Αξιολόγηση Διευθυντών Σχολείων και των οργάνων διοίκησης τους – Όροι, προϋποθέσεις και Χρονοδιάγραμμα

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Β/θμια Γενική


Με Εγκύκλιο που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος καθορίζονται οι όροι Αξιολόγησης των Διευθυντών σχολικών μονάδων και μίας σειράς προϊσταμένων και στελεχών οργάνων διοίκησης της εκπαίδευσης καθ΄΄ως και το χρονοδιάγραμμα περάτωσης των διαφόρων σταδίων (για να δείτε την εγκύκλιο κάντε κλικ εδώ).

Εγκύκλιος 10940/20-10-2014 του Υπουργείου Παιδείας

Σε συνέχεια του εγγράφου Α-71/115305/Δ2/22-07-2014 και μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης, των Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού, των Προϊσταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, των Σχολικών Συμβούλων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης και των Δ/ντών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης έπεται:

α). Η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (πρώην Σ.Ε.Κ.), των προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δ.Σ., των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων και β) των προϊσταμένων και υπευθύνων, όπως αυτοί ορίζονται από το άρθρο 1 του Π.Δ. 152/2013 (περιπτώσεις ι΄ έως ιθ΄, κ΄ και κα΄) (για να δείτε το Π.Δ. κάντε κλικ εδώ) και ειδικότερα:

ι) προϊστάμενοι των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.),

ια) υπεύθυνοι λειτουργίας και παιδαγωγική ομάδα λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.),

ιβ) υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) στα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.),

ιγ) προϊστάμενοι των αυτοτελών γραφείων νομικής υποστήριξης των περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης, εφόσον είναι εκπαιδευτικοί.

ιδ) προϊστάμενοι των τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων των διευθύνσεων εκπαίδευσης

ιε) υπεύθυνοι περιβαλλοντικής εκπαίδευσης,

ιστ) υπεύθυνοι αγωγής υγείας,

ιζ) υπεύθυνοι πολιτιστικών θεμάτων,

ιη) υπεύθυνοι σχολικών δραστηριοτήτων,

ιθ) υπεύθυνοι στους Συμβουλευτικούς Σταθμούς Νέων

(Σ.Σ.Ν.),

κ) υπεύθυνοι και τεχνικοί υπεύθυνοι στα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.),

κα) υπεύθυνοι των Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.),

κβ) υπεύθυνοι τομέων εργαστηρίων Σ.Ε.Κ. και Σχολικών Εργαστηρίων (Σ.Ε.) και

κγ) οι υπεύθυνοι εργαστηρίων

Α). Η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (πρώην Σ.Ε.Κ.), των προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δ.Σ. και των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων αφορά, σε πρώτη φάση, τις προβλεπόμενες κατηγορίες:

Κατηγορία Ι. Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου,

Κατηγορία ΙΙ. Άσκηση του έργου της εποπτείας και της αξιολόγησης (εξαιρείται η υποκατηγορία αα) Διοικητική αξιολόγηση εκπαιδευτικών) και

Κατηγορία V. Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη, ενώ η αξιολόγηση των προϊσταμένων και υπευθύνων της ως άνω περίπτωσης β) αφορά το σύνολο των προβλεπομένων από το άρθρο 3 του ως άνω Π.Δ. κριτηρίων (με εξαίρεση την αξιολόγηση προσωπικού ή μελών ομάδας).

Γ. Οι διαδικασίες και η σχετική αξιολόγηση πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2014, σύμφωνα με τις συνημμένες οδηγίες όσον αφορά τη συγκρότηση αναγκαίων ομάδων εργασίας σε επίπεδο Ι.Ε.Π. και κάθε Εκπαιδευτικής Περιφέρειας και τις εν γένει διαδικασίες (χρήση πλατφόρμας αξιολόγησης για την υποβολή portfolio από τους αξιολογουμένους, ημερομηνίες κ.ά.).

Δ. Επίσης, από το Ι.Ε.Π. θα δίνονται οδηγίες για την αντιμετώπιση επιμέρους περιπτώσεων εφαρμογής της ως άνω αξιολόγησης καθώς και για κάθε άλλο σχετικό θέμα που προκύπτει, σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο της ΑΔΙΠΠΔΕ.

Χρονοδιάγραμμα Αξιολόγησης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων

α) Μέχρι 29/10/2014 κάθε Διευθυντής σχολικής μονάδας ή Εργαστηριακού Κέντρου (πρώην Σ.Ε.Κ.) και κάθε Προϊστάμενος ολιγοθεσίου δημοτικού ή Προϊστάμενος νηπιαγωγείου καταχωρίζει και επιβεβαιώνει στην πλατφόρμα αξιολόγησης (https://www.iep.edu.gr/evaluation) τα στοιχεία της οικείας σχολικής μονάδας, του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων από τους οποίους προβλέπεται να αξιολογηθούν, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013.

Μέσα στην ίδια προθεσμία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καταχωρίζουν στην πλατφόρμα αξιολόγησης και επιβεβαιώνουν τους αξιολογουμένους και αξιολογητές των περιπτώσεων ι΄έως ιθ΄, κ΄ και κα΄ της παρούσης εγκυκλίου, αφού προηγουμένως οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης έχουν ορίσει τους Σχολικούς Συμβούλους – αξιολογητές της περίπτωσης ια’ του άρθρου 4 του Π.Δ. 152/2013.

β) Μέχρι 31/10/2014 η Ομάδα εργασίας κάθε Περιφερειακής Διεύθυνσης επιβεβαιώνει στην πλατφόρμα αξιολόγησης το ορθόν όλων των καταχωρίσεων για τους αξιολογουμένους και τους αξιολογητές της οικείας Περιφέρειας.

γ) Από 1/11/2014 έως και 20/11/2014 ο κάθε αξιολογούμενος καταχωρίζει στην πλατφόρμα αξιολόγησης εκείνα τα στοιχεία του ατομικού του φακέλου που θεωρεί ότι θα πρέπει να θέσει υπόψη των αξιολογητών του (portfolio).

δ) Από 3/11/2014 έως και 22/12/2014 οι αξιολογητές είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως επικοινωνούν με όσους αξιολογούν και ανταλλάσσουν απόψεις σχετικά με την επικείμενη αξιολόγηση των δευτέρων και

ε) Από 21/11/2014 έως και 31/12/2014 οι αξιολογητές καταχωρίζουν στην πλατφόρμα αξιολόγησης τις αξιολογήσεις τους.

Οδηγίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης των Διευθυντών

1. Για τις ανάγκες της εφαρμογής της αξιολόγησης λειτουργεί διευρυμένη πλατφόρμα αξιολόγησης με ευθύνη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

2. Στο Ι.Ε.Π. με απόφαση του Δ.Σ. συγκροτείται Ομάδα εργασίας με έργο την επέκταση και λειτουργίατης πλατφόρμας αξιολόγησης, τον συντονισμό, την υποστήριξη και τη μηχανογραφική καθοδήγηση των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης για την υλοποίηση της αξιολόγησης, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013 και τα αναφερόμενα στην εγκύκλιο.

Επίσης, η Ομάδα παρακολουθεί την πορεία της αξιολόγησης, διαχειρίζεται, με απόλυτη προστασία των προσωπικών δεδομένων, τα αρχεία των αξιολογητών και αξιολογούμενων και τροποποιεί τις γενικές ημερομηνίες της κάθε φάσης αξιολόγησης κατόπιν σχετικής εντολής.

3. Σε κάθε εκπαιδευτική περιφέρεια με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης συγκροτείται τριμελής Ομάδα εργασίας με έργο την εν γένει παρακολούθηση των διαδικασιών αξιολόγησης σε επίπεδο Περιφέρειας, την καθοδήγηση αξιολογητών και αξιολογουμένων σε θέματα αξιολόγησης και τη συνεργασία με την αντίστοιχη Ομάδα του Ι.Ε.Π. Επίσης, έχει την ευθύνη να αντιστοιχίζει τους αξιολογητές με τους αξιολογουμένους, να ελέγχει την ορθότητα της καταχώρισης αξιολογητών και αξιολογουμένων, να δίνει απαντήσεις σε σχετικά προβλήματα που θέτουν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και να ενημερώνει την Ομάδα του Ι.Ε.Π. για τυχόν δυσλειτουργίες της πλατφόρμας αξιολόγησης και για τεχνικά προβλήματα ανάρτησης.

4. Οι Συντονιστές Εκπαίδευσης ελληνικών σχολείων εξωτερικού συντονίζουν τις σχετικές διαδικασίες στα σχολεία ευθύνης τους και ενημερώνουν την Ομάδα εργασίας του ΙΕΠ για τυχόν δυσλειτουργίες της πλατφόρμας αξιολόγησης και για τεχνικά ή άλλα προβλήματα.

5. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης συντονίζουν τις σχετικές διαδικασίες σε επίπεδο Διεύθυνσης και ενημερώνουν την Ομάδα εργασίας της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για τυχόν προβλήματα (τεχνικού ή άλλου χαρακτήρα) ή καθυστερήσεις.

Vukentra.gr

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "