«AstroTurf»:  Κάτι Που Φαίνεται Ενώ Δεν Είναι – Πανάρχαιες τεχνικές χειραγώγησης της κοινής γνώμης και του κοινού νου

Κατηγορία: Απόψεις Αναλύσεις


Ο όρος «AstroTurf» στην κοινωνική χειραγώγηση των μαζών, μέσω των Social Media, σημαίνει κάτι το ψεύτικο, κάτι που μοιάζει με κάτι· που όμως δεν είναι αληθινό. Είναι η ψεύτικη, ελεγχόμενη, τεχνητή κι αφανής προσπάθεια υποστήριξης, δόλιων κι αόρατων σκοπών. …Επιτέλους σταμάτα να πιστεύεις τον κάθε μαλάκα κι άρχισε να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ από μόνος σου!!

----------------------------

Πολλά Ψέματα δεν κάνουν μία Αλήθεια. «AstroTurf»:  Κάτι Που Φαίνεται Ενώ Δεν Είναι. Η αλήθεια είναι υπερεκτιμημένη «follow the money» Πανάρχαιες τεχνικές χειραγώγησης της κοινής γνώμης και του κοινού νου. «Προσέξτε εκείνη την τόσο διαδεδομένη... γιατί άραγε!!! Η αλήθεια είναι υπερεκτιμημένη - «follow the money»

Πανάρχαιες τεχνικές χειραγώγησης της κοινής γνώμης και του κοινού νου

«Προσέξτε εκείνη την τόσο διαδεδομένη παροιμία: «Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια».Το συμπέρασμα είναι απλό και ολοκάθαρο: οι ενήλικοι και οι πνευματικά υγιείς ποτέ δεν λένε αλήθεια. Ο Πάρκμαν, ο ιστορικός, επισημαίνει: «Η αρχή της αληθείας ενδέχεται να καταλήξει σε παραλογισμό». Σε ένα άλλο σημείο, στο ίδιο κεφάλαιο, τονίζει: «Το απόφθεγμα είναι πολύ παλιό: η αλήθεια δεν πρέπει να λέγεται όλες τις φορές∙ και εκείνοι, τους οποίους ενοχλεί μια ασθενής συνείδηση, ωθώντας τους σε μια καθ’ έξιν παράβαση του ανωτέρου γνωμικού, είναι ηλίθιοι και κοινωνικές μάστιγες».

Σκληρή γλώσσα, κι όμως απολύτως αληθινή. Κανένας από μας δεν θα μπορούσε να ζήσει πλάι σε έναν καθ’ έξιν φιλαλήθη∙ όμως, δόξα τω Θεώ, κανένας από μας δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει. Ένας καθ’ έξιν ειλικρινής απλούστατα είναι ένα πλάσμα της φαντασίας. Δεν υπάρχει και δεν έχει υπάρξει ποτέ.

Φυσικά, υπάρχουν άνθρωποι που νομίζουν ότι ποτέ δεν ψεύδονται, όμως δεν είναι έτσι κι αυτή ακριβώς η άγνοια είναι ένα από τα πράγματα που ντροπιάζουν τον λεγόμενο «πολιτισμό» μας. Όλοι ψεύδονται, κάθε μέρα και κάθε ώρα. Στον ύπνο και στον ξύπνο τους. Στα όνειρα, στη χαρά και στη λύπη τους.

Ακόμα κι αν συγκρατήσουν τη γλώσσα τους, τα χέρια τους, τα μάτια τους, η συμπεριφορά τους, όλα εκφράζουν εξαπάτηση και μάλιστα σκόπιμη. Ακόμη και στις θρησκευτικές τελετές».

Mark Twain: Η Τέχνη του Ψεύδους

«Αλήθεια είναι η ιδιότητα που έχει κάτι όταν εκφράζει την πραγματικότητα. Αυτό που είναι σύμφωνο με ό,τι πραγματικά υπάρχει ή γίνεται. Η γνώμη που επιβεβαιώνεται από την εμπειρία και που είναι γενικά αποδεκτή, αρχή με γενική εφαρμογή που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.

Όπως γίνεται αντιληπτό υπάρχουν τόσες αλήθειες όσοι και οι άνθρωποι, αφού η πραγματικότητα δεν είναι κοινή και πρέπει να συμφωνηθεί και να μπει σε πρωτόκολλα. Για ό,τι δεν συμφωνείς να είναι πραγματικό· δεν είναι πραγματικό για εσένα.

Γι’ αυτό γίνεται τόσος αόρατος πόλεμος για τον έλεγχο της συμφωνίας σου που είναι ταυτόσημη με την ύπαρξη της δικής τους πραγματικότητας. Αν αποσύρουν πολλοί άνθρωποι την συμφωνία τους σε ένα θέμα αυτό παύει να είναι πραγματικό και καταρρέει.»

Το ψέμα που μοιάζει με αλήθεια είναι το όπλο των ισχυρών

«Οι αληθινές κουβέντες δεν είναι ευχάριστες, οι ευχάριστες κουβέντες δεν είναι αληθινές» (Λάο Τσε).

H πραγματικότητά μας κατασκευάζεται, μεθοδικά κι εξαιρετικά πολύ προσεκτικά από ισχυρές πηγές εταιρικού και ειδικού ενδιαφέροντος, ώστε να επηρεάζει υποσυνείδητα, κρυφά, δόλια και προπαγανδιστικά τον μαζάνθρωπο, αποκαλούμενο κι ως «κοινή γνώμη».

Κραυγαλέα κι ολοφάνερα ψέματα βγαίνουν σε δημόσια θέα προς συμφωνία, στην πολιτική, θρησκεία, ιατρική, δημοσιογραφία, τρομοκρατία, τρόφιμα, πόλεμο, υγεία, διασκέδαση, επιστήμες, πολέμους, εξοπλισμούς, χρηματιστήρια, αγορές κλπ. κλπ.

Διαμορφώνονται και διανέμονται με τέτοιον φροντισμένο τρόπο ώστε να επηρεάσουν και να προγραμματίσουν το ανθρώπινο ζώο για να αποδεχθεί ως θέσφατο και πραγματικό αυτό που έχει γίνει καταστροφική κοινωνική νόρμα.

Να θεωρήσεις απαραιτήτως ως αυθεντία τον ιατρό και να ακουμπήσεις στα πόδια του αδιαμαρτύρητα την υγεία σου και το πορτοφόλι σου. Χιλιάδες έρευνες δείχνουν πέρα από κάθε αμφισβήτηση ότι το 95% τουλάχιστον χρηματίζεται όταν συνταγογραφεί και τα Μέσα Μαζικοποίησης το γνωρίζουν, αλλά προπαγανδίζουν …όποιον πληρώνει, άλλωστε το χρήμα ακολουθούν!!

Η πρακτική του χειρισμού κι ελέγχου της «κοινής γνώμης» με παραμορφωμένα μηνύματα Μέσων Μαζικοποίησης έχει γίνει τόσο κοινή που μια ισχυρή βιομηχανία με ίδια οφέλη σχηματίζεται γύρω από αυτήν. Ο βασικός ρόλος αυτής της βιομηχανίας πλύσης εγκεφάλου είναι να αναμασάει πληροφορίες της εντολοδόχου γραμμής των ελίτ λόμπυ.

Ποτέ δεν είναι πολύ σαφές ακριβώς, πόση αλήθεια λαμβάνει η βιομηχανία ειδήσεων, ούτε άλλωστε και την νοιάζει, όπως δεν νοιάζει τους γιατρούς ποιά φάρμακα θα σου δώσουν, αφού ο συσχετισμός δεν γίνεται σε σχέση με την υγεία σου αλλά σε σχέση με τις παροχές που τους δίνει η εταιρία παραγωγής των φαρμάκων …κι αυτοί το χρήμα ακολουθούν!!

«Όπως διαβάζω ήμουν υπ’ αριθμόν ένα εχθρικό πρόσωπο για τη Novartis. Δεν ήταν ευχαριστημένη και προσπαθούσε να με παρακάμψει. Πλήρωναν χρήματα σε ΜΜΕ για να με πολεμήσουν» δήλωσε ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς. Λεπτομέρειες για την πολιτική της Novartis στους γιατρούς, αποκαλύπτει έγγραφο του FBI που διαβιβάστηκε με τη δικογραφία στη Βουλή.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας υπόσχονταν αμοιβές 500 έως 1.000 ευρώ ανά γιατρό, ενώ η Novartis κάλυπτε ταξίδια σε πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη και το Κιότο, χορηγώντας πιστοποιητικά για παρακολούθηση συνεδρίων.

Σύμφωνα με τα περιεχόμενα στο έγγραφο, η εταιρεία πλήρωνε στους γιατρούς τα έξοδα εγγραφής σε συνέδρια. Κάλυπτε τα έξοδα ψυχαγωγίας τους, με προϋπόθεση να συνταγογραφούν περισσότερα φάρμακά της.

Αναφέρονται χαρακτηριστικά δύο τέτοια ταξίδια, στα οποία συμμετείχαν γιατροί που είχαν πιάσει τους στόχους συνταγογράφησης: το πρώτο έγινε το 2011 στη Νέα Υόρκη, με τη συμμετοχή άνω των 50 γιατρών και το δεύτερο στο Κιότο της Ιαπωνίας, στο οποίο συμμετείχαν 120 γιατροί. Το κόστος έφτασε τις 5.000 ευρώ, με τα 2.000 ευρώ να αφορούν στην ψυχαγωγία του.

Οι αντιπρόσωποι της Novartis εμφανίζονται να ενημερώνουν τους γιατρούς πως θα λάμβαναν από 500 έως 1.000 ευρώ για χορήγηση συγκεκριμένου αριθμού συνταγών με φάρμακά της.

Στόχος ήταν να δωροδοκηθούν 400 γιατροί και τελικά έλαβαν ποσά περίπου 200. Η εταιρεία διέκρινε τους γιατρούς με βάση τον βαθμό προθυμίας τους και τον αριθμό των ασθενών που είχαν. Τους χώριζε σε κατηγορίες Α, Β και Γ, όπου το Α αφορούσε φίλους, το Β όσους βρίσκονταν στη μέση και Γ στους μη φίλους.

Με σκοπό δε να μην μείνουν στοιχεία από τη δραστηριότητα αυτή, η Novartis εφάρμοζε, μία έως δύο φορές τον χρόνο, πρόγραμμα «καθαρών ημερών» στις οποίες οι εργαζόμενοι κατέστρεφαν έγγραφα από το πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας.

Σκάνδαλο; Χρηματίζονται  άνθρωποι κι άνθρωποι και δη επιστήμονες γιατροί (δηλαδή είναι αναξιόπιστοι) κι εσένα σου πέφτει ο ουρανός στο κεφάλι; Μα σε κάθε τομέα ανακυκλώνεται το ίδιο μοτίβο, με πρώτη διδάξασα την θρησκευτική πανούκλα.

Μην ξεχνάς ότι οι πρώτοι γιατροί ήταν οι βασιλείς και οι ιερείς. Αργότερα χωρίστηκαν για να νομίζεις ό,τι έχεις μια κάποια ψευδαίσθηση επιλογής, ενώ στην πραγματικότητα -που λόγω βλακείας δεν μπορείς να δεις- είναι όλα το ίδιο, υπάγονται κάτω από την ίδια ομπρέλα κι εσύ είσαι το προϊόν προς κατανάλωση και σε καμία περίπτωση πολίτης ή έστω υπήκοος.

ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΙ ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

[…] Την τελευταία φορά που ακούσαμε ότι ο υπουργός Διαστήματος πρωτοστάτησε στη δημιουργία δημοσιογραφικού portal ήταν όταν ο δημοσιογράφος Aρης Δαβαράκης παραδέχτηκε ότι τo τότε επιτελικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ της αντιπολίτευσης, του είχε αναθέσει να στήσει ένα portal για λογαριασμό του κόμματος, με μανδύα ανεξάρτητου μέσου. Μάλιστα οι πληρωμές γίνονταν με μαύρα χρήματα για να μην υπάρχουν αποδείξεις διασύνδεσης.

Δεν θα το μαθαίναμε, αν ο δημοσιογράφος δεν αποφάσιζε να το αποκαλύψει κι ασφαλώς δεν γνωρίζουμε ούτε τώρα σε πόσα ακόμα τέτοια εγχειρήματα είναι ανακατεμένος ο Νίκος Παππάς.

Για το θέμα ο υπουργός Σύμπαντος δεν έδωσε ποτέ απάντηση, γνωρίζοντας ότι θα προκαλούσε ανταπάντηση και μεγαλύτερη διασπορά της είδησης κι άφησε την καταγγελία να πνιγεί στο νέφος της νέας επικαιρότητας. Σοφή τακτική.

Ο κ. Παππάς εξήγγειλε ότι, σε συνεργασία με επαγγελματικές ενώσεις του Τύπου, θα δημιουργήσει portal που θα απασχολεί δημοσιογράφους των οποίων ο ρόλος θα είναι να συλλαμβάνουν τα fake news και να τα περνάνε αυτόφωρο!!!

Μάλιστα έχει προχωρήσει σε συνεννοήσεις με τα μεγαθήρια του Διαδικτύου, Facebook και Google, να συνεργαστούν στην καταπολέμησης της διάδοσης ψευδών ειδήσεων.

Δηλαδή αυτοί οι καλοί άνθρωποι που θα διαλέξει ο υπουργός Γαλαξία θα είναι επιφορτισμένοι με τη διασταύρωση των ειδήσεων που γράφουν επαγγελματίες δημοσιογράφοι με την υπογραφή τους από κάτω, που παραδοσιακά μέχρι τώρα στις δυτικές δημοκρατίες ελέγχονται από το κοινό τους και μόνο.

Τώρα όμως θα τους ελέγχουν κάποιοι, κομματικοί προφανώς, δημοσιογράφοι (δεν γνωρίζω άλλο κριτήριο προσλήψεων) καθώς και ορισμένοι επιχειρηματίες των μέσων μαζικής δικτύωσης, του βασιλείου δηλαδή της ανωνυμίας όπου τα fake news κάνουν καθημερινό πάρτι.

Ας μας εξηγήσει ο υπουργός Σύμπαντος, πώς θα χειριστεί το portal του την είδηση που έγραψε πρωτοσέλιδα η «Αυγή» ότι τον Αύγουστο θα έχουμε καθαρή έξοδο από τα μνημόνια;

Θα ανατρέξει σε ξεκάθαρες δηλώσεις ανωτάτων αξιωματούχων των δανειστών ότι η ελληνική οικονομία θα είναι υπό επιτροπεία μέχρι να αποπληρωθεί το 75% του χρέους, που αποδεικνύουν ότι πρόκειται για καραμπινάτο fake news ή αντιθέτως θα καταγγείλει για διασπορά ψευδών ειδήσεων τις εφημερίδες της αντιπολίτευσης που θα γράφουν τις δηλώσεις αυτές;

Δεν έχει τέλος αυτό το πανηγύρι. Η ελευθεροτυπία και η ελευθερία της έκφρασης είναι δύσκολα αθλήματα, πόσο μάλλον αν μιλάμε για ανθρώπους που δεν τα θεωρούν θεμελιώδη συστατικά του πολιτεύματος!!

Είναι προφανές ότι ο άνθρωπος δεν έχει ιδέα από δημοσιογραφία όσο κι αν γνωρίζει άριστα από χειραγώγηση της ενημέρωσης. Διαφορετικά θα ήξερε τα βασικά –ότι η πρώτη δουλειά του δημοσιογράφου πριν γράψει είναι να διασταυρώσει ο ίδιος την είδηση, στη συνέχεια να την υπογράψει χωρίς φόβο και στο τέλος να κρίνεται από τα αποτελέσματα της δουλειάς του– έτσι γίνεται στις δημοκρατίες των υπευθύνων πολιτών και όχι των ανηλίκων χειραγωγούμενων.

Δεν είναι όλοι καλοί δημοσιογράφοι ασφαλώς, ούτε όλοι οι υπουργοί είναι καλοί. Αυτός δεν είναι λόγος να καταστρατηγούνται θεμελιώδεις αξίες της δημοκρατίας και της ελευθεροτυπίας που λένε ότι ο δημοσιογράφος είναι ελεύθερος να γράφει αυτό που πιστεύει – αν δεν διασταυρώνει την είδηση είναι κακός δημοσιογράφος αλλά αν ένας υπουργός την διασταυρώνει είναι ωμός λογοκριτής. Κρατική λογοκρισία, αυτό είναι που εξήγγειλε ο κ. Παππάς […] Α. Πετρουλάκης (23-03 -2018)


Ο ειδικός μαζικής πλύσης εγκεφάλου L Wolfe αναφέρει: «Όπως έδειξαν οι ερευνητές του Tavistock, ήταν σημαντικό το γεγονός ότι τα θύματα της μαζικής πλύσης εγκεφάλου δεν πρέπει να γνωρίζουν ότι το περιβάλλον τους είναι ελεγχόμενο, πρέπει λοιπόν να υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός πηγών πληροφόρησης, των οποίων τα μηνύματα πρέπει να ποικίλουν ελαφρώς, έτσι ώστε να καλύψουν την ψευδαίσθηση του εξωτερικού ελέγχου»

Τα μηνύματα που παρουσιάζουν ως ειδήσεις, επιστημονικές, πολιτικές, θρησκευτικές, μουσικές, τέχνης κλπ· οι διάφορες καλοπληρωμένες αυθεντίες, πηγάζουν, ελέγχονται, διαμορφώνονται και διοχετεύονται από εταιρικές, ισχυρές πηγές· που ξοδεύουν άπειρα χρήματα και δύναμη για να τις επιβάλλουν μέσω κάθε είδους προπαγανδιστικής διαφήμισης και προβολής. Ακολούθησε το χρήμα σε μία οποιαδήποτε από αυτές τις αυθεντίες και θα σου γίνει ολοφάνερο.

Έξι όμιλοι, που τρέχουν την διαφήμιση στις ΗΠΑ, κατέχουν το 90% των μέσων ενημέρωσης: η General Electric (GE), News-Corp, η Disney, η Viacom, η Time Warner, και το CBS.

Ωστόσο, αυτές οι επιχειρήσεις-ελίτ λειτουργούν υπό πολλές διαφορετικές μάρκες, όπως το FOX, ABC, CNN, Comcast, η Wall Street Journal, κλπ, δίνοντας σου την ψευδαίσθηση της επιλογής.

Αλλά και στο υπόλοιπο 10% έριξαν τους αγορασμένους για να καταπιαστούν με τα διάφορα θέματα που ο μαζάνθρωπος νομίζει ότι είναι του «παρασκηνίου» ενώ για την ελίτ είναι υψίστης σημασίας.

Το να μιλάει ο μαζάνθρωπος για θέματα «ιερά» γι’ αυτούς είναι βλασφημία και με τρόπο έξυπνο διαστρεβλώνουν την πληροφορία και την διοχετεύουν όπως αυτοί θέλουν.

Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι δεν είμαστε όλοι ίσια κι όμοια, οι νόμοι φτιάχνονται για σένα απ’ αυτούς και δεν ισχύουν στα υψηλότερα στρώματα εκτός κι αν το αποφασίσει ο Αφέντης.

Έτσι βλέπουμε κατά καιρούς κάποια φαινομενικά, υψηλής σημασίας πιόνια (Dominique Strauss-Kahn, Harvey Weinstein, Kevin Spacey κ.α.) να κατακρημνίζονται από το βάθρο που τους έχουν τοποθετήσει προς ευχαρίστηση του χαχόλου που χειροκρότει και μιμιδίζει ότι του λένε χωρίς δεύτερη σκέψη … πόσο μάλλον κριτική σκέψη.

Νέες τακτικές πλύσης εγκεφάλου που ονομάζονται «Astro turf»

Αληθινά Ψέματα και Ψεύτικες Αλήθειες

Ο όρος «AstroTurf» προέρχεται από το Astro Turf ένα εμπορικό σήμα από τον γνωστό τεχνητό χλοτάπητα (ψεύτικο, κατασκευασμένο, μη αληθινό) που έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει με φυσικό χορτάρι. Σημαίνει κάτι το ψεύτικο, κάτι που μοιάζει με κάτι· που όμως δεν είναι αυτό το κάτι. 


Η χρήση του όρου σημαίνει ότι, αντί για μια αληθινή ή φυσική δραστηριότητα που φαινομενικά μοιάζει αληθινή, υπάρχει μια πραγματική που είναι ψεύτικη, ελεγχόμενη, τεχνητή κι αφανής προσπάθεια υποστήριξης, δόλιων κι αόρατων σκοπών.

Ο όρος AstroTurf ακούστηκε για πρώτη φορά το 1985 από τον Αμερικανό γερουσιαστή Lloyd Bentsen όταν είπε «ένας συνάδελφος από το Τέξας μπορεί να δει την διαφορά μεταξύ του φυσικού χλοοτάπητα και του Astro Turf» Ο Bentsen περιγράφει ένα «βουνό από κάρτες και γράμματα» που στάλθηκε στο γραφείο του για να προωθήσει τα συμφέροντα της ασφαλιστικής βιομηχανίας.

Οι Astroturfs είναι αυτοί που εργάζονται για το λεγόμενο Astroturfing μια πρακτική απόκρυψης της πραγματικής πηγής ενός μηνύματος, θέσης ή ιδέας π.χ. πολιτικών, διαφημιστικών, θρησκευτικών ή δημοσίων σχέσεων, για να φανεί ότι προέρχεται και υποστηρίζεται από έναν ή περισσότερους συμμετέχοντες σε αυτήν, επιστήμονες, ιερείς, ακαδημαϊκούς, δημοσιογράφους, συγγραφείς κ.λ.π.

Πρόκειται για μια προπαγανδιστική, δόλια πρακτική που αποσκοπεί να προσδώσει αξιοπιστία σε δηλώσεις αυθεντίας, ασφάλεια προϊόντων, απόψεις, με ταυτόχρονη παρακράτηση κι απόκρυψη πληροφοριών της σύνδεσης με την κύρια πηγή. Αφαιρείται ό,τι δεν συμφέρει την πηγή και προβάλλεται ότι θέλει αυτή να προβάλλει.

Οι Astroturfs συνήθως μιλούν επώνυμα (φαίνονται) με την ειδικότητα τους -ιερείς, επιστήμονες, γιατροί, φαρμακοποιοί, δημοσιογράφοι και λοιποί- αυτοί που παρουσιάζονται με ψεύτικα προφίλ είναι οι γνωστοί «κλικαδόροι» ή «κράχτες» ή «αβανταδόροι» (όπως στους παπατζήδες) και σχολιαστές του διαδικτύου, όπως παλιότερα διείσδυαν στα διάφορα κινήματα για να περάσουν ως ισότιμα μέλη την ολέθρια προπαγάνδα τους, τώρα κάνουν ακριβώς το ίδιο σε ομάδες του internet και λοιπά Μέσα Μαζικοποίησης.

Οι φαρμακευτικές εταιρείες χρηματοδοτούν ομάδες υποστήριξης ασθενών και ταυτόχρονα τις ωθούν να βοηθήσουν στην εμπορία των προϊόντων τους με κρυφά ανταλλάγματα.

Οι blogger που λαμβάνουν δωρεάν προϊόντα, ταξίδια ή άλλα δωράκια φανερά και κρυφά, θεωρούνται ως Astroturfing αν αυτά τα δώρα δεν αποκαλυφθούν στον αναγνώστη για να γνωρίζει τους δεσμούς των blogger με τους χρηματοδότες του.

Οι αναλυτές επίσης θεωρούνται ως Astroturfs δεδομένου ότι καλύπτουν τους δικούς τους πελάτες χωρίς να αποκαλύπτουν την οικονομική τους σύνδεση.

Αν και ο όρος Astroturf δεν είχε αναπτυχθεί ακόμα, ένα πρώιμο παράδειγμα της πρακτικής ήταν η Πράξη 1, Σκηνή 2 του έργου του Σαίξπηρ Julius Caesar. Στο έργο, ο Cassius γράφει ψεύτικες επιστολές για να πείσει τον Brutus να δολοφονήσει τον Caesar.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1900, ο προμηθευτής κυπέλλων μιας χρήσης Dixie Cups έπεισε τους ταξιδιώτες να αποφεύγουν τα δημόσια ποτήρια που βρέθηκαν σε τρένα και καταστήματα μέσω ενός φυλλαδίου που ονομάζεται The Campaigner.

Το φυλλάδιο προειδοποιούσε ότι τα δημόσια ποτήρια μπορούσαν να διαδώσουν ασθένειες και δεν αποκάλυπτε ότι το μήνυμα είχε εμπορικό κίνητρο.

Το 2007 το Ask.com ανέπτυξε μια διαφημιστική καμπάνια αντί-Google που απεικόνιζε το Google ως ένα «μονοπώλιο πληροφοριών» που βλάπτει το Διαδίκτυο. Η διαφήμιση σχεδιάστηκε για να δώσει την εμφάνιση ενός λαϊκού κινήματος και δεν αποκάλυψε ότι χρηματοδοτήθηκε από έναν ανταγωνιστή.

Τον Σεπτέμβριο του 2012, μία από τις πρώτες σημαντικές περιπτώσεις που εντοπίστηκαν στη Φινλανδία, αφορούσε κριτική για το κόστος ενός συστήματος πληροφόρησης ασθενών ύψους 1,8 δισ. ευρώ, το οποίο υπερασπιζόταν με ψεύτικες ηλεκτρονικές ταυτότητες που λειτουργούσαν από εμπλεκόμενους προμηθευτές.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, οι αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις, οι επιστολές τύπου και το internet κατέστησαν το AstroTurf πιο οικονομικό και παραγωγικό στα τέλη της δεκαετίας του 1990.

Το 2001, καθώς η Microsoft υπερασπίστηκε την αντιμονοπωλιακή δίκη, οι Αμερικανοί με την τεχνολογική ηγεσία (ATL) μια ομάδας που χρηματοδοτήθηκε από τη Microsoft, ξεκίνησαν μια εκστρατεία Astroturf.

Η ATL επικοινώνησε με τους εκλογείς, με το πρόσχημα της διεξαγωγής δημοσκόπησης κι έστειλε στους pro-Microsoft καταναλωτές την μορφή και δειγματοληψία επιστολών για να στείλουν στους εμπλεκόμενους νομοθέτες. Η προσπάθεια είχε σχεδιαστεί για να φανεί σαν να υπήρχε δημόσια υποστήριξη για μια καλή απόφαση στην αντιμονοπωλιακή δίκη.

Τον Ιανουάριο του 2018, ο χρήστης YouTube Isaac Protiva ανέβασε ένα βίντεο που υποστήριζε ότι ο πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου Fidelity Communications βρισκόταν πίσω από μια πρωτοβουλία που ονομάζεται «Stop City-Funded Internet» βασισμένη στο πως κάποιες εικόνες στο διαδικτυακό ιστότοπο που χρηματοδοτείται από το City Stop είχαν «Fidelity» ονόματα αρχείων.

Η εκστρατεία φάνηκε να ανταποκρίνεται στην πόλη των δυτικών πεδιάδων που επέκτειναν το ευρυζωνικό τους δίκτυο και υποστήριζε το τέλος της δημοτικής ευρυζωνικότητας, με βάση το ότι ήταν πολύ επικίνδυνο. Μέρες αργότερα, η Fidelity δημοσίευσε μια επιστολή που παραδέχτηκε ότι χορηγούσε την εκστρατεία.

Με τα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης σε άνοδο, η μηχανή προπαγάνδας συνεχίζει να επεκτείνεται. Παρακάτω είναι ένα βίντεο της Sharyl Attkisson, ερευνητικής δημοσιογράφου με το CBS, στο οποίο εξηγεί πώς το AstroTurf ή ψεύτικα κινήματα, χρησιμοποιούνται για να επηρεάσουν τον μαζάνθρωπο, αποκαλούμενο και «κοινή γνώμη»

Πολλά Ψέματα δεν κάνουν μια Αλήθεια.

Ούτε και οι μισές αλήθειες κάνουν μια αλήθεια, κάνουν όμως μια καλή προπαγάνδα ή διαφήμιση.


Όπως εξηγεί η Sharyl Attkisson: «Το Astroturf είναι μια διαστροφή κινημάτων, όταν πολιτικά, εταιρικά ή άλλα ειδικά συμφέροντα μεταμφιέζονται και δημοσιεύουν σε νέα blogs, ξεκινούν λογαριασμούς στο Facebook και το Twitter, δημοσιεύουν διαφημίσεις, επιστολές, υποβάλουν σχόλια στο διαδίκτυο και ξεγελούν ότι μιλάει ένα ανεξάρτητο ή λαϊκό κίνημα». Διάβασε μια περίληψη των τακτικών astroturf και φυσικά «follow the money». Παρατήρησε πόσο δημοφιλείς είναι στον πολιτισμό των ανθρώπινων μαϊμούδων.

Δημιουργία σελίδων Wikipedia, παρακολουθούμενες από εταιρείες. Που κατάντησε από «ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια» κέντρο ελέγχου και προπαγάνδας, ειδικά αυτών που δεν μπορούν να διαβάσουν μια αράδα λέξεις από βιβλία. Να μην ξεχνάς ούτε δευτερόλεπτο, ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ κι αν κάτι δεν το έχεις πληρώσει, δεν έχει καμία αξία.

Δημιουργία έντονης, πληρωμένης και στοχευμένης παρουσίας στα social media, συμπεριλαμβανομένων λογαριασμών σε Facebook και Twitter, που τα χειρίζονται πληρωμένοι επαγγελματίες. Είναι ολοφάνερο -σε εμάς τουλάχιστον- ποια προφίλ είναι Astroturfs αφού είναι ξεκάθαρο ότι υποστηρίζουν συγκεκριμένες ατζέντες και βάλλουν εναντίον θεμάτων που ενοχλούν τους εργοδότες τους. Πρώτο θέμα στην λίστα αποδόμησης ή έστω ασημαντοποίησης που έχουν στήσει είναι οι «αεροψεκασμοί».

Πολλές ιστοσελίδες για Astroturfing στην Ελλάδα ξεκίνησαν όταν η μάζα των ανθρώπων άρχισε να βλέπει τι γίνεται στον ουρανό και να ψάχνεται, τότε ξεφύτρωσαν από τις τρύπες τους τρωκτικά που ενημέρωναν ότι όλα αυτά είναι hoaxes και με ‘στοιχεία’ από ομοίους τους στο εξωτερικό αποσημαντοποίησαν αυτό το καίριο θέμα. κολούθησε το χρήμα … κερδισμένη η Ελίτ φυσικά!!!! Δεν έχουν καταφέρει όμως στην Ελλάδα τίποτε άξιο λόγου γιατί δεν είναι και τόσο εύκολο να πείσεις τον Έλληνα το τι βλέπουν τα μάτια του, ούτε και τις χώρες την Ευρώπης.

Ακολουθεί κατά πόδας το θέμα «εμβόλια» όταν άρχισαν οι άνθρωποι να βλέπουν και να επικοινωνούν ότι τα παιδιά τους παρουσιάζουν προβλήματα από τα εμβόλια και χιλιάδες μελέτες ερευνητικών κέντρων έχουν δημοσιευτεί για την επικινδυνότητα τους.

Αντί να ξεκινήσουν έναν διάλογο με τον πελάτη τους για ν’ αυξήσουν την χαμένη τους αξιοπιστία οι εταιρίες εμβολίων ξεκίνησαν να κάνουν Astroturfing, με αποτέλεσμα να εξαγριώσουν τους ανθρώπους ακόμη πιο πολύ.

Όσους νόμους κι αν επιβάλλουν, πάντοτε αυτοί που δεν ανήκουν στην μάζα έχουν τρόπους να τους ξεπεράσουν, πάντα, στα πλαίσια του … νόμου !!! Το γνωρίζουν φυσικά κι έχουν αμολήσει λυτούς και δεμένους Astroturfers που μας διασκεδάζουν καθημερινά με τις οναγριές τους.

Και για να υπάρχει μια επικάλυψη «ψευδαίσθησης εξωτερικού ελέγχου» δήθεν ερευνούν άσχετα θέματα για ξεκάρφωμα ενώ κύρια πληρώνονται για να κινούνται εναντίον κάθε αρχέγονης, άχρονης, ιατρικής θεραπευτικής.

Βάλουν εναντίον των φυσικών ιατρικών, βελονισμού, ομοιοπαθητικής, φρουτοθεραπειών, γιόγκα, ξηρασίας, ολιστικής ιατρικής κλπ ότι δηλαδή έφτασε τον άνθρωπο στο παρόν, πρέπει να υποβιβαστεί για να αναδειχθούν οι χρηματοδότες τους, φαρμακοβιομηχανίες και λοιπά εξουσιαστικά κέντρα. Κεδισμένοι; Ποιοί άλλοι … η εξουσία, η ελίτ!!

Κρυφή χρηματοδότηση μη κερδοσκοπικών οργανισμών για να δημιουργήσουν υποστήριξη τρίτων και παρουσία στο διαδίκτυο. Μάλιστα οι ΜΚΟ φτιάχτηκαν γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο (μεταξύ άλλων) και γι’ αυτό χρηματοδοτούνται άφθονα με πόρους από την Ελίτ.

Κι εδώ «follow the money» είναι ξεκάθαρο ό,τι αυτοί που ωφελούνται τα μέγιστα είναι οι συστημικοί και οι κυβερνώντες. Ακόμη και πριν «εφευρεθεί» το ιντερνέτ οι άνθρωποι είχαν πάψει να έχουν εμπιστοσύνη στα Μέσα Μαζικοποίησης, έτσι δημιουργήθηκε η ανάγκη δημιουργίας οργανώσεων που φαινομενικά πηγάζουν από τα λαϊκά στρώματα, μοιάζουν να είναι «ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας» ενώ στην πραγματικότητα δημιουργήθηκαν, χρηματοδοτήθηκαν κι ελέγχονται από τα κέντρα ελέγχου του ανθρώπινου ζώου.

Με το ιντερνέτ και την τεράστια διασπορά της πληροφορίας χωρίς φίλτρο κι από ανεξάρτητους ανθρώπους, είναι πλέον παραπάνω από επιτακτικό να υπάρχουν εστίες «κατάρριψης ψευδών ειδήσεων» που να κρατάνε τα μπόσικα.

Ένα κομμάτι από αυτές τις εστίες είναι και οι λεγόμενες ΜΚΟ με το λούστρο του «επαναστάτη» που χρησιμοποιούνται σαν το μακρύ χέρι του ΟΗΕ στον αόρατο ιστό έλεγχου που υφαίνει πάνω από τα κεφάλια του πολιτισμένου ανθρώπινου ζώου. Κοντολογίς όπου βλέπεις ΜΚΟ «κράτα μικρό καλάθι» και φυσικά «follow the money»

Βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης σε blog και ιστοσελίδες τρίτων που υποστηρίζουν μια συγκεκριμένη ατζέντα. Δεκάδες παρακμιακοί ιστότοποι παρουσιάζουν μεγάλες επισκεψιμότητες που όμως είναι ψευδείς.

Πολλά σεσημασμένα ονόματα της εγχώριας τηλεδημοσιογραφίας που υποδύονται τους ιδιοκτήτες sites έχουν φουσκώσει την ανύπαρκτη στην πραγματικότητα, επισκεψιμότητα τους και υπάρχουν μονάχα για να προωθούν την ατζέντα του εργοδότη τους.

Είδαμε το σάιτ γνωστής τηλεπερσόνας, που έσκασε μύτη τσιφ πριν τις εκλογές να εκτοξεύεται σε μόλις μια εβδομάδα από το ξεκίνημα του σε νούμερα δυσθεώρητα που είναι όμως ψεύτικα, για να πατρονάρει γνωστή πολιτική ατζέντα και να κρατάει τον ηλίθιο μονίμως ηλίθιο.

Εμμισθο trolling διαφόρων επιπέδων, το χρησιμοποιούν για να υποστηρίξουν συγκεκριμένα θέματα. Έχουν στηθεί στο ιντερνέτ άπειρα παραμάγαζα και πάμπολλες εργολαβικές σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να πατρονάρουν ως δήθεν ανεξάρτητοι χρήστες τον εντολοδόχο τους. Είναι γνωστός ο πόλεμος για τα «60 λεπτά το tweet» των πολιτικών trolls.

Γνωστά accounts, λογαριασμοί που αντιστοιχούν σε δημοφιλείς και υπερδραστήριες περσόνες του διαδικτύου, πολλές φορές με ψευδώνυμα, φαίνεται (δεν ξέρουμε αν είναι πραγματικό) ότι έχουν αποστασιοποιηθεί από το αφεντικό τους. Στο παρελθόν εξαπέλυαν χυδαίες και προσωπικές επιθέσεις, σε όποιον τολμούσε να ασκήσει οποιαδήποτε μορφής λογική πολιτική κριτική.

Η επιθετικότητα και η ανωνυμία, τους είχε κατατάξει σε μία πολυπληθή ομάδα/στρατιά του Διαδικτύου που έχει γίνει γνωστή ως «πολιτικά trolls» με τόνους μελανιού έχουν χυθεί για τη δραστηριότητά τους.

Ένας εξ’ αυτών των «ανταρτών» με την επωνυμία Spider-man @PeterParker_83 ρίχνει άπλετο φως στα σκοτάδια που έρπουν αυτοί που ακολουθούν το συγκεκριμένο επάγγελμα.

Μάλιστα «follow the money» και σου γίνεται ξεκάθαρο ό,τι δεν κάνουν τα “troll – hoax – Fake” καμία εργασία όπως οι ηθικοί άνθρωποι.

Πως ζούν; Ποιός τους πληρώνει; Αν βρεις ποιός, είναι ολοφάνερο το γιατί. Δεν είναι δύσκολο να βρεθεί, παρατήρησε που κατευθύνεται το μένος τους. Απολύτως ξεκάθαρα είναι συστημικοί κάτω από οποιαδήποτε χρωματιστή σημαία.

Εν μέσω μίας σύγκρουσης με τους πρώην συντρόφους του αποκάλυψε ότι όχι απλά βρισκόταν σε έμμισθη υπηρεσία, αλλά μάλιστα πληρωνόταν «60 λεπτά το tweet» !!! και πριν σκεφτείς να πεις ότι το ποσό είναι ευτελές, σκέψου  ότι ο συγκεκριμένος αγορασμένος, αλλά και πολλές χιλιάδες ακόμα, γράφουν εκατοντάδες tweet  καθημερινά, οπότε … κάνε την σούμα.

Αυτό μονάχα στην Ελλάδα, πολλαπλασίασε το επί … όσο σου επιτρέπει η φαντασία σου και θα δεις το ποσό να απογειώνεται στα σύννεφα που αρέσκεσαι να συχνάζεις και γι’ αυτό πέφτεις συχνά- πυκνά. Αυτό το χοντροειδές trolling βγήκε στην πιάτσα, αλλά σκέψου ότι σε επίπεδα πιο ανεβασμένα γίνεται με το γάντι και δεν θα το πάρεις χαμπάρι στον αιώνα τον αιώνων, δηλαδή ποτέ.-

Χρηματοδότηση βιομηχανικής έρευνας που δολίως παρουσιάζεται ως ανεξάρτητη. Η λέξη «ανεξάρτητη» δηλώνει ότι κάποιος ή κάτι δεν έχει εξαρτήσεις κι εν προκειμένω αυτός που η δραστηριότητά του, η συμπεριφορά του κτλ. δεν επηρεάζεται, δεν καθορίζεται ή κατευθύνεται από κάτι άλλο ή από κάποιον άλλον.

Ετσι έχει γίνει πολύ αγαπητή λέξη στο ανθρώπινο ζώο που  διαβάζει αποτελέσματα ερευνών «ανεξάρτητων» ιδρυμάτων και υποθέτει ότι είναι αληθινές. Είναι πανεύκολο να παρουσιάσουν κάποια έρευνα ή κάποιον επιστήμονα ως ανεξάρτητο που ολοφάνερα ή συγκαλυμμένα να προβάλλει την δική τους ατζέντα, τωρινή ή μελλοντική.

Αυτό κάνουν οι διάσημοι επιστήμονες όπως οι Einstein, Hawkins, που δήθεν διαφωνούν, πάντα κάτω από την ίδια ομπρέλα. Φαντάσου λοιπόν τι γίνεται σε υψηλότερης σημασίας θέματα, όπως η Αθανασία, ο Χρόνος, η Υγεία, ο Χώρος, τα Αστρικά ταξίδια, Παράλληλοι Κόσμοι κλπ. κλπ.

Όποια πραγματικά ανεξάρτητα ερευνητικά κέντρα υπάρχουν, ποτέ ΠΟΤΕ μα Π Ο Τ Ε δεν δημοσιεύονται τα ευρήματα τους σε συστημικά Μέσα Μαζικοποίησης. Ακολούθησε το χρήμα και τα γενικότερα οφέλη των «ανεξάρτητων» ερευνητών και θα καταλάβεις πόσο «ανεξάρτητοι» είναι.

Χρηματοδότηση εμπειρογνωμόνων που εργάζονται σε άσχετα έργα, ενώ στην πραγματικότητα δημιουργούν πληρωμένους συμβούλους …«follow the money» αγάπη μου.

Την αλήθεια την φτιάχνει κανείς, ακριβώς όπως φτιάχνει και το ψέμα

Η Sharyl Attkisson αναφέρει προσωπικά παραδείγματα από την έρευνά της, αλλά κι ένα υποθετικό παράδειγμα εάν π.χ. κάνεις μια έρευνα για ένα φάρμακο για την χοληστερίνη:

«Η Wikipedia έρχεται σε αντίθεση με τις ιατρικές έρευνες κατά 90% κάθε φορά. Ας δούμε μια έρευνα που κάνατε για την χοληστερίνη. Προκύπτει τελικά ότι οι λογαριασμοί στο Facebook και το twitter που ήταν τόσο θετικοί (για το φάρμακο) ήταν στην πραγματικότητα από επαγγελματίες που προσέλαβε η φαρμακοβιομηχανία για να προωθήσει το φάρμακο.

Η σελίδα της Wikipedia παρακολουθούνταν από έναν επιτηρητή της ατζέντας επίσης πληρωμένο από την φαρμακοβιομηχανία η οποία κανόνισε επίσης να βελτιώσει τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, οπότε δεν είναι τυχαίο ότι πέσατε πάνω στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που έκανε όλες αυτές τις θετικές αναφορές, ο οποίος φυσικά κρυφά χρηματοδοτείται από την φαρμακοβιομηχανία.

Η φαρμακοβιομηχανία χρησιμοποιεί επίσης αυτήν την θετική μελέτη και την δύναμη του χειρισμού προς οποιαδήποτε αναφορά ότι ο καρκίνος είναι πιθανή παρενέργεια (του φαρμάκου).

Επίσης κάθε γιατρός που δημόσια αποκάλεσε την παρενέργεια του καρκίνου ως «μύθο» ή γελοιοποίησε τους κριτικούς ως τρελούς και παρανοϊκούς ή υπηρέτησε στην επιτροπή της κυβέρνησης που ενέκρινε το φάρμακο, κάθε ένας απ’ αυτούς τους γιατρούς είναι στην πραγματικότητα πληρωμένος σύμβουλος για την φαρμακοβιομηχανία.

Όσο για τον δικό σας γιατρό, η ιατρική διάλεξη που παρακολούθησε με όλες αυτές τις θετικές εκτιμήσεις για το φάρμακο ήταν στην πραγματικότητα χρηματοδοτούμενη από την ίδια φαρμακοβιομηχανία. Και όταν οι ειδήσεις είπαν για αυτήν την θετική μελέτη δεν ανέφεραν τίποτα από τα παραπάνω»

Οι AstroTurf τακτικές χρησιμοποιούνται για να δώσουν στα ανθρώπινα ζώα την εντύπωση ότι δήθεν υπάρχει ευρεία υποστήριξη για μια ατζέντα από αυθεντίες, όταν στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τίποτε τέτοιο, υπάρχουν μονάχα συμφέροντα και πολύ, πάρα πολύ χρήμα. 

Σκοπός τους να δυσφημίσουν, να επικρίνουν και να γελοιοποιήσουν όποιους διαφωνούν χρησιμοποιώντας στερεότυπες λέξεις όπως συνωμοσιολόγος, κομπογιαννίτης, τσαρλατάνος, απατεώνας, για να στρέψουν μακριά από την αλήθεια και τα ψέματα αντ’ αυτής να γίνουν αποδεκτά.

Η Sharyl Attkisson τελειώνει την ομιλία της με μερικές ιδέες για το πως να εντοπίσετε σημάδια AstroTurf. Τα πρώτα σημάδια τακτικών AstroTurf περιλαμβάνουν τη χρήση εμπρηστικής γλώσσας που διεγείρει κατώτερα συναισθήματα, ειδικά τα σεξουαλικά, λέξεις όπως μανιακός, τρελός, ψέματα, απάτη, hoaxes, ψεύτικο, fake news, τσαρλατάνοι, συνομωσία, είναι σε συχνή χρήση.

Οι χειριστές του AstroTurf ισχυρίζονται ότι απομυθοποιούν μύθους που όμως δεν υπάρχουν ως μύθοι. Οι άνθρωποι ακούνε ότι κάτι είναι μύθος, ίσως το βρουν και στο Snopes (ιστοσελίδα Astroturfing δήθεν απομυθοποίησης ειδήσεων) κι αμέσως σκέφτονται ότι είναι πολύ έξυπνοι για να το πιστέψουν.

Συχνά όμως η ιστορία με τον μύθο είναι η ίδια μύθος … κι εσύ το πίστεψες; Ακολούθησε το χρήμα καλύτερα, είναι ο ολοφάνερος δείκτης AstroTurf κι άφησε την θεώρηση του πόσο έξυπνος ή όχι είσαι!!

Δες προσεκτικά αυτό το 10λεπτο βίντεο. Εκθέτει τις κρυμμένες τεχνικές αυτών που χειραγωγούν το ανθρώπινο ζώο, για να καταστείλουν την αλήθεια και να δημιουργήσουν μια εντελώς πλασματική πραγματικότητα και πιο ειδικά να καταστρέψουν κάθε αλήθεια που τους χαλάει τα σχέδια, οικονομικά, ελέγχου, διασκέδασης και κυριαρχίας.

Πως αντιμετωπίζεις τα AstroTurf, Hoaxes, Trolls, Fake News;


Ενας και μοναδικός τρόπος υπάρχει. ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στα forums, blogs, social media διαγράφεις τα σχόλια τους και τους μπλοκάρεις με συνοπτικές διαδικασίες. Δεν διαβάζεις τα κείμενα τους, δεν τα σχολιάζεις (ούτε βρίζοντας τους) δεν επιτρέπεις σε άλλους να σου μιλάνε γι’ αυτά, εννοείται πως δεν τα αναπαράγεις και δεν τους δίνεις καθόλου μονάδες προσοχής.

Η τροφή τους είναι οι «μονάδες προσοχής», αυτές είναι που τους αναπαράγουν και τους δίνουν υπόσταση, μην τους καθιστάς πραγματικούς. Αυτό τους σκοτώνει. Πραγματικός είναι αυτός που τραβάει μονάδες προσοχής, όποιος τραβάει τις περισσότερες κυβερνάει τους υπόλοιπους.

Γι’ αυτό η Βασίλισσα μένει σε παλάτι και μαζεύει χρήματα, ενώ ο μαζάνθρωπος σε κουτόσπιτα που τα χρυσοπληρώνει. Το χρήμα πηγαίνει όπου υπάρχουν πολλές μονάδες προσοχής. Τα παλάτια και τις εκκλησίες, τα χρηματιστήρια και τα καζίνο, φτιάχνονται με συγκεκριμένο τρόπο για να τραβάνε πολλές μονάδες προσοχής κι άρα ύπαρξη, πραγματικότητα, γίνονται αληθινά κι όσο πιο αληθινό γίνεται τόσο περισσότερο χρήμα προσελκύει.

Κόψε τους επομένως την φόρα, αφαιρώντας τους την όποια υπόσταση και μην τους κάνεις να υπάρχουν. Ταυτόχρονα συνέχισε με μεγαλύτερο σθένος κι ορμή την εργασία σου, αφού αυτή μονάχα έχει αληθινή υπόσταση και σημασία.

Καλοί και δημιουργικοί άνθρωποι που έχουν υποστεί ανελέητο Trolling από τους …«follow the money» με ρωτάνε γιατί δεν μου επιτίθενται εμένα, στο terrapapers ή στις σελίδες μου στο facebook (ήρθαν και στα λημέρια μου και πήγαν άκλαυτοι) κι όταν τους λέω τον τρόπο δεν τους γίνεται κατανοητό. Απλά τους ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, τελεία και παύλα.

Τους μπλοκάρεις από τα προφίλ, τις ομάδες και τις σελίδες σου, απλά και χωρίς λέξη. Να μην υπάρχει ούτε λέξη δική σου προς αυτά. Οι περισσότεροι που κάνουν το Ο Λ Ε Θ Ρ Ι Ο λάθος να εμπλέκονται σε κουβέντες μαζί τους, είναι σαν να πιάνουν κουβέντα με το ψυγείο τους -μόνο που το ψυγείο τους δεν θα τους καταστρέψει τα οικονομικά.

Φυσικά και δεν υπάρχει συνεννόηση, αφού δεν υπάρχει επικοινωνία, δεν είναι ο σκοπός τους να συνεννοηθούν αλλά να σε εξοντώσουν, εσένα προσωπικά, τις ιδέες σου, την εργασία σου, τα οικονομικά σου, όπως έκαναν με τόσους και τόσους αληθινούς ανθρώπους που μπλέχτηκαν σε κουβέντες με την συγκινησιακή πανούκλα.

Μία είναι η αντιμετώπιση, κόψε τους κάθε δυνατότητα να σου μιλάνε.

Αναρωτιέμαι πως μπορείς να μιλάς για θέματα υγείας και ζωής με πανουκλιασμένους!!! Ποιος λέει αλήθεια και ποιός ψέματα; Ποιά αλήθεια έχει αξία; Τίνος την Αλήθεια να πιστεύεις;

Το 1970 κάποιοι κοινωνιολόγοι πραγματοποίησαν το εξής πείραμα: Μια ομάδα ανθρώπων παρακολουθούσε για κάποιο χρονικό διάστημα μόνο ταινίες βίας και καταστροφής. Τελικά αυτοί οι άνθρωποι μετά το πείραμα θεωρούσαν ότι ο κόσμος είναι πιο βίαιος από ότι στην πραγματικότητα.

Οι κοινωνιολόγοι αυτό το φαινόμενο το ονόμασαν «mean world sydrome». Οι περισσότεροι άνθρωποι είμαστε θύματα αυτού του συνδρόμου με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Μέσα Μαζικοποίησης και την καταστροφολογία που καλλιεργούν.

Πως μπορεί να ξεχωρίσει η αλήθεια από το ψέμα; Δεν υπάρχει τρόπος στα λόγια, πρώτον γιατί αλήθεια για σένα μπορεί να είναι κάτι που για κάποιον άλλον είναι ψέμα και τούμπαλιν.

Υπάρχουν έρευνες επιστημόνων που λένε ότι η τάδε ουσία θεραπεύει εκείνο και υπάρχουν επιστήμονες που δεν συμφωνούν μαζί τους και λένε τα απολύτως αντίθετα. Υπάρχουν οι λάτρεις της Κβαντικής φυσικής και υπάρχουν κι αυτοί που είναι εντελώς αντίθετοι -αμφότεροι με επιστημονικές δημοσιεύσεις.

Ο βελονισμός, η βοτανολογία, η αρωματοθεραπεία είναι πανάρχαιοι τρόποι θεραπείας και πρόληψης για υγεία και αποφυγή ασθενειών, υπάρχουν συστημικοί ιατροί που δεν έχουν ιδέα τι είναι αυτές οι θεραπευτικές τεχνικές, στρέφονται (με εντολές συνήθως από την φαρμακευτική που πληρώνει τα ταξίδια τους) εναντίον σε ότι δεν ξέρουν και δεν αντιλαμβάνονται, δημοσιεύοντας περισπούδαστες πεϊπερολογίες περί … αυτών που δεν ξέρουν δηλαδή, περί της άγνοιας τους!!

Υπάρχουν και κάποιοι ιατροί που γνωρίζουν περί αυτών και θεραπεύουν ασθενείς με αυτές σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη …και οι δεύτεροι δημοσιεύουν τις δικές τους δημοσιεύσεις και τα αποτελέσματα των θεραπειών τους. Μπορείς να αναζητήσεις ότι χρειάζεσαι.

Ο Antonio Gramsci (1891- 1937) Ιταλός φιλόσοφος, συγγραφέας, πολιτικός και επιστήμονας, ήταν ξεκάθαρος ότι το κράτος δεν χαρακτηρίζεται μόνο από τη βία και την καταστολή, αλλά η σχέση του με την κοινωνία βασίζεται στο σχηματισμό και τη διάχυση πολιτιστικών, ιδεολογικών, διανοητικών και ηθικών συστημάτων αξιών και πεποιθήσεων. Κυρίαρχη είναι η έννοια της «ηγεμονίας».

Η αστική ηγεμονία αντιπροσωπεύει τον πολιτικό και οικονομικό έλεγχο, αλλά και την ικανότητα της κυρίαρχης τάξης να προβάλει τη δική της κοσμοθεωρία ως «λογική» και «φυσική» σε όσους είναι υποτελείς, οδηγώντας τους έτσι σε μια ενεργό ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ.

Η ηγεμονική κοσμοθεωρία διαχέεται στην «κοινή λογική» στον «κοινό νου». Η ηγεμονία είναι επομένως συνάρτηση όχι τόσο των μηχανισμών καταστολής που διαθέτει το κράτος, όσο των μηχανισμών της ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ.

Φροντίζουν λοιπόν να ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ με αυτά που αποκαλούν σκάνδαλα, face news, hoax και λοιπές νεοεποχίτικες μαλακίες που χρησιμοποιούν έντεχνα για να μένεις υπάκουος στο μαντρί τους.

Να προσέχεις όταν συμφέροντα επιτίθενται σε ένα θέμα κάνοντάς το αμφιλεγόμενο ή επιτίθεται σε ανθρώπους, προσωπικότητες και οργανισμούς που περιβάλλουν το θέμα παρά το φέρνουν στην επιφάνεια, αυτό είναι AstroTurf. Και πάνω απ’ όλα, το AstroTurf τείνει να αποθέτει όλο τον δημόσιο σκεπτικισμό του για αυτούς που εκθέτουν τις αδικίες παρά για αυτούς που κάνουν τις αδικίες. Με άλλα λόγια αντί να αμφισβητούν την εξουσία, αμφισβητούν αυτούς που αμφισβητούν την εξουσία!

  • Αυτός που αμφισβητεί το σύστημα είναι ο αληθινός κι όχι αυτός που το υποστηρίζει.-
  • Αυτός που δεν επιδιώκει να σε πείσει για την δική του αλήθεια νοιάζεται αληθινά κι όχι αυτός που σου επιβάλλει την αλήθεια του-
  • Αυτός που σου δείχνει τον τρόπο να φτιάξεις την δική σου αλήθεια είναι αληθινός.-
  • Αξία έχει η Αλήθεια που παράγει φιλοεπιβιωτικά Α Π Ο Τ Ε Λ Ε Σ Μ Α Τ Α.- 
  • Αν στις θεωρίες τα αποτελέσματα δεν είναι ορατά, γιατί είναι θεωρίες επί θεωριών, στα αξιώματα είναι ολοφάνερα.

κι επιτέλους σταμάτα να πιστεύεις τον κάθε μαλάκα κι άρχισε να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ από μόνος σου!!

@Ηω Αναγνώστου / 2018

Πηγή: terrapapers.com

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση



«ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ» - 22 ρεμπέτικα πορτρέτα –του Ηλία Βολιότη Καπετανάκη

Στέγαστρο ΣΜΑ Περιστερίου: Το νέο μεγάλο Περιβαλλοντικό, Πολεοδομικό και Διαχειριστικό «ΣΚΑΝΔΑΛΟ» της Διοίκησης Παχατουρίδη (Βίντεο-Φωτό)

" Η Διοίκηση Ανδρέα Παχατουρίδη «Καταπατά νόμους, μολύνει & αδιαφορεί για υγεία των κατοίκων, μόνο για λίγες χιλιάδες ευρώ». Κατασκευάζει «παράνομο» μεταλλικό Στέγαστρο για να καλύψει τις παράνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Αμαξοστάσιο, αυθαίρετα και χωρίς άδεια, ώστε να «καλύψει» το τι δηλητήρια «ταΐζει» κατοίκους και εργαζόμενους … "

Περιστέρι: Μεγάλο Σκάνδαλο αιρετών, με απαλλοτριωμένα οικόπεδα - “Πληρώθηκαν” αλλά συνεχίζουν να τα “έχουν” - Το εμπορικό κέντρο ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ, το “Πάρκινγκ” του και ο κ. Παχατουρίδης

" Ο Δήμος Περιστερίου, πλήρωσε πολύ ακριβά οικόπεδο διαχρονικού αιρετού της Πόλης, για να κάνει διάνοιξη δρόμου σε κεντρικό σημείο, σύμφωνα με το ισχύον πολεοδομικό σχέδιο. Παρόλα αυτά, όμως 15 χρόνια μετά αυτό παραμένει στους αρχικούς ιδιοκτήτες του, αυξάνοντας την εμπορική αξία της ακίνητης περιουσίας τους. Δείτε ποιόν αφορά και πως έχει μεθοδευτεί η όλη κατάσταση… "

Εθνικός Διάλογος για την Παιδεία: Η ριξηκέλευθη πρόταση του Vukentra.gr για όλα τα θέματα που απασχολούν αλλά και συνθέτουν την Β/θμια Εκπαίδευση

" Για την πραγματική εκπαίδευση, ακόμη δεν έχει διατυπωθεί τίποτα, στον εθνικό διάλογο που κατά πολλούς θεωρείται προσχηματικός, προκειμένου η Κυβέρνηση να περάσει αυτά που θέλει. Το Vukentra.gr, καταθέτει τη δική του, αιρετική κατά μία άποψη αλλά και ιδιαίτερα «επαναστατική» για τα σημερινά δεδομένα. Διαβάστε την και διατυπώστε τις δικές σας προτάσεις…. "

Περιστέρι Αττικής: Διαπλοκή, διαφθορά ή ανικανότητα των υπηρεσιών του ή κάποιος τα «παίρνει»; Ο Δήμαρχος κ. Παχατουρίδης οφείλει να απαντήσει άμεσα…

" «Άγνωστοι» εκμεταλλεύονται τα διαφημιστικά ταμπλό των στάσεων χωρίς να πληρώνουν τίποτα στο Δήμο. Ο Δήμαρχος της Πόλης κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, οφείλει να ερευνήσει άμεσα το θέμα και να δώσει απαντήσεις … Άλλως θα μείνει η εντύπωση ότι η Διοίκησή του «γνωρίζει» και σιωπά, με ότι κι αν αυτό σημαίνει… είτε ότι κάποιος τα «παίρνει», είτε ότι… "