ΙΕΠ & ΥΠΑΙΘ: Πακτωλός πρόσθετων αμοιβών σε στελέχη του Παιδείας και Συνταξιούχους. Ο κ. Κ. Λολίτσας και οι μοναδικοί «διπλά Αμειβόμενοι συνταξιούχοι» κ.κ. Γ. Αλεβίζος και Π. Χηνάς

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Ειδική Αγωγή

 

Διαδικτυακός φίλος μας θύμισε ότι σε προηγούμενο σημείωμα μας είχαμε, περιγράφοντας ότι συμβαίνει με την καταλήστευση του ΕΣΠΑ, γράψει ότι «Στην Ελλάδα τα «λαμόγια» είναι διαχρονικά και ουδέποτε παίρνουν σύνταξη». 

Εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι είχαμε λάθος. Και σύνταξη παίρνουν και πλουσιοπάροχες αμοιβές καρπώνονται από τα προγράμματα ΕΣΠΑ, αφού η ηγετική ομάδα του ΙΕΠ, συνταξιούχοι με πολύ μεγάλα «@ρχιδι@, -«επιστημονικά» νοείται- δεν διανοείται να αφήσει τίποτα να πέσει κάτω, μήπως βρουν πόρτα ανοιχτή τίποτα νέοι και τους χαλάσουν τη σούπα, συγνώμη το «παίγνιο» που έχουν στρώσει. 

Όπως έχουμε γράψει κατ’ επανάληψη, σε σημείο που να κινδυνεύουμε να θεωρηθούμε γραφικοί, ισχύει το «Είναι πολλά τα λεφτά Άρη» ή με άλλα λόγια τα «λεφτά» του ΕΣΠΑ είναι για ξόδεμα, γιατί να αφεθούν στην τύχη τους; 

Επί του προκείμενου, μπορεί το πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή να μας τελείωσε, αφού οι υπηρεσίες του ΙΕΠ έχασαν τις προθεσμίες εκταμίευσης του προγράμματος ΕΣΠΑ και να έμειναν μόνο στο πιλοτικό πρόγραμμα, μπορεί διάφοροι Οργανισμοί του Δημοσίου να σκάσανε μύτη με σεμινάρια Ειδικής Αγωγής επί πληρωμή (βλέπε σχετική ανάρτηση), τα «paidia», όμως, της Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘ και του ΙΕΠ, με την «ευγενική» συνδρομή του Γ.Γ. του υπουργείου, φρόντισαν για τον εαυτό τους και όχι μόνο. 

Τελευταίο «επεισόδιο» στη σειρά, ή μάλλον όχι, αφού ακολούθησαν και άλλα, η εκ νέου συγκρότηση αμειβόμενης «Επιστημονικής Ομάδας Εργασίας Υποστήριξης της πράξης στο πλαίσιο υλοποίησης επιμέρους δράσεων του Υποέργου 1 «Οργάνωση και Διαχείριση της πράξης» για την πράξη «Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μητρώου δεδομένων για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ηλικίας 4-25 ετών και αξιοποίηση του στην εκπαιδευτική διαδικασία» στο πλαίσιο των ΑΠ 1, 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007 – 2013. 

Την απόφαση 2652/5.3.2014 (ΦΕΚ 187Β/2014) υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ κ. Αθανάσιος Κυριαζής και όχι ο καθ’ ύλην αρμόδιος Γ.Γ. της Διά Βίου Μάθησης. Γιατί έγινε αυτό, κανείς δεν ξέρει, πιθανόν λόγο της φημολογούμενης ισχυρής αντίδρασης του τελευταίου στα «τερτίπια» της ηγετικής ομάδας του ΙΕΠ. (για να δείτε ή «κατεβάσετε» το ΦΕΚ με την απόφαση κάντε κλικ εδώ). 

Προϊστορία – η Πρώτη Επιτροπή και η ολοκλήρωση των εργασιών της 

Η αναφερόμενη στην προηγούμενη (αλλά και στις επόμενες) παράγραφο «Επιστημονική Ομάδα ΕργασίαςΥποστήριξης της πράξης…» δεν είναι η πρώτη φορά που συγκροτείται (!!!). Στις 5 Ιανουαρίου 2011 ο τότε Γεν. Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Βασίλειος Κουλαϊδής με την με αριθμ. 200/5.1.2011 απόφαση του (ΑΔΑ: 4Α989-ΖΕ) ορίζει την πρώτη Επιστημονική Ομάδα Εργασίας που την ονομάζει «Επιστημονική Επιτροπή Υποστήριξης της Πράξης» (για να δείτε ή «κατεβάσετε» την απόφαση κάντε κλικ εδώ). 

Το αντικείμενο εργασιών είναι ακριβώς το ίδιο με την νέα του κ. Κυριαζή, είναι πενταμελής και τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη είναι: 

Τακτικά μέλη: 

1. Γεώργιος Αλεβίζος του Αναστασίου, Α.Δ.Τ. ΑΖ 538750, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ., 

2. Νικόλαος Νικολούλης του Αποστόλου, Α.Δ.Τ. Σ 047360, συνταξιούχος Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, Σχολικός Σύμβουλος Ε.Τ., 

3. Παναγιώτης Χηνάς του Χριστόδουλου, Α.Δ.Τ. 373149, Αποσπασμένος Εκπαιδευτικός (ΠΕ23) στην Κ.Υ. του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ., 

4. Ευάγγελος Παππάς του Ιωάννη, Α.Δ.Τ. ΑΒ 515838, Αποσπασμένος Εκπαιδευτικός (ΠΕ20) στην Κ.Υ. του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ., 

5. Ιωάννης Κονδύλης του Γεωργίου, Α.Δ.Τ. ΑΕ 082002, Αποσπασμένος Εκπαιδευτικός (ΠΕ20) στην Κ.Υ. του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ. 

Αναπληρωματικά μέλη κατά αντιστοιχία: 

1. Βασίλειος Κουρμπέτης του Θεόδωρου, Α.Δ.Τ. Τ 137584, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 

2. Κωνσταντίνος Γκυρτής του Γεωργίου, Α.Δ.Τ. ΑΒ 630847, αποσπασμένος εκπαιδευτικός Πληροφορικής στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτου, 

3. Βασίλειος Μπελεσιώτης του Σωτηρίου, Α.Δ.Τ. ΑΖ 020604, Εκπαιδευτικός ΠΕ19, Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Α' Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Αθήνας, 

4. Αφεντία Ιωσηφίδου του Παύλου, Α.Δ.Τ. Λ 299910, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός (ΠΕ70) στην Κ.Υ. του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ., 

5. Φανή Λυμπεροπούλου του Παναγιώτη, Α.Δ.Τ. Ξ 456146, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός (ΠΕ11) στην Κ.Υ. του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ. 

σ.σ. Η επισήμανση των ονομάτων είναι δική μας. «Κρατείστε» τα ονόματα για τα ποιο κάτω, αλλά και επόμενα δημοσιεύματα του Vukentra.gr και θα κατανοήσετε το «σύστημα» κατανομής ρόλων και αμοιβών στο ΕΣΠΑ. 

Η διάρκεια Εργασιών της (1ης) «Επιτροπής Επιστημονικής Υποστήριξης της Πράξης…» 

Όπως αναφέρεται στην παρ. 4 της συγκεκριμένης απόφασης η διάρκεια των εργασιών της ορίσθηκε στους 17 μήνες και 10 ημέρες, δηλαδή έως 16.7.2012. Η ίδια ημερομηνία ορίζεται και ως η ημερομηνία ολοκλήρωσης της Πράξης. Για όποιον γνωρίζει έστω και στοιχειωδώς τα των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, γίνονται αμέσως αντιληπτά τα εξής: 

α). Η Επιτροπή όφειλε να έχει ολοκληρώσει και παραδώσει το έργο που της είχε ανατεθεί έως τις 16.7.2012, ημέρα που σύμφωνα με το πρόγραμμα ΕΣΠΑ θα έπρεπε να ολοκληρωθεί η χρηματοδοτούμενη Πράξη. 

β). Οι προβλεπόμενες από την «Πράξη» αμοιβές των μελών της Επιτροπής εκταμιεύθηκαν μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της και αποδόθηκαν σε αυτά, όπως γίνεται για κάθε πρόγραμμα ΕΣΠΑ. 

γ). Η σχετική δράση, δηλαδή «Ο σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μητρώου … για μαθητές με αναπηρία… ηλικίας 4-25 ετών…» θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί έως τις 16.7.2012, παραδοθεί όλο το υλικό που προέβλεπε η δράση και να εκταμιευθούν οι δαπάνες που είχαν εγκριθεί γι’ αυτήν. 

Η εκ νέου συγκρότηση της «Επιτροπής…» με άλλο όνομα και σε άλλο πρόγραμμα ΕΣΠΑ – Το κόλπο της επανασυγκρότησης 

Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν έχουμε πληροφόρηση αν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κ. Κυριαζής γνώριζε την προηγούμενη απόφαση του προκατόχου του στη θέση που κατέχει κ. Βασιλείου Κουλαϊδή και αν οι «παρατρεχάμενοι» της ΕΥΔ και του ΙΕΠ τον «οδήγησαν» στη νέα απόφαση συγκρότησής της. 

Το βέβαιο είναι ότι σύμφωνα με τους κανονισμούς (ευρωπαϊκή Νομοθεσία και Οδηγίες του Ε.Κ.) δεν ήταν δυνατή η εκ νέου συγκρότηση της «Επιτροπής…» ως αμειβόμενης αφού η δράση είχε ήδη χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ και η εκ νέου χρηματοδότηση της δεν επιτρέπεται. Παρ’ όλα αυτά, όπως είναι γνωστό, τους ανθρώπους που «θέλουν να παράγουν έργο» έ… έστω και λίγο ή λίγο διπλο-αμειβόμενο τίποτα δεν τους σταματά. Η παράκαμψη των «περιορισμών και απαγορεύσεων» των φραγκολεβαντίνικων κανονισμών της Ε.Ε. έγινε με ιδιαίτερα ευφυή τρόπο που οι γραμματοσχεδιαστές των Βρυξελλών δεν μπορούν να κατανοήσουν, πόσο μάλλον να αντιληφθούν. 

1). Τροποποίησαν την αρχική απόφαση για το πρόγραμμα ΕΣΠΑ, για 2η φορά στις 16.12.2012 με την με αριθμ. 14407/16.12.2012 απόφαση του Γ.Γ. κ. Αθανασίου Κυριαζή (ΑΔΑ: ΒΛΓΕ9-Ζ0Λ). Για να δείτε ή κατεβάσετε την απόφαση κάντε κλικ εδώ. Σημειωτέον ότι η πρώτη τροποποίηση του προγράμματος έγινε δύο μόνο μήνες πριν με την Απόφαση 9209/12.10.2012, κι όποιος κατάλαβε…κατάλαβε… 

2). Με την 2η τροποποίηση του Προγράμματος προβλέπεται πλέον νέα 9μελής Επιτροπή (1 πρόεδρος, 7 μέλη, 1 γραμματέας) – πίνακας 2.2 α/α 2- με ενδεικτικό προϋπολογισμό 41.250,00 ευρώ. 

Το περίεργο είναι ότι στην παρ. 3 της απόφασης αναφέρεται ότι είχε παραδοθεί τμήμα από το έργο της 1ης 5μελούς επιτροπής που χρησιμοποιήθηκε για την σύνταξη προκήρυξης επιλογής αναδόχου για το λογισμικό της βάσης δεδομένων. Με άλλα λόγια η 5μελής «Επιτροπή…» σε 17 μήνες παρέδωσε μόνο τις προδιαγραφές του διαγωνισμού… τόσο καλά. 

3). Καθόρισαν όλο το υπόλοιπο έργο που δεν παρέδωσε η 1η επιτροπή ως «φυσικό» αντικείμενο του έργου (παρ. 4 της απόφασης 14407/16.12.2012). 

Με τον απλό αυτό τρόπο οι «ινστρούχτορες» διαχείρισης του προγράμματος «καθάρισαν και μπορούσαν να προχωρήσουν στην συγκρότηση νέας «Επιτροπής…». 

4). Επειδή η ονομασία «Επιστημονική Επιτροπή Υποστήριξης της Πράξης…» θα χτυπούσε κόκκινο στις βάσεις δεδομένων των ελεγκτικών αρχών των χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων της Ε.Ε. η νέα επιτροπή ονομάσθηκε «Επιστημονική Ομάδα Εργασίας για την υποστήριξη της Πράξης…». 

Το συνολικό κόστος της Πράξης και η αμοιβή των Μελών της «Επιτροπής…» 

Με την ίδια τροποποιητική (2η) απόφαση, μετατίθεται ο χρόνος λήξης της επιλεξιμότητας των δαπανών του προγράμματος, δηλαδή ο χρόνος κατά τον οποίο μπορούν να βεβαιώνονται και γίνονται πληρωμές, έως 30.12.2015. Το συνολικό κόστος της Πράξης ορίσθηκε στα 189.318,00 ευρώ και εκτός από την αμοιβή των μελών της Επιτροπής για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις της προβλέπονται και άλλα για συμμετοχή σε ενημερωτικά σεμινάρια, μετακινήσεις, επιτόπιους ελέγχους, κλπ, που φθάνουν με μετριοπαθείς υπολογισμούς τα 60.000 ευρώ, …καθόλου άσχημα για 15 μήνες απασχόληση και μάλιστα εκτός υπηρεσιακού ωραρίου, πόσο μάλλον για τους συνταξιούχους συμμετέχοντες. 

Ορισμός της νέας 9μελούς Επιτροπής χωρίς εισηγητή ή εισηγητική απόφαση-πρόταση 

Όσο και να ψάξει κάποιος στα «Έχοντας υπόψη» της Απόφασης 2652/5.3.2014 (ΦΕΚ 187Β/2014)δεν θα μπορέσει να βρει είτε τον εισηγητή της, είτε την εισηγητική απόφαση-πρόταση, όπως προβλέπεται από το νόμο. Φαίνεται ότι ο Γ.Γ. κ. Κυριαζής γνωρίζει προσωπικά όχι μόνο τους εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της Α/θμιας Εκπ/σης και ειδικότερα της Ειδικής Αγωγής, αλλά και τους «συνταξιούχους» και συνεργάτες (μόνιμους πλέον) του ΙΕΠ. Αυτό πιθανόν συμβαίνει και γι’ αυτό «μόνος» του όρισε, όσους όρισε στην Επιτροπή. Το πώς τους επέλεξε απομένει κάποια στιγμή να το ανακοινώσει, έτσι για διαφάνεια… Αρνητικό επίσης σε απαντήσεις, είναι το ερώτημα «γιατί υπογράφηκε η Απόγαση συγκρότησης της 9μελούς Επιστημονικής Ομάδα Εργασίας για την Υποστήριξη της Πράξης…) στις 5.3.2014, όταν όπως προαναφέρθηκε η 2η τροποποίηση του σχετικού προγράμματος υπογράφθηκε στις16.12.2012. 

Αμειβόμενη Επιτροπή χωρίς Κόστος για το Δημόσιο (!!!) 

Είτε ο Γενικός του υπουργείου κ. Κυριαζής, θεωρεί ότι απευθύνετε σε «ηλίθιους», είτε ο συντάκτης του σχεδίου της απόφασης διατυπώνει επίσημα ψευδή δήλωση. Συγκεκριμένα στην παράγραφο 8 (σελ. 852 του ΦΕΚ) του εισαγωγικού αιτιολογικού κειμένου αναφέρεται ότι «…από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού…». Η διατύπωση αυτή χρησιμοποιείται για όλες τις επιτροπές του δημοσίου που είναι άμισθες και γι’ αυτό τον λόγο δεν απαιτείται η διαφάνεια της δημοσιοποίησης των προϋποθέσεων συγκρότησής τους. Η «φόρμουλα» αυτή χρησιμοποιείται κατά κόρο από τις υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ και του ΙΕΠ για την χωρίς έλεγχο και διαφάνεια, συγκρότηση Επιτροπών με άτομα που επιλέγονται κατά το δοκούν, αρκεί να τους «κάνουν»… αυτό που στοχεύουν. 

Το ότι η απόφαση του Γενικού Γραμματέα διατυπώνει ψευδή δήλωση, φαίνεται και από τα όσα αναφέρει στις παρ. 4 & 5 (σελ. 853 του ΦΕΚ) όπου ορίζονται τα εξής: «4. Η Επιστημονική Ομάδα Εργασίας Υποστήριξης Πράξηςορίζεται αμειβόμενη. Η αμοιβή των μελών της … θα καθοριστεί με κοινή υπουργική απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών και του ΥΠΑΙΘ. 5. Η Επιστημονική Ομάδα… θα απασχοληθεί …..για δεκαπέντε (15) ημερολογιακούς μήνες». 

Το ποια από τις δύο παραγράφους ισχύει ας το κρίνει ο αναγνώστης, όπως κι αν ο Γ.Γ. κ. Κυριαζής που υπογράφει την απόφαση φάσκει και αντιφάσκει, εκτός κι αν αιτιολογήσει ότι οι υπουργοί Οικονομικών και ΥΠΑΙΘ που θα υπογράψουν την ΚΥΑ για τις αμοιβές των μελών της Επιτροπής θα βάλουν τα λεφτά από τη τσέπη τους… Βέβαια υπάρχει και το ΕΣΠΑ, αλλά κι εκεί υπάρχει κρατική δαπάνη ως ποσοστιαία συμμετοχή, αφήστε που δεν απαιτείται ΚΥΑ. 

Το ύψος της αμοιβής των μελών της Επιτροπής 

Δεν είναι προς το παρόν γνωστό το συνολικό ύψος της αμοιβή τους. Αυτή θα καθορισθεί (αν δεν έχει ήδη γίνει) είτε με βάσει τις διατάξεις του άρθρου 21 παρ.3 του Νόμου 4124/2011 (για να το δείτε κάντε κλικ εδώ), είτε με την νέα απόφαση «σκούπα» 761/18.7.2014 του ΙΕΠ για αναδρομικό καθορισμό αμοιβών από το 2010 έως σήμερα για όλα τα προγράμματα ΕΣΠΑ που αυτό υλοποίησε ή υλοποιεί (για να την δείτε κάντε κλικ εδώ). 

Εάν ισχύσει η δεύτερη περίπτωση το ύψος της μηνιαίας αμοιβής δεν μπορεί να υπολογισθεί αφού οι κ.κ. του ΙΕΠ είναι ιδιαίτερα γενναιόδωροι στο θέμα αυτό. Εάν υπάρξει, όμως, ΚΥΑ τότε η αμοιβή για τον Πρόεδρο θα είναι 400 ευρώx15μήνες=6.000 ευρώ και για τα υπόλοιπα μέλη της 300x15μήνες=4.500 ευρώ. Συνολικά η αμοιβή των 8 τακτικών μελών της επιτροπής θα φθάσει τα 37.500 ευρώ. 

Τελικά η ΚΥΑ καθορισμού των αμοιβών των μελών της «Επιτροπής…» δημοσιεύθηκε στο Διαύγεια με ΑΔΑ: 6ΚΟΘΗ-ΧΩΦ με το σύνολο της δαπάνης για τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις της (μόνο, χωρίς να περιλαμβάνονται οι υπόλοιπες αμοιβές τους ) ορίζεται στις 20.250 ευρώ. 

Άδεια Παροχής ιδιωτικού έργου η άδεια για υπερωρίες 

Σύμφωνα με την απόφαση οι συνεδριάσεις της Επιτροπής θα γίνονται εκτός του ωραρίου Εργασίας των μελών της. Δεν υπάρχει, όμως κανένας ρητός όρος που να υποχρεώνει τα μέλη της Επιτροπής να λάβουν άδεια από την υπηρεσία τους για «παροχή υπηρεσιών και άσκηση ιδιωτικού έργου» παρότι αυτό είναι υποχρεωτικό από το νόμο, όπως για παράδειγμα έγινε με την απόφαση Ι-12/153398/Δ2/25.9.2014 του υφυπουργού Παιδείας κ. Στύλιου (για να την δείτε κάντε κλικ εδώ). 

Επίσης δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους συνταξιούχους και μάλιστα με πολύ καλή σύνταξη που συμμετέχουν στην Επιτροπή για ότι αφορά το ύψος της αμοιβής που λαμβάνουν σε σχέση με το συνολικό ύψος των αποδοχών τους, αφού ο νόμος επιτάσσει ότι οι εκτός σύνταξης αποδοχές δεν μπορούν να υπερβούν ένα συγκεκριμένο ύψος, αλλιώς «κόβεται» η σύνταξη, όπως στον ιδιωτικό τομέα, εκτός αν οι συγκεκριμένοι κύριοι είναι υπεράνω νόμων. 

Το σημαντικότερο όλων, όμως, είναι ότι δεν θέτει περιορισμούς στα μέλη της Επιτροπής για συμμετοχή σε άλλες αμειβόμενες επιτροπές ή δράσεις είτε του ΥΠΑΙΘ, είτε του ΙΕΠ, είτε του ΕΣΠΑ, παρότι τα τέσσερα (4) τουλάχιστον από αυτά συμμετέχουν, σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και όχι μόνο, με τις ανάλογες αμοιβές. Πιθανόν βέβαια αυτό συμβαίνει γιατί όλοι οι παρατρεχάμενοι του ΙΕΠ, όπως και τα στελέχη του ΥΠΑΙΘ επιδίδονται στη συλλογή αμοιβών, τόσο έργο προσφέρουν υπέρ της εκπαίδευσης. 

Οι συμμετέχοντες «συνταξιούχοι» και μη στην «Επιστημονική Ομάδα Εργασίας» 

Υπάρχει μία περίεργη σύμπτωση για όσους συμμετέχουν στην Επιτροπή και είναι εν ενεργεία ή συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί. Από τους 4 εκπαιδευτικούς – μέλη της, οι τρεις (3) προέρχονται από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω. Ο ένας, μάλιστα από τους δύο παρότι Διευθυντής Ειδικής Αγωγής στο ΥΠΑΙΘ, κατά τον χρόνο έκδοσης της απόφασης είχε υποβάλει αίτηση απόσπασης στο ΙΕΠ με την σχετική απόφαση να υπογράφεται την ίδια χρονική περίοδο από τον Υπουργό Παιδείας. Πιθανόν ο κ. Διευθυντής «εξασφάλισε» την προεδρία (και την αμοιβή τη) της Επιτροπής παρότι ο ίδιος ήξερε ότι θα έφευγε από τη θέση του για το «δοξασμένο» ΙΕΠ. 

Επίσης δύο (2) από τους τέσσερεις είναι συνταξιούχοι και μάλιστα οδεύουν να κλείσουν δύο χρόνια εκτός δημοσίου με τον ένα εξ αυτόν να ασκεί πλέον και το επάγγελμα του ψυχολόγου στο Δήμο Ζωγράφου (βλέπε διεύθυνση στο διαδίκτυο: www.xo.gr/profile-911067901/el/). Πιθανόν οι δύο αυτοί κύριοι που διαχρονικά τα τελευταία χρόνια, από την εποχή ακόμη του Π.Ι. δεν αφήνουν πρόγραμμα του ΕΣΠΑ που να μην συμμετέχουν να έχουν γνώσεις και διδακτικές εμπειρίες οι οποίες θεωρούνται πολύτιμες από τους ιθύνοντες του ΙΕΠ και του ΥΠΑΙΘ, άλλως δεν εξηγείται γιατί δεν προτιμάται κανένας άλλος νεώτερος και εν ενεργεία εκπαιδευτικός στη θέση τους. 

Υπάρχει βέβαια η εξήγηση να έχουν οι άνθρωποι δημιουργήσει πολλές υποχρεώσεις, όπως π.χ. συντήρηση θηριώδους «Τζίπ» 5.000 κυβικών εκατοστών, μερικών διαμερισμάτων, εξοχικών και σκαφών και οι άνθρωποι που τόσα χρόνια συνεργάσθηκαν μαζί τους, τους σκέφτονται στο δράμα τους και τους φροντίζουν. 

Οι αριθμοί Μητρώου και η Ενιαία Αρχή Πληρωμών 

Στην απόφαση, περιέργως, δεν αναφέρονται οι αριθμοί Μητρώου των μελών της. 

Τακτικά μέλη της Επιτροπής 

1. Κωνσταντίνος Λολίτσας του Δημητρίου, Α.Δ.Τ. Μ 319834, Προϊστάμενος της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ., 

- Γνωστός και μη εξαιρετέος στους εκπαιδευτικούς της Α/Θμιας Εκπ/σης και της Ειδικής Αγωγής ο κ. Λολίτσας, στις τελευταίες εκλογές για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ειδικής Αγωγής – Π.Ε.Σ.Ε.Α. έλαβε 135 ψήφους (το 2011 είχε λάβει 232) καταφέρνοντας να εκλεγεί ως τελευταίος στο Δ.Σ, ως υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ. Δεν είναι άγνωστος σε δράσεις προγραμμάτων του ΕΣΠΑ και του ΙΕΠ, ενώ έχει συμμετοχή και ως επιμορφωτής σε επιμορφωτικά σεμινάρια του ΕΣΠΑ που έχουν υλοποιηθεί από το ΙΕΠ και τα ΠΕΚ (για να δείτε την απόφαση κάντε κλικ εδώ). Από 28.8.2014 έχει αποσπασθεί στο ΙΕΠ με απόφαση του πρώην υπουργού Παιδείας κ. Κ. Αρβανιτόπουλου, αμέσως μετά τις ευρωεκλογές του Μαΐου. Στη θέση του Προϊσταμένου της Δ/νσης Ειδ. Αγωγής του Υπουργείου τοποθετήθηκε πάλι με απόφαση του Κ. Αρβανιτόπουλου, μετά την συνταξιοδότηση του κ. Γιώργου Αλεβίζου, προερχόμενος από τη Διεύθυνση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αιγάλεω, όπου πάλι είχε διαδεχθεί τον κ. Γιώργο Αλεβίζο. 

2. Πολυχρόνης Σπηλιόπουλος του Ιωάννη, Α.Δ.Τ. ΑΕ 058431, Διευθυντής του ειδικού Δ.Σ. Αιγαλέου. Διαδέχθηκε στη Διεύθυνση του ΕΔΣ Αιγάλεω τον κ. Κ. Λολίτσα, όταν αυτός ορίσθηκε Προϊστάμενος της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου. Είχε επιλεγεί το 2011 (σε καλή μάλιστα σειρά) ως Επιμορφωτής Β΄ σε προγράμματα ΕΣΠΑ του τότε Π.Ι. (απόφαση 3952/17.5.2011). Για τα τρέχοντα προγράμματα ΕΣΠΑ του ΙΕΠ προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία. 

3. Παναγιώτης Χηνάς του Χριστόδουλου, Α.Δ.Τ. 373149, συνταξιούχος ψυχολόγος (ΠΕ23). Τα τελευταία χρόνια της εκπαιδευτικής του καριέρας τα πέρασε αποσπασμένος στην κεντρική υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ, συμμετέχοντας ταυτόχρονα σε χρηματοδοτούμενα προγράμματα ΕΣΠΑ. Μέχρι 15.9.2014 ήταν ταυτόχρονα συμβασιούχος του ΙΕΠ, ως συντονιστής στο πρόγραμμα «Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Πρόγραμμα Επιμόρφωσης του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ). Βλέπε Απόφαση 4832 /12.5.2014 (ΑΔΑ: ΒΙΦΖΟΞΛΔ-773). Εντέλλων εκ μέρους του ΙΕΠ ο κ. Βασίλης Κουρμπέτης, αναπληρωματικός Πρόεδρος της 1ης 5μελούς «Επιτροπής…». (Για να δείτε την σύμβαση κάντε κλικ εδώ). Είναι συνταξιούχος από τον Αύγουστο του 2013 και ασκεί το επάγγελμα του Ψυχολόγου στο Δήμο Ζωγράφου (www.xo.gr/profile-911067901/el/) 

4. Γεώργιος Αλεβίζος του Αναστασίου, Α.Δ.Τ. ΑΖ 538750, συνταξιούχος εκπαιδευτικός (ΠΕ70). Γνωστός και μη εξαιρετέος για τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας και της Ειδικής Αγωγής. Αποτελεί τον ποιο συχνό συμμετέχοντα σε προγράμματα αμειβόμενες Επιτροπές του ΕΣΠΑ και των «προγόνων»του, από το τέλος της δεκαετίας του ’90 και μετά. Συμμετέχει ταυτόχρονα με την «Επιτροπή…» ως συμβασιούχος του ΙΕΠ (συντονιστής Επιστημονικής ομάδας) μέχρι τις 30.10.2014, στο πρόγραμμα «Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Πρόγραμμα Επιμόρφωσης του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ). Βλέπε Απόφαση 4826 /12.5.2014 (ΑΔΑ: ΒΙΦΖΟΞΛΔ-5Ν1). Εντέλλων εκ μέρους του ΙΕΠ ο κ. Βασίλης Κουρμπέτης, αναπληρωματικός Πρόεδρος της 1ης 5μελούς «Επιτροπής…». (Για να δείτε την σύμβαση κάντε κλικ εδώ). Είναι συνταξιούχος από τον Αύγουστο του 2012, φαίνεται, όμως, ότι είναι είτε αναντικατάστατος, είτε οι κ.κ. του ΥΠΑΙΘ και του ΙΕΠ έχουν σε μεγάλη (μάλλον «πολύ μεγάλη») εκτίμηση τα «προσόντα» του. 

5. Θεόδωρος Παρασκευόπουλος του Δημητρίου, Α.Δ.Τ. ΑΒ 014864, Σχολικός Σύμβουλος 30ης (Γ΄ Αθήνας) Περιφέρειας. Παλιός γνώριμος του ΙΕΠ και των προγραμμάτων που υλοποιεί, έχει συμμετάσχει σ’ αυτά ως επιμορφωτής (για να δείτε σχετική απόφαση κάντε κλικ εδώ), ενώ έχει ενταχθεί και στο μητρώο αξιολογητών εκπαιδευτικού υλικού για την Α/θμιας και Β/θμια Εκπαίδευση. Για τα τρέχοντα προγράμματα ΕΣΠΑ του ΙΕΠ προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία. 

6. Καλομοίρα Μαρούγκα του Ισιδώρου, Α.Δ.Τ. ΑΚ 071671, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Λειτουργικής Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ., 

7. Κωνσταντίνος Τρυφωνόπουλος του Χρήστου, Α.Δ.Τ. ΑΑ 096244, διοικητικός ΠΕ Πληροφορικής της Διεύθυνσης Λειτουργικής Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ., 

8. Ειρήνη Πιτταρά του Κωνσταντίνου, Α.Δ.Τ. ΑΕ 541871, διοικητικός ΠΕ Πληροφορικής της Διεύθυνσης Λειτουργικής Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων του Υ.ΠΑΙ.Θ. 

Επιμύθιο 

Για όποιον «κατάφερε» και ανάγνωσε όλο το παρόν σημείωμα ελπίζουμε ότι του έμεινε το εξής: Στη χώρα μας οι πραγματικά «καλοί» είναι πολύ λίγοι. Για τον λόγο αυτό πρέπει να αμείβονται, είτε είναι εν ενεργεία, είτε συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί, ειδικά οι τελευταίοι.» 

Αλήθεια, τι είναι δύο τρία αμειβόμενα προγραμματάκια στον καθένα; Ο «καλόπιστος» θα απαντήσει «τίποτα» και πιθανόν θα προτείνει να τους δώσουν και άλλα κι αν είναι δυνατόν με μεγαλύτερες αμοιβές. Βλέπετε δεν είναι εκπαιδευτικοί της σειράς που θα πρέπει να έχουν υπομονή προκειμένου να «αναδειχθούν». Ας ξημεροστάλιαζαν και αυτοί στους προθαλάμους της εξουσίας για να καταλάβουν πόσο κουραστικό είναι για να κάνει κάποιος καριέρα. 

Αν και δεν αναφερόμαστε προσωπικά σε κανένα θα επαναλάβουμε αυτό που μας θύμησε ο καλός διαδικτυακός φίλος. 

«Στην Ελλάδα τα «λαμόγια» είναι διαχρονικά και ουδέποτε παίρνουν σύνταξη» 

Ας γίνει επιτέλους κατανοητό !!! Με τις υγείες σας, προέχει η ανάπτυξη, έστω κι αν έχει SUV, 4x4 & Σκάφη. Πως είπατε δεν φτάνουν τα χρήματα…. έ… κανονίστε κανένα προγραμματάκι ή καμιά επιτροπούλα…τι κάθεστε; 

Εκπαιδ-άρχης 

Vukentra.gr

 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "