Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος: Υφυπουργός Παιδείας Έβρου

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Υπουργείο Παιδείας

 

Ο κ. Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος θα μείνει στην ιστορία σαν ο υφυπουργός Παιδείας του Έβρου. Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί και με σοβαρά επιχειρήματα μάλιστα, ότι αυτό δεν είναι κακό. Όχι βέβαια και μακάρι για κάθε περιοχή της χώρας να ήταν δυνατός ο ορισμός ενός υπουργού, υφυπουργού, κλπ,  ανά θέμα και νομό. Τότε ίσως τα «πράγματα» να έτρεχαν ποιο γρήγορα και τουλάχιστον όπως στα προηγμένα κράτη και όχι στην Ελλάδα της μπανανίας. 

Ας σοβαρευτούμε, όμως. 

Ο κ. Δερμεντζόπουλος ορίσθηκε στον τελευταίο ανασχηματισμό της Κυβέρνησης, υφυπουργός Παιδείας και του ανατέθηκαν τα καθήκοντα διοίκησης της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Έκτοτε διακρίνεται για τις πολιτικές πατάτες σε ότι αφορά τα θέματα αρμοδιότητάς του και την μεγάλη αγάπη που επιδεικνύει για την πατρίδα του τον Έβρο που όπως γίνεται γνωστό από τις ανακοινώσεις  που κατακλύζουν το  Τύπο, επισκέπτεται κάθε Σαββατοκύριακο σχεδόν. 

Στον Έβρο, εκλογική του περιφέρεια γαρ…, επιδίδεται στο πανάρχαιο ελληνικό πολιτικό σπορ της επίλυσης των τοπικών προβλημάτων και της δημιουργίας νέων δομών αρμοδιότητας του. Ήδη έχει προλάβει μέχρι τώρα να ανακοινώσει δύο φορές (!!!) την ίδρυση Μουσικού Σχολείου και Πειραματικού Γυμνασίου – Λυκείου, για το τελευταίο δεν είναι απόλυτα σαφές αφού η ανακοίνωση το αναφέρει απλώς ως Πειραματικό. 

Όπως γίνεται άμεσα αντιληπτό, ο «πολύς» και πιθανόν «αναμορφωτής» κ. υφυπουργός, από την μία πλευρά, με την αναγγελία ίδρυσης του Μουσικού Σχολείου, φροντίζει την ανάπτυξη της περιοχής του, αφού είναι πλέον κοινά αποδεκτό ότι η ανάπτυξη στην Ελλάδα περνά μέσα από τα νυκτερινά κέντρα πολιτισμού, -κατά τον αείμνηστο «Βαγγέλα»-, και από την άλλη ίσως θεωρεί ότι η έλλειψη πειραματικού σχολείου στην εκλογική του περιφέρεια αποτελεί «ύβρη» τόσο στο πρόσωπο του, -κοτζάμ υφυπουργός Παιδείας είναι-, όσο και για τους ψηφοφόρους του. 

Βέβαια, παρέλειψε ο κ. υφυπουργός να δηλώσει ότι οι δύο αυτοί τύποι σχολείων είναι οι πλέον κοστοβόροι στην Β/θμια Εκπ/ση, προστατευόμενοι μάλιστα έναντι των κοινών σχολείων από μία σειρά νόμων που καλύπτουν τις ιδιαιτερότητες και τα προνόμια τους. Μόνο το προβλεπόμενο κονδύλιο για την μεταφορά και σίτιση των μαθητών του Μουσικού Σχολείου, όταν βέβαια αυτό λειτουργήσει, επαρκεί για να καλύψει τις λειτουργικές ανάγκες, όπως ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, πετρέλαιο, φυσικό αέριο, γραφική ύλη, κλπ, όλων των υπόλοιπων σχολείων του Έβρου, κάτι που ο κ. Αλέξανδρος φαίνεται ότι «ξέχασε» να ενημερώσει τους συντοπίτες του. Ενδεικτικά και για να γίνει αντιληπτό το συγκεκριμένο μέγεθος, μόνο για την μεταφορά των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Ιλίου, γίνεται με ιδιωτικά λεωφορεία, ο Δήμος Ιλίου στη Δυτική Αθήνα, χρηματοδοτείται κατ’ έτος με περισσότερα από 800.000 ευρώ. 

Για το Πειραματικό Σχολείο, είναι τις πάσι γνωστό ο ελιτίστικος χαρακτήρας τους, όπως και τα προνόμια όσων «καταφέρνουν» να ενταχθούν σ’ αυτό είτε πρόκειται για μαθητές, είτε πρόκειται για εκπαιδευτικούς. Σε κάθε περίπτωση τυγχάνουν ιδιαίτερης μεταχείρισης σε σχέση με τα υπόλοιπα σχολεία της Β/θμιας Εκπ/σης, από το ωράριο των εκπαιδευτικών έως την χρηματοδότηση τους. 

Αυτά για την περιοχή εκλογής του κ. Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου. Πιθανόν τις δράσεις του αυτές να τις εκτιμήσουν οι ψηφοφόροι και να τον προτιμήσουν ξανά. Ίσως γι’ αυτό ορίσθηκε και υφυπουργός Παιδείας. 

Συνεχίζει, όμως, ο κ. Αλέξανδρος, να είναι και υφυπουργός Παιδείας για όλους τους άλλους Έλληνες. Στον τομέα αυτό το έργο που έχει επιδείξει έως σήμερα αν όχι μηδενικό είναι αρνητικό σε ότι αφορά τους μαθητές που φοιτούν στην Β/θμια Εκπ/ση, δηλαδή το Γυμνάσιο και Λύκειο. 

Ενδεικτικά τα ποιο σημαντικά θέματα που κλίθηκε να χειρισθεί από την στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντα του ήταν

α) τα αποτελέσματα προαγωγής των μαθητών της Α΄ Λυκείου, 

β) τα νέα βιβλία που γράφονται για Γυμνάσιο και Λύκειο και γ) η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. 

Για τα δύο τελευταία «κρύφτηκε» πίσω από τον έτερο των καπαδόκηδων υπουργό Παιδείας κ. Ανδρέα Λοβέρδο, αφήνοντας τον να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά, παρότι ήταν αποκλειστικά δικής του αρμοδιότητας. Για το πρώτο, όμως, «άσχετος» και αδιάβαστος, αντί να παρέμβει δημιουργικά, αρκέστηκε να βλέπει τους υπηρεσιακούς παράγοντες να ψυθιρίζουν διάφορες δικαιολογίες περί λάθους αλγόριθμου εξαγωγής αποτελεσμάτων και περί νέου τρόπου υπολογισμού του μέσου όρου. 

Κατάφερε να διαλύσει ένα σύστημα που οι εκπαιδευτικοί για τρία χρόνια έχουν πληρώσει με «αίμα» θέλοντας και μη, απλώς και μόνο για να χαϊδέψει τα αυτιά των διαμαρτυρόμενων γονέων και εκπαιδευτικών που υποτίθεται ότι τους αδικεί το «σύστημα». 

Το συγκεκριμένο θέμα έχει πολλές παραμέτρους και αποτελεί αντικείμενο άλλου άρθρου που θα δημοσιευθεί προσεχώς. Αυτό που δεν είπε, όμως, ο κ. υφυπουργός, στους γονείς κυρίως των μαθητών της Α΄ Τάξης Λυκείου είναι ότι η λύση να «περάσουν» ή μάλλον να προαχθούν στην επόμενη τάξη όσοι μαθητές «κόπηκαν» στην πρώτη φάση, με βαθμούς κάτω από τη βάση, δηλαδή το 10, σε μαθήματα μάλιστα που θα κριθούν για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, είναι καταστροφική γι’ αυτούς, αφού όταν θα έλθει η ώρα  να μπουν στο καλάθι (σήμερα ονομάζεται αλγόριθμος) για τον υπολογισμό του συνολικού βαθμού εισαγωγής σε ΑΕΙ & ΤΕΙ, οι βαθμοί αυτοί (της Α΄Λυκείου) θα τους στείλουν κατά την ποδοσφαιρική ορολογία στην εξέδρα… 

Παρέλειψε, επίσης, ηθελημένα ή αθέλητα να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία, ίσως γιατί ακόμη είτε δεν έχει ενημερωθεί, είτε γιατί δεν το έχει κατανοήσει, ότι η αποτυχία των μαθητών της Α΄ Τάξης στο να προαχθούν, δεν οφείλονταν στα θέματα που εξετάσθηκαν, θέματα που αντλήθηκαν από την Τράπεζα Θεμάτων, αλλά όπως γνωρίζει όλη η εκπαιδευτική κοινότητα, στην ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου στα συγκεκριμένα σχολεία, δηλαδή στην σωστή ή λάθος δουλειά των εκπαιδευτικών που δίδαξαν τους μαθητές. 

Κι αντί να ζητήσει άμεσα τη διεξαγωγή επιστημονικής έρευνας για τα αίτια του φαινομένου, αρκέσθηκε βολευόμενος και βουλευόμενος στα όσα βγήκαν, καρφώνοντας τον ευεργέτη τους και προκάτοχο υπουργό Παιδείας, οι πεφωτισμένοι του ΙΕΠ περί βιασύνης και επιμονής του κ. Αρβανιτόπουλου για την εφαρμογή ενός θεσμού (της Τράπεζας Θεμάτων) που οι ίδιοι παρά το διάστημα που μεσολάβησε δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν. Βολική απάντηση και λύση για όλους, αφού κανείς δεν φταίει, παρά μόνο ο προηγούμενος υπουργός. 

Τώρα το αν οι καθηγητές αυτών των μαθητών δεν ολοκλήρωσαν την διδασκαλία της προβλεπόμενης ύλης ή αν έκαναν καλά το έργο τους, ποίησαν όλοι τη νήσσα και ειδικότερα ο καθ’ ύλη υφυπουργός ή μάλλον ο υφυπουργός Παιδείας Έβρου. 

Τι μπορεί, βέβαια, να πει κάποιος για τον κ. υφυπουργό, όταν μόλις πριν λίγες ημέρες ανανέωσε την  θητεία συμβούλου του, (άραγε το γνωρίζει ο ίδιος;) που υπηρετεί ως ΔΕ01 και με προσωποπαγή θέση ως ΤΕ01.06 (ναι !!! μην εκπλήσσεστε) και ο οποίος ως βασικό προσόν έχει τη θητεία του για μερικά «φεγγάρια» στη θέση του προέδρου νομαρχιακής επιτροπής της ΝΔ σε δήμο της Δυτικής Αθήνας. 

Αυτά προς το παρόν. Τα «ζουμερά» για τα πεπραγμένα του κ. Αλέκου Δερμετζόπουλου και κυρίως για τις «πατάτες» που του σερβίρουν οι παρατρεχάμενοί του και οι «ειδικοί» του ΙΕΠ, «πατάτες» που αυτός «καταπίνει αμάσητες» στο αμέσως επόμενο διάστημα. Δεκαπενταύγουστος είναι, ας κάνει πρώτα ήρεμος διακοπές εκεί ψηλά στον Έβρο…. 

Εκπαιδ-άρχης

Vukentra.gr

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "