Κατάντια εκπαιδευτικών – Δεν έχουν ευθύνες, δεν φταίει ο μαθητής που έδειρε τον καθηγητή του αλλά οι κακοί δημοσιογράφοι !!!

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Επαγγελματική


Η ποιο βασική αρχή της δημοσιογραφίας σε τι συνιστά είδηση είναι το περίφημο «άνθρωπος δάγκωσε σκύλο» και όχι το «σκύλος δάγκωσε άνθρωπο». Στην δεκαετία του ’80 κυκλοφόρησε από τον συνθέτη Δήμο Μούτση ένα άκρως πολιτικό τραγούδι που στους στίχους του έλεγε το διαχρονικό και εξόχως προφητικό «για όλα φταίνε οι γκόμενες, οι πρώην και οι επόμενες».

Στην άγρια φύση, υπάρχουν καταγραφές ότι η στρουθοκάμηλος, αντί να διαφύγει από τους διώκτες της με την πολύ μεγάλη ταχύτητα που διαθέτει, σκύβει και κρύβει το κεφάλι της στην άμμο, πιστεύοντας ότι έτσι σταματά ο χρόνος και εξαφανίζονται οι θηρευτές της, δηλαδή παύει να εξελίσσεται το γεγονός της καταδίωξής της. Τα αποτελέσματα βέβαια είναι γνωστά, οι θηρευτές συλλαμβάνουν εύκολα το θήραμά τους.

Από την άλλη, η λαϊκή μούσα αναφέρει «ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζει η βάρκα» και ακόμη «ήταν στραβό το κλίμα και τόφαγε ο γάιδαρος»…

Ισχύουν όλα τα ποιο πάνω, ή το «αψύ» παιδί της Κρήτης είχε δίκαιο που έδειρε τον δάσκαλό του, εκεί στο 1ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου. Ισχύουν, όσα ανερυθρίαστα αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι εκπαιδευτικοί το 15μελές και ο σύλλογος Γονέων του σχολείου για το γεγονός και την αντιμετώπισή του, ή έχουν δίκαιο οι «κακοί» δημοσιογράφοι που το παρουσίασαν – δημοσιοποίησαν;

Οδηγείται ή όχι το εκπαιδευτικό σύστημα στην αποσάθρωση ή αυτό που ο λαός αναφέρει ως «μπάτε σκύλοι κι αλέσετε και αλεστικό μη δίνετε»; Εισάγονται με τον τρόπο αντιμετώπισης του πολύ σοβαρού αυτού περιστατικού «κενά δαιμόνια» στην παιδαγωγική και πειθαρχική αντιμετώπιση των μαθητών, από τους αρμόδιους φορείς (Διευθυντή Εκπαίδευσης, Διευθυντή σχολείου και Σύλλογο διδασκόντων), υπάρχει ενδεχομένως παράβαση καθήκοντος ή είμαστε εμπρός στην καθιέρωση πρωτοποριακών μεθόδων παιδαγωγικής διαχείρισης του μαθητικού δυναμικού;


Ας μην αναφωνήσουμε την παραφρασμένη ευαγγελική ρύση «Και ο θεός έπλασε τους μαθητές και έδωσε τι δόξα αυτών», κι ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά:

1ον: Το γεγονός υπήρξε. Ο μαθητής αρνούμενος να συμμορφωθεί με τους «κανόνες» μαθητικής συμπεριφοράς στη τάξη, επιτέθηκε στον Καθηγητή του τραυματίζοντάς τον σοβαρά, -αυτό σημαίνει η διάγνωση «ρήξη επιγονατίδα»-, με αποτέλεσμα αυτός να χρειασθεί περίθαλψη στο τοπικό νοσοκομείο.

«Έντρομοι» οι γονείς του, πιθανόν όχι για το τι έκανε ο γόνος τους, αλλά για τον κίνδυνο να τιμωρηθεί από το σχολείο παραδειγματικά κατά τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα νομοθεσία, προσκόμισαν γνωμάτευση ειδικού που αναφέρει την κατάσταση του μαθητή και αιτιολογεί τη συμπεριφορά του.

Η «ανταπόκριση» ήταν άμεση. Δια στόματος του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, έγινε γνωστό ότι δεν θα υπάρξει καμία παιδαγωγική τιμωρία του έφηβου δράστη, λόγω ακριβώς αυτής της γνωμάτευσης. Είναι βέβαια, ο ίδιος αξιωματούχος που στην περίπτωση που δεχθεί κάποια καταγγελία, πραγματική ή φανταστική, για χειροδικία ή ακόμη και υποτιθέμενο «μπούλινγκ» μαθητή από εκπαιδευτικό, διατάσει άμεση έρευνα σε βάρος του τελευταίου, καρφώνοντάς τον στα κάγκελα και κατά κανόνα προβαίνοντας ενισχυτικά σε πύρινες δηλώσεις εναντίον του.

Στις απόψεις και δηλώσεις αυτές του Διευθυντή Εκπαίδευσης ήλθαν με γραπτή δήλωσή τους να συμφωνήσουν τόσο ο Διευθυντής της Σχολικής μονάδας, όσο και ο σύλλογος διδασκόντων.

Όλοι αυτοί οι κύριοι (και κυρίες) που θέλουν να λέγονται εκπαιδευτικοί, όχι μόνο διαπράττουν το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, αφού δεν εξέτασαν το συγκεκριμένο γεγονός και δεν απέδωσαν «τα του καίσαρι το καίσαρι», δηλαδή τις αναλογούσες ευθύνες, αν και εφόσον υπάρχουν, τόσο στον εκπαιδευτικό, όσο και κυρίως στον μαθητή, αφετέρου απαξιώνουν το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα που οι ίδιοι υπηρετούν σε ότι αφορά τον ένα από τους δύο βασικούς στόχους και σκοπούς του, το άλλο είναι η καλλιέργεια γνώσεων και δεξιοτήτων, που είναι η διαπαιδαγώγηση των μαθητών και η κοινωνική προσαρμογή και ένταξή τους στο σύνολο.


 

Δεν γνωρίζουμε ποιος είναι ο συνολικός αριθμός των μαθητών στο συγκεκριμένο σχολείο, υποθέτουμε, όμως, ότι σαν ΕΠΑΛ θα έχει περισσότερους από 150. Αλήθεια, πως θα διαπαιδαγωγήσουν τους υπόλοιπους 149 και πως λόγο, έργο και πράξει θα τους πείσουν ότι η σχολική και μαθητική ζωή διέπεται από κανόνες και ότι κανείς ούτε μαθητής, ούτε εκπαιδευτικός δεν μπορεί να εξαιρεθεί απ’ αυτούς;

Ακόμη και είναι κρίσιμο ερώτημα αυτό, πως θα μπορέσει ξανά, ο δαρθείς εκπαιδευτικός να «σταθεί», κατά την εκπαιδευτική αργκό, στην τάξη;

Λεπτομέρειες θα πει κάποιος, όπως λεπτομέρεια είναι και πως θα αντιμετωπίσει ο τραυματισμένος και με ιατρική βούλα εκπαιδευτικός τις επιπτώσεις απ’ αυτό το τραυματισμό, που όπως όλοι γνωρίζουν για τους κοινούς ανθρώπους και μη αθλητές είναι και επώδυνος και αφήνει μόνιμες παρενέργειες, με ότι κι αν αυτό σημαίνει…

Αυτό, που όμως είναι και το ποιο σημαντικό είναι η γνωμάτευση ειδικού που αναφέρει την κατάσταση του μαθητή και αιτιολογεί τη συμπεριφορά του, βάση τις οποίας και σύμφωνα με τις δηλώσεις των στελεχών της εκπαίδευσης, αυτός δεν θα τιμωρηθεί.

Με απλά λόγια, αυτοί οι κύριοι και κυρίες, δηλαδή ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, ο Διευθυντής του σχολείου και ο σύλλογος Διδασκόντων, συνεπικουρούμενοι από τον σύλλογο Γονέων και το 15μελές του σχολείου, όποιος μαθητής διαθέτει τέτοιο χαρτί, μπορεί ανά πάσα στιγμή να κάνει ότι θέλει χωρίς να υπακούει και τηρεί τους κανόνες της σχολικής και μαθητικής ζωής και χωρίς να αντιμετωπίζει καμία επίπτωση γι’ αυτό.


Εύλογο είναι, όμως, το ερώτημα: Αν ο συγκεκριμένος μαθητής ή κάποιος άλλος που έχει αυτά τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς και μάλιστα με πιστοποίηση ειδικού, επιτεθεί σ’ ένα συμμαθητή του και τον τραυματίσει σοβαρά, ή ακόμη στην ακραία περίπτωση που αυτός προκαλέσει αυτοτραυματισμό, ποιος έχει τις ευθύνες;

Οι εκπαιδευτικοί που έχουν κατά το νόμο και την απόλυτη ευθύνη για την ασφάλεια των μαθητών στο σχολείο ή κάποιος φούφουτος; Κι αν στις περιπτώσεις αυτές, οι γονείς του ή των μαθητών στραφούν κατά των εκπαιδευτικών, ζητώντας την κεφαλή τους επί πίνακι, όπως συμβαίνει σχεδόν σε καθημερινή βάση για ασήμαντα περιστατικά στα σχολεία όλης της χώρας, ποιος είναι αυτός που θα τους προσφέρει κάλυψη;

Να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχει σχολική μονάδα που να μην έχει μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ίδιας ή άλλης κατηγορίας (προβλήματα συμπεριφοράς) με τον μαθητή που προκάλεσε ή αν θέλετε ενεπλάκει στο συμβάν του 1ου ΕΠΑΛ Ρεθύμνου.

Στο 99% των περιπτώσεων αυτών, απ’ όσο γνωρίζει η στήλη, οι γονείς τους έχουν εμπεδώσει το «πρόβλημα» των παιδιών τους και συνεργάζονται απόλυτα με τις εκπαιδευτικές κοινότητες του σχολείου που φοιτούν οι γόνοι τους. Κανείς απ’ αυτούς δεν ζητά διαφορετική μεταχείριση για τα τέκνα του, με αποτέλεσμα, αυτά παρά τις ιδιαιτερότητές τους να εντάσσονται ομαλά τόσο στην μαθητική ζωή, όσο και στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

Οι ίδιοι γνωρίζουν ότι, αν απαιτήσουν διακριτή μεταχείριση των παιδιών τους, αυτή μπορεί να υπάρξει μόνο στα Ειδικά Σχολεία, που διαθέτουν και το κατάλληλο εξειδικευμένο για τον σκοπό αυτό εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό επιστημονικό προσωπικό.

Σε ότι αφορά, βέβαια, την εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου και τον τρόπο θεώρησης των πραγμάτων που αφορά το δημοσιοποιηθέν γεγονός, είναι χαρακτηριστικά αυτά που οι ίδιοι αναφέρουν στην ανακοίνωση που συνυπογράφουν (!!!) ο το Δεκαπενταμελές Συμβούλιο των Μαθητών και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Για να είμαστε ειλικρινείς δεν γνωρίζουμε τα κίνητρά τους, -κοινωνικές πιέσεις, φόβος για το τι θα ακολουθήσει, αντιδράσεις γονέα μαθητή, σφάλματα διαχείρισης του, κλπ-, προκάλεσε αυτή την ανακοίνωση, αντί να τηρηθεί το «η σιωπή είναι χρυσός».

Κατ’ αυτούς, ΔΕΝ υπάρχει κανένα θέμα που να δημιουργήθηκε από το συγκεκριμένο συμβάν, όλα είναι καλά και ελεγχόμενα και οι μόνοι που φταίνε, είναι οι λειτουργοί της ενημέρωσης οι οποίοι το δημοσιοποίησαν.

Αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους χαρακτηριστικά:

«Τα γεγονότα αυτά δεν δημοσιοποιούνται διότι ούτε στην εκτόνωση τους θα συνέβαλε η δημοσιογραφική καταγραφή, ούτε είναι σκόπιμο να ακουστούν ονόματα ή έστω να υπονοηθούν πρόσωπα τα οποία μετέπειτα στιγματίζονται, ενοχοποιούνται και στην μικρή μας κοινωνία εύκολα περιθωριοποιούνται.»

-Κατ’ αρχή, τα ΜΜΕ, (ιστοσελίδες, κλπ) αντιμετώπισαν και πρόβαλαν το γεγονός, σαν μία περίεργη και πρωτοφανή είδηση, -είπαμε ότι είδηση είναι όταν ο Άνθρωπος, δαγκώνει σκύλο και όχι το αντίστροφο-, αλλά με πολύ σεβασμό και διακριτικότητα, χωρίς καμία αναφορά είτε στα ονόματα του Μαθητή και του Εκπαιδευτικού, είτε του σχολείου, με μόνο προσδιορισμό ότι το συμβάν έλαβε χώρα σε σχολείο της Κρήτης.

Συνεπώς κανείς ούτε στιγματίσθηκε, ούτε ενοχοποιήθηκε, ούτε περιθωριοποιήθηκε. Αυτό που μένει είναι η προσπάθεια των εκπαιδευτικών παραγόντων του συγκεκριμένου σχολείου, -αυτοί οι ίδιοι το κατανόμασαν-, να κρύψουν το πρόβλημα κάτω από το χαλί.

«Η πόλη μας θα πρέπει να αναδεικνύει τις κινήσεις εκείνες των μαθητών της που την βγάζουν από την αφάνεια με τρόπο δημιουργικό, όπως τα σχολικά προγράμματα και οι καινοτόμες δράσεις που οι μαθητές μας αναλαμβάνουν, πρωτοβουλίες που μας κάνουν να καμαρώνουμε γι’ αυτά και να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Κάθε απρόσεκτη και εντυπωσιοθηρικά διατυπωμένη είδηση ενδέχεται να δυναμιτίσει ανεξέλεγκτες καταστάσεις αντί απλά να «φωτίσει» γεγονότα που οι δάσκαλοι και οι γονείς μπορούν να αντιμετωπίσουν με κατανόηση και αγάπη.»

-Εδώ πλέον εμπλέκεται όλη η πόλη και ο «λαός» της. Ολοκληρωτική νοοτροπία, φωτίζει την Πόλη για να κρυφθούν οι τεράστιες ευθύνες των εκπαιδευτικών παραγόντων και ειδικότερα του Διευθυντή της σχολικής μονάδας και του Διευθυντή εκπαίδευσης. Για να προλάβουν μάλιστα τις εντυπώσεις για όσα μέλλοντα συμβούν, κατηγορούνται ουσιαστικά οι δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ που δημοσιοποίησαν το συγκεκριμένο γεγονός, ότι αυτοί θα είναι οι υπαίτιοι για όσες ανεξέλεγκτες καταστάσεις πειθαρχικής συμπεριφοράς συμβούν στο μέλλον, παρότι οι ίδιοι πήραν και παίρνουν τις σχετικές αποφάσεις.

Εάν πράγματι οι καθηγητές και οι γονείς αντιμετωπίζουν με κατανόηση και αγάπη, περιπτώσεις σαν αυτές του μαθητή με τα ειδικά προβλήματα συμπεριφοράς, όφειλαν να τον στείλουν σε ειδικό σχολείο, στο οποίο θα είχε και την κατάλληλη επιστημονική και όχι μόνο υποστήριξη και όχι να διακινδυνεύουν την μαθητική, παιδαγωγική και κοινωνική ανέλιξη όλων των υπόλοιπων μαθητών του σχολείου.

Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι κοινωνικός στιγματισμός και περιθωριοποίηση η φοίτηση μαθητή σε ειδικό σχολείο, αντίθετα είναι δείγμα αμέριστης συμπαράστασης και φροντίδας για την ομαλή και σωστή κοινωνική ένταξη και εκπαιδευτική ανέλιξή του.

«Για τον λόγο αυτό ζητάμε με κάθε τρόπο από τα ΜΜΕ να σεβαστούν το εκπαιδευτικό λειτούργημα και να μας επιτρέψουν να κάνουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ομαλοποίησης της κατάστασης προς όφελος της μαθητικής κοινότητας και της εκπαιδευτικής διαδικασίας».

-Να μας συγχωρούν, όλοι αυτοί που υπογράφουν την ανακοίνωση (παρατίθεται στην συνέχεια) και κυρίως οι Εκπαιδευτικοί του σχολείου, αλλά βασικό καθήκον των «δασκάλων» είναι η διαπαιδαγώγηση των μαθητών τους, στους κανόνες που διέπουν την σχολική ζωή και κατ’ επέκταση και την κοινωνία, αλλιώς καλλιεργείται με υπευθυνότητά τους η αναρχία της «ζούγκλας», στην οποία ο ισχυρότερος επιβάλει την θέληση και εξουσία του.

Όλα τα άλλα, απλώς είναι φληναφήματα, και οι ίδιοι το γνωρίζουν πολύ καλά. Ας αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και ας αφήσουν, όλες τις «περικοκλάδες» περί ικανότητας της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής κοινότητας να λύσει πέρα απ’ όσα ορίζουν οι κανόνες που ισχύουν για όλους τους άλλους μαθητές και γονείς της χώρας, εκτός βέβαια αν οι ίδιοι ανήκουν σε κάποιο νέο βηλαέτι…

Εκπαιδ-άρχης

Vukentra.gr

----------------------

Δείτε στην συνέχεια την ανακοίνωση του σχολείου αι το δημοσίευμα για τον ξυλοδαρμό του εκπαιδευτικού, όπως και τα δύο κείμενα δημοσιεύθηκαν σε τοπικές ιστοσελίδες της Κρήτης…

----------

Μαθητής έδειρε τον καθηγητή του -Το σχολείο τα βάζει με τα ΜΜΕ που προέβαλαν το θέμα

Με αφορμή το χθεσινό συμβάν που διαδραματίστηκε σε σχολείο του Ρεθύμνου όταν, ένας μαθητής έδειρε τον καθηγητή του επειδή του έκανε μία παρατήρηση, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς προχώρησαν σε μία αιχμηρή ανακοίνωση κατά των ΜΜΕ για τον τρόπο που χειρίστηκαν το θέμα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση πολλές είναι οι φορές που μία σχολική κοινότητα καλείται να αντιμετωπίσει πλήθος από γεγονότα «με όλα τα παιδαγωγικά εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ο σύλλογος των διδασκόντων».

Την ίδια ώρα αναφέρει πως τα γεγονότα αυτά δεν δημοσιοποιούνται καθώς «ούτε στην εκτόνωσή τους θα συνέβαλε η δημοσιογραφική καταγραφή, ούτε είναι σκόπιμο να ακουστούν ονόματα ή έστω να υπονοηθούν πρόσωπα τα οποία μετέπειτα στιγματίζονται, ενοχοποιούνται και στην μικρή μας κοινωνία εύκολα περιθωριοποιούνται».

Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς ζητούν από τα ΜΜΕ να «σεβαστούν το εκπαιδευτικό λειτούργημα και να μας επιτρέψουν να κάνουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ομαλοποίησης της κατάστασης προς όφελος της μαθητικής κοινότητας και της εκπαιδευτικής διαδικασίας».

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Το πρόσφατο συμβάν στο 1ο ΕΠΑΛ του Ρεθύμνου ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά από γεγονότα που η ειδησεογραφία συνηθίζει να προβάλει ως σημεία των καιρών με βαθύτερα αίτια.

Η αλήθεια όμως είναι ότι κάθε σχολική κοινότητα, αποτελούμενη κατεξοχήν από έμψυχο υλικό (καθηγητές – μαθητές – γονείς) και όχι μόνο από αίθουσες και γραφική ύλη, διαχειρίζεται κάθε ώρα και στιγμή, σε κάθε σχολική χρονιά πλήθος από γεγονότα, όπως διαπληκτισμοί, συγκρούσεις, εντάσεις, ρατσιστικές συμπεριφορές, που αντιμετωπίζονται άμεσα με όλα τα παιδαγωγικά εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ο σύλλογος των διδασκόντων.

Τα γεγονότα αυτά δεν δημοσιοποιούνται διότι ούτε στην εκτόνωση τους θα συνέβαλε η δημοσιογραφική καταγραφή, ούτε είναι σκόπιμο να ακουστούν ονόματα ή έστω να υπονοηθούν πρόσωπα τα οποία μετέπειτα στιγματίζονται, ενοχοποιούνται και στην μικρή μας κοινωνία εύκολα περιθωριοποιούνται.

Η πόλη μας θα πρέπει να αναδεικνύει τις κινήσεις εκείνες των μαθητών της που την βγάζουν από την αφάνεια με τρόπο δημιουργικό, όπως τα σχολικά προγράμματα και οι καινοτόμες δράσεις που οι μαθητές μας αναλαμβάνουν, πρωτοβουλίες που μας κάνουν να καμαρώνουμε γι’ αυτά και να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Κάθε απρόσεκτη και εντυπωσιοθηρικά διατυπωμένη είδηση ενδέχεται να δυναμιτίσει ανεξέλεγκτες καταστάσεις αντί απλά να «φωτίσει» γεγονότα που οι δάσκαλοι και οι γονείς μπορούν να αντιμετωπίσουν με κατανόηση και αγάπη.

Για τον λόγο αυτό ζητάμε με κάθε τρόπο από τα ΜΜΕ να σεβαστούν το εκπαιδευτικό λειτούργημα και να μας επιτρέψουν να κάνουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ομαλοποίησης της κατάστασης προς όφελος της μαθητικής κοινότητας και της εκπαιδευτικής διαδικασίας»
Ο Σύλλογος Διδασκόντων, το Δεκαπενταμελές Συμβούλιο των Μαθητών και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑΛ Ρεθύμνου.

Πηγή: cretapost

----------------

«Εκτός ελέγχου» μαθητής έστειλε στο νοσοκομείο καθηγητή του στο Ρέθυμνο


Θύμα ξυλοδαρμού από έναν μαθητή του έπεσε ένας εκπαιδευτικός στο Ρέθυμνο.

Συγκεκριμένα πρόκειται για Μαθηματικό που διδάσκει στο 1ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου στα Περιβόλια και δέχτηκε την επίθεση από μαθητή της Β’ Λυκείου.

Το περιστατικό συνέβη εν ώρα μαθήματος, όταν ο καθηγητής προσπάθησε να συμμορφώσει τον μαθητή, να επανέλθει στην τάξη, για να συνεχιστεί το μάθημα.

Ο μαθητής επέμενε στο να μην φέρεται κόσμια και όταν ο καθηγητής του έβαλε τις φωνές, ο μαθητής εξαγριώθηκε σε τέτοιο βαθμό, που σηκώθηκε από τη θέση του και επιτέθηκε στον εκπαιδευτικό.

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, πρόκειται για μαθητή που αντιμετωπίζει πρόβλημα ως προς τη διαχείριση των συναισθημάτων του και ιδιαίτερα του θυμού του.

Το αποτέλεσμα τελικά ήταν πως όταν ο καθηγητής του ζήτησε να περάσει έξω από τη σχολική τάξη, ο μαθητής εξαγριώθηκε σε τέτοιο βαθμό που σηκώθηκε και επιτέθηκε στον εκπαιδευτικό με αποτέλεσμα να ραγίσει η επιγονατίδα του και να φέρει γύψο στο πόδι του, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα.

Οι νομικές κινήσεις του καθηγητή

Δεν θα ασκηθεί μήνυση από τον Μαθηματικό του 1ου ΕΠΑΛ στον μαθητή της Β’ Λυκείου, αφού οι γονείς του εφήβου προσκόμισαν γνωμάτευση ειδικού που αναφέρει την κατάσταση του μαθητή και αιτιολογεί τη συμπεριφορά του.

Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για άριστο μαθητή, αφού πέρυσι ο ίδιος Μαθηματικός τον είχε βαθμολογήσει με 20, όμως αναδεικνύεται για μία ακόμη φορά η ανάγκη πρόσληψης σχολικών ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών και ψυχιάτρων που εξειδικευμένα θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους στη σχολική κοινότητα.

Πηγή: neakriti

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "