειρήσεων, στο δεύτερο η Χημεία-Βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία. Προς τα πού ισορροπεί το «σύστημα»; Δηλαδή ποιον κύκλο επιλέγουν και πάλι οι μαθητές μας; Αβίαστα επιλέγουν τα μαθήματα του κλάδου Πληροφορικής γιατί τα άλλα μαθήματα είναι ασυγκρίτως πιο δύσκολα και τους ασκούν μεγαλύτερη πίεση. Στην περίπτωση αυτή οι μαθητές μας ακολουθούν μια πολύ βασική αρχή της Χημείας, την αρχή «Le Chatelier», κοινώς την αρχή της «φυγής προ της βίας». Επίσης αβίαστα σχεδόν όλοι οι μαθητές της Θεωρητικής Κατεύθυνσης επιλέγουν να εξεταστούν Πανελλαδικά στο σχετικά ευκολότερο μάθημα της Βιολογίας και όχι στο μάθημα της Ιστορίας Γενικής Παιδείας, ως όφειλαν (καθώς εμπίπτει στα ενδιαφέροντά τους). Και ένα τελευταίο: γιατί, κύριε Υπουργέ, από τα μαθήματα επιλογής της Γ’ Λυκείου οι περισσότεροι μαθητές επιλέγουν το μάθημα «Πολυμέσα-Δίκτυα»; Το επιλέγουν γιατί τους αρέσει ή το επιλέγουν γιατί το μάθημα αυτό, όπως και τα περισσότερα μαθήματα Πληροφορικής, δεν εξετάζεται γραπτώς τον Ιούνιο, έτσι ούτε το βαθμό του Απολυτηρίου τους επηρεάζει και έχουν και ένα μάθημα λιγότερο να διαβάσουν;

Κύριε Υπουργέ γνωρίζετε πολύ καλά ότι η κατάσταση αυτή, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί, είναι προβληματική και το μάθημα της Πληροφορικής έχει υποβαθμιστεί στη συνείδηση των μαθητών, χωρίς να δείχνουν ότι ενοχλούνται οι διδάσκοντες. Είναι ένα καθαρά τεχνικό μάθημα στο επίπεδο της χρήσης των Η/Υ και γι’ αυτό διδάσκεται τόσο εντός όσο και εκτός σχολείου. Η Χημεία, αντίθετα, είναι ένα βασικό μάθημα φυσικών επιστημών με υψηλές απαιτήσεις στη διδασκαλία του τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πειραματικό επίπεδο, που μόνο το οργανωμένο σχολείο μπορεί να προσφέρει. Είναι αλήθεια ότι μαθητές και γονείς αναρωτούνται, χωρίς να μπορούν να εξηγήσουν την υποβάθμιση του μαθήματος Χημείας, εκφράζοντας συνεχώς απορίες για τις λίγες ώρες διδασκαλίας της και τον αποκλεισμό της από την Τεχνολογική κατεύθυνση. Τα λάθη του προηγούμενου συστήματος, που οδηγούσε μαθητές από τη Τεχνολογική κατεύθυνση να εισάγονται σε περίπου 150 Τμήματα με βασικό μάθημα τη Χημεία, θα πρέπει να αποφευχθούν. Είναι ευρέως γνωστό στη Πανεπιστημιακή κοινότητα ότι οι φοιτητές αυτοί, χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις Χημείας, αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες στην ολοκλήρωση των σπουδών τους.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ.

Εάν εν τέλει θέλετε να επαναφέρετε στις Πανελλαδικές εξετάσεις την Πληροφορική, κατά τη γνώμη μας, αυτή θα πρέπει να εισαχθεί ως «ειδικό» μάθημα, ως πέμπτο δηλαδή πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα (χωρίς αντικατάσταση της Χημείας), για τους μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν σε Τμήματα σχετικά με τη Πληροφορική, όπως ήδη γίνεται με το Σχέδιο για την εισαγωγή τους στις Αρχιτεκτονικές Σχολές ή τα Αγγλικά για την εισαγωγή τους στις Σχολές Αγγλικής Φιλολογίας.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας και στηριζόμαστε στην ορθή σας κρίση και απόφαση.

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "