Δυτική Αθήνα: Σχολεία Εκπαίδευσης ψυχών ή ναρκο-αλιευτών; Οι «πεφωτισμένοι» Διευθυντές που δεν «βλέπουν» και άλλα τεινά…

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Επαγγελματική


Όταν κάποιος πολιτικός ή στέλεχος του κρατικού μηχανισμού μιλά για την Δυτική Αθήνα, συνήθως αναφέρεται σ’ αυτή σαν «εγκαταλειμμένη και υποβαθμισμένη» από την κεντρική εξουσία περιοχή. Ακόμη, μόλις χθες ο Δήμαρχος Περιστερίου κατά την συνάντησή του με την Περιφερειάρχη Αττικής μίλησε για τα συσσωρευμένα προβλήματα των Δήμων αυτής της περιοχής.

Για να είναι ειλικρινής, δεν γνωρίζω, αν αυτοί οι κύριοι που μιλούν συνεχώς για την υποβαθμισμένη Δυτική Αθήνα έχουν ποτέ επισκεφθεί τις κρατικές δομές που υπάρχουν και ειδικότερα τα σχολεία που λειτουργούν, τα οποία είναι και το αντικείμενο του παρόντος σημειώματος.

Αν εξαιρέσει κανείς τα μικροπροβλήματα συντήρησης ή ακόμη και λειτουργίας, κάτι συνήθες και κοινό για όλα τα σχολεία της χώρας, οι σχολικές μονάδες της δυτικής Αθήνας, σε τίποτα δεν διαφέρουν από όλα τα υπόλοιπα, είτε αυτά βρίσκονται στο Αγρίνιο, είτε στην Κώ, είτε ακόμη σε κάποια μικρή πόλη του Έβρου. Αντίθετα μάλιστα τυγχάνουν ιδιαίτερης φροντίδας από τον πρόεδρο του ΟΣΚ, κ. Ηρακλή Δρούλια που έχει την τιμή να πολιτεύεται στην τοπική αυτοδιοικητική σκηνή.

Είναι γεγονός, ότι το σύνολο σχεδόν των σχολείων της δυτικής Αθήνας λειτουργούν, στα πλαίσια του δυνατού, άψογα., κάτω από το βλέμμα και τις φροντίδες τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των διευθυντών τους και ακόμη των προϊσταμένων αρχών Εκπαίδευσης, καθώς και των δημοτικών επιτροπών παιδείας.

Υπάρχουν, όμως και ορισμένες εκπαιδευτικές μονάδες, όπου αν μιλήσουμε κατά την λαϊκή αργκό, επιεικώς «γίνεται το έλα να δεις».

 

  • Εκπαιδευτικοί, που συνήθως «χάνουν» μερικές ώρες εκπαίδευσης κάθε ημέρα και στις διαμαρτυρίες των μαθητών, απλώς είτε προσπαθούν να τους βγάλουν ψεύτες, είτε επικαλούνται εκ των υστέρων έκτακτη υπηρεσιακή απασχόλησή τους στο «γραφείο» του σχολείου. Το κακό στην περίπτωση αυτή είναι ότι οι «προϊστάμενοι» τους (τομεάρχες) και οι διευθυντές τους, τους καλύπτουν απέναντι στους μαθητές, φοβούμενοι ότι θα διαταραχθεί η εργασιακή ειρήνη.
  • Εκπαιδευτικοί, δεν κάνουν καθόλου μάθημα, αφού οι μαθητές δεν προσέρχονται στη τάξη και παρόλα αυτά το παρουσιολόγιο «δείχνει» και πιστοποιεί την παρουσία τους. Το θέμα είναι γνωστό τόσο στους προϊσταμένους των εκπαιδευτικών, όσο και στους Διευθυντές που, όμως, ποιούν τη νήσσα προκειμένου να μη «κοπούν» από απουσίες οι συγκεκριμένοι μαθητές και «χαθεί» το Τμήμα και οι ώρες διδασκαλίας που αναλογούν σ’ αυτό.
  • Εκπαιδευτικοί, έχουν πάψει να «κάνουν» εργαστηριακές ασκήσεις και πρακτική εκπαίδευση στους μαθητές των τάξεων τους, λόγω αδυναμίας και έλλειψη τεχνολογικής πείρας, και αντί γι’ αυτό επιδίδονται στο σπορ της διδασκαλίας μέσω βίντεο και προβολής εικόνων με προτζέκτορα.
  • Διευθυντής, ζήτησε την κατ’ εξαίρεση και εκτός ημερομηνιών έγκριση εγγραφής μαθητή, ως αμέμπτου ηθικής συμπεριφοράς και χρήζοντος βοήθειας και συμπαράστασης, αποκρύπτοντας τον πρότερο μαθητικό βίο του κατά τον οποίο όχι μόνο παρατηρήθηκε, αλλά και τιμωρήθηκε για κατοχή, χρήση και διακίνηση «ουσιών». Αποτέλεσμα, ο μαθητής επανήλθε με την ίδια συμπεριφορά και ήδη με τις «ευγενικές» του προσπάθειες η κατοχή και χρήση επεκτάθηκε και σε άλλους μαθητές. Ο κ. Διευθυντής, ποιεί τη νήσσα στα παράπονα και τις επισημάνσεις των εκπαιδευτικών του σχολείου και επί πλέον τους «δίνει στον ναρκο-αλιευτή μαθητή.
  • Διευθυντές σχολείων, σε έτερη, αναφερθείσα από εκπαιδευτικό, περίπτωση ναρκο-αλιευτή μαθητή με την ίδια διαγωγή της κατοχής, χρήσης και διακίνησης μεταξύ των μαθητών «ουσιών», ποίησαν την νήσσα, αρνούμενοι στην πράξη να ασχοληθούν με το θέμα…
  • Διευθυντής, αντί να παραβρίσκετε καθημερινά και σε όλο το ωράριο λειτουργίας του σχολείου, σ’ αυτό, παρακολουθεί τις ίδιες ώρες ετήσιο σεμινάριο «παιδαγωγικής φύσης» προκειμένου να αναβαθμίσει τα προσόντα του σε ΑΤΕΙ. Για να έχει, όμως πληροφόρηση των τεκταινομένων στην σχολική μονάδα του, έχει συγκροτήσει δίκτυο μαθητών που τον πληροφορεί για την συμπεριφορά των εκπαιδευτικών τόσο μέσα στην τάξη, όσο και εκτός αυτής. Ενίοτε κι όταν αισθάνεται «πίεση» από κάποιο εκπαιδευτικό του σχολείου για την διευθυντική και όχι μόνο συμπεριφορά του, το δίκτυο των μαθητών που έχει συστήσει «φροντίζει» για τον «συνετισμό» των αντιδρούντων εκπαιδευτικών.
  • Διευθυντής Σχολικής μονάδας, επιδίδεται στο «σπορ» της ανάληψης αμειβόμενης διδακτικής υπηρεσίας σε περισσότερες της μίας δημόσιες εκπαιδευτικές μονάδες άλλου τύπου και άλλης βαθμίδας, χωρίς να έχει λάβει την κατά νόμο άδεια παροχής ιδιωτικού έργου από το οικείο ΠΥΣΔΕ του οποίου είναι μέλος. Πρόσφατα, μάλιστα υπήρξε και σχετικό επεισόδιο με τις διευθυντικές αρχές μίας από αυτές τις εκπαιδευτικές μονάδες, αφού η διδακτική συμπεριφορά προς τους «μαθητές» του και αξιολόγησή τους είχε σαν αποτέλεσμα την διαρροή (αποχώρηση) του 40% περίπου από αυτούς.

Δεν θα αναφερθούμε σε ονόματα, αφού τόσο οι εκπαιδευτικοί, όσο και οι Διευθυντές κάθε βαθμίδας στη δυτική Αθήνα, γνωρίζουν πολύ καλά σε ποια σχολεία γίνονται όλα αυτά. Ακόμη και το Υπουργείο Παιδείας, με μία απλή ματιά στα στοιχεία του MyScool μπορεί να εντοπίσει τις περιπτώσεις.

Αυτό, όμως που θεωρούμε πολύ σοβαρό και το οποίο πιθανόν αγγίζει τα όρια ποινικών αδικημάτων, είναι η αγνόηση των περιπτώσεων των μαθητών που έχουν «καταγραφεί» για κατοχή, χρήση και διακίνηση «ουσιών». Εξάλλου γι’ αυτό επιλέχθηκαν και ορίσθηκαν σαν Διευθυντές σχολικών μονάδων. Να φροντίζουν τα παιδιά του σχολείου τους…

Υ.Γ.1: Κύριε Διευθυντά, δεν χρειάζεται να ρωτάτε γι’εμάς. Εμείς δεν σας ξέρουμε προσωπικά, αλλά μπορούμε και είναι αναφέρετο δικαίωμά μας να κρίνουμε τις πράξεις σας. Εξάλλου η εποχή των αυθεντιών και της χρήσης της διοικητικής εξουσίας, σε ‘ότι μας αφορά έχει περάσει προ πολλού. Εάν διαφωνείτε με όσα γράφουμε, εδώ είμαστε να παρουσιάσουμε τις απόψεις και αιτιάσεις σας… Σε κάθε περίπτωση δεν μπορείτε να είστε «και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ», έστω κι αν σας θεωρούν ως τον ειδικό των ειδικών. Εξάλλου σεις είπατε, ότι είστε Διευθυντής και δεν σας «επιτρέπετε» να κάνετε μαθήματα πρακτικής άσκησης. Εκτός βέβαια, από το δικό σας σχολείο, όπου το «δεύτερος» στο εργαστήριο βολεύει καταστάσεις και δει το διοικητικό έργο…

Υ.Γ.2: Για τις επιλογές των Διευθυντών, ή μάλλον την αντικατάσταση αυτών που είχαν αποχωρήσει το καλοκαίρι λόγω συνταξιοδότησής τους, το «στήσιμο» των καλών σχολείων, αλλά και το «σπρώξιμο» των ανεπιθύμητων στα δύσκολα, όπως και η υπέρβαση της «λίστας» σε λίγες ημέρες «κοντά» σας…

Ο «Σχολάζων & Κολάζων»

Vukentra.gr

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "